teflonový přípravek do motorového oleje
Autor |
Zpráva |
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
zas zázraky od toho nečekám, ale jak jsem říkal, spotřeba byla o něco menší
dokonce je to i něcopodobnýho v novejch olejích polo i plně syntetickejch od tý firmy
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
24.1.07, 13:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Peter50kw píše: Tak si tam tie sracky davajte a mozno si v motore vyrobite prvotriednu prazenicu. Firma Dupont dala otvorene vyhlasenie, ze teflon motorom neprospieva, ale proti ludskej blbosti pomoc neexistuje. Kazdy svojho osudu pyrotechnikom!
.Já taky neřeším chemii v motoru.Do fáva co má lágry velký tak,že už sotva motor maže,leju sintetiku ač bych podle dealerů oleje správně neměl a to vůbec . čekám,kdy mi půjde naproti Ale já mám vyzkoušený,že maže a to jako blázen Tak že tomuto zrovna moc nevěřím...I když třeba ve zkumavce objevili něco jinýho... Zdá se mi totiž zbytečný utrácet za to,co funguje a nefunguje.Ale jsou věci,co armáda vyvinula a dostává se to na povrch až teď.A je to asi účinné.Ale když je motor v pořádku,není snad potřeba těchto vymožeností...Ale pokud někdo nechce nákladnou opravu,koupí si to,páč pořád ušetří...a i risk stojí za to.Ale výsledek nevím...Třeba mu to pomůže,třeba ne A hodně jsem slyšel že to je buď a nebo Ale ty dražší fungují...jj.Nějaký ty u tý pumpy v těch plechovkách... je to zas jenom o kšeftu.Ten militec nebo Slick asi ano.Ale je to pro mne drahý.To si udělám pologenerálku a když si přidám,budu mít motor na 200000 km...Ale takovej Tranzit jí za šest neudělá ....
|
24.1.07, 17:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
tak vám tu řeknu o testech teflonu, ti kdo říkají, že teflon do motoru nepatří mají pravdu, doba však pokročila aplikoval jsem přípravek na bázi teflonu PTFE firma Ekolube.
l.fabia SDi 60.000 kombi docela lenoch, ale na 47 kW co bych chtěl, po aplikaci přípravku se auto citelně rozjelo, valilo do kopců, velmi znatelná změna ve výkonu, dneska sní jela manželka hovořila o tom samém, že to trochu přišlápne a je tam 130,
2.felda 1.9 D 400.000 km, přípravek jsem nalil za chodu motoru, nic na mě nevyprsklo, takže písty dobře těsní,po krátké jízdě se zvedly otáčky na volnoběh, motor si na volnoběh předl jak kočka, prostě krásný zvuk, při vypnutí se motor dotočil předtím prostě trhavě skolaboval, co se týče výkonu mírné zlepšení, ale motor byl i před aplikací ve velmi dobré kondici, pokud chci využívat krouták tak stačí lehtat plyn na vyšší výkon je potřeba motor točit kolem 2500 otáček
co se týče spotřeb za týden at je to víc objektivní miloš
|
1.2.07, 20:21 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
hm... po tom, co umrela udajne neznicitelna teflonova panvica za par tisic teflonu neverim :)
okrem toho uz z nazvu poly tetra fluor etylen vyplyva, ze je to polymericka latka, takze ak sa v motorovom oleji a vplyvom tepla nerozklada (tozkladala by sa na nieco, co by uz ale teflon nebol), tak ma vcelku slusnu sancu, ze naramne upchava olejove filtre, pretoze poly znaci polymer, tzn. makromolekulu, casto aj volne viditelnu okom.
jazdit bez oleja je samozrejme prkotina. Jedna vec je mazanie, druha vec je chladenie a tesnenie. hoci moze teflon zastat ulohu maziva a pri troche fantazie aj tesniva piestov, tak to mizerne mnozstvo teflonu po vypusteni oleja nemoze nijak raz riesit problem prehrievania miest, ktore olej chladi. takze sa velmi skoro zaderu puzdra hlavnych a ojnicnych lozisk. Nie preto, ze nebudu mazane, ale preto, ze nebudu chladene... lozisko sa zohreje a potom pomaly vychladi, cim sa material vyrazne popusti, zmakne a pri dalsom starte lozisko umrie.
yo a co sa tyka elektroniky, tak tu si prave idem do auta pchat (pokusim sa vyrobit podla tusim martina 007 ten palubny pocitac), ale samozrejme bude fungovat cisto ako monitorovacia zalezitost. riadiace jednotky su fuj. som programator, takze viem, co za prasaciny sa v tych programoch mozu a podla zakona schvalnosti aj budu nachadzat.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.2.07, 23:44 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
ventYl píše: hm... po tom, co umrela udajne neznicitelna teflonova panvica za par tisic teflonu neverim okrem toho uz z nazvu poly tetra fluor etylen vyplyva, ze je to polymericka latka, takze ak sa v motorovom oleji a vplyvom tepla nerozklada (tozkladala by sa na nieco, co by uz ale teflon nebol), tak ma vcelku slusnu sancu, ze naramne upchava olejove filtre, pretoze poly znaci polymer, tzn. makromolekulu, casto aj volne viditelnu okom. jazdit bez oleja je samozrejme prkotina. Jedna vec je mazanie, druha vec je chladenie a tesnenie. hoci moze teflon zastat ulohu maziva a pri troche fantazie aj tesniva piestov, tak to mizerne mnozstvo teflonu po vypusteni oleja nemoze nijak raz riesit problem prehrievania miest, ktore olej chladi. takze sa velmi skoro zaderu puzdra hlavnych a ojnicnych lozisk. Nie preto, ze nebudu mazane, ale preto, ze nebudu chladene... lozisko sa zohreje a potom pomaly vychladi, cim sa material vyrazne popusti, zmakne a pri dalsom starte lozisko umrie. yo a co sa tyka elektroniky, tak tu si prave idem do auta pchat (pokusim sa vyrobit podla tusim martina 007 ten palubny pocitac), ale samozrejme bude fungovat cisto ako monitorovacia zalezitost. riadiace jednotky su fuj. som programator, takze viem, co za prasaciny sa v tych programoch mozu a podla zakona schvalnosti aj budu nachadzat.
Olej něco chladí,to ano,ale především má mazat. Pokud totiž není mazáno,součástka se zahřívá a to neuchladíš ani vodou.Princip proč olej především maže. Protože kdyby jo,tak nebudeme mazat olejem,ale vodou,protože chladí .Olej chladí,ale nedokáže toho moc díky své hustotě.Chladí pouze něco,co je teplejší,než-li on ale né o několik st.ale o desítky a zas je to jen nepatrné a pomalé chlazení.Proto emulze při obrábění a né pouze olej. Ale do toho se dostaneš... P.S. pouzdra jsou založena na olejovém filmu,co se vytváří tlakem kap.např oleje.A tam se nezadře nic,pokud je dobře mazáno a tlak je dostatečný...
|
2.2.07, 18:35 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
eště jedna připomínka každej start je suchej
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.2.07, 20:27 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Sadra17 píše: eště jedna připomínka každej start je suchej Ano START... No tak doslova né suchej,ale není tam ten tlak Kdyby byl suchej,dával bych ti cca 40-50startů a byl bys dělal lágry znova
|
2.2.07, 20:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
patrik-hp píše: Sadra17 píše: eště jedna připomínka každej start je suchej Ano START... No tak doslova né suchej,ale není tam ten tlak Kdyby byl suchej,dával bych ti cca 40-50startů a byl bys dělal lágry znova to ne ale dám třeba příkla bude avie rozvážet jídlo po městě a bude mít najeto 80 000 kdfežto druhá avie bude jezdit dálky (100km v kuse) a bude mít najeto 160 000 a stejně bude v lepčím stavu než ta druhá
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.2.07, 21:03 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Sadra17 píše: patrik-hp píše: Sadra17 píše: eště jedna připomínka každej start je suchej Ano START... No tak doslova né suchej,ale není tam ten tlak Kdyby byl suchej,dával bych ti cca 40-50startů a byl bys dělal lágry znova to ne ale dám třeba příkla bude avie rozvážet jídlo po městě a bude mít najeto 80 000 kdfežto druhá avie bude jezdit dálky (100km v kuse) a bude mít najeto 160 000 a stejně bude v lepčím stavu než ta druhá
No.... ano,jestli ti dobře rozumím než ta první asi si myslel néé Ale proti ní hovoří už fakt ,že má asi o polovinu víc najeto... tak že nevim nevim A taky a hlavně moc záleží jde o to kdo jí řídí... ,kde parkuje atd..a v jakym stavu ten motor vůbec je...jestli dobře při statech chytá atd...Tak že se to takhle odhadovat,snad Sybila kdybych byl bych ti řekl
|
2.2.07, 21:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
tak tu mám první srovnání u 1.9 D pickup felda po ujetí 500 km spotřeba 6.6 l, po ošetření motoru teflonem a převodovky lubrifilm, jsem ujel 500 km za 5.8 l nijak jsem to nešetřil, dopřával jsem si 100-130 km/h, předtím jet 100 to byla vyjímka, kvaltíky tam jenom padají, u fábie 1.9 Sdi to už spotřebu před a po nezměřím, výkon se evidentně zvedl a spotřeba je pořád kolem pěti, mohu vřele doporučit miloš
|
9.2.07, 11:48 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Na veškeré přísady zapomeňte je to podfuk a nesmyslné sračky, teflon, největší kravina, přísady na bázi bronzu, mosazi, mědi, keramiky atd taky jedna kravina za druhou. Výrobci dodatečných aditiv udávají, že se při jejich použití snižuje spotřeba paliva díky zlepšenému mazání (vyšší obsah ZDDP), ale opak je pravdou, protože vyšší viskozita oleje vede k nárůstu spotřeby paliva. Dále výrobci uvádí, že se zlepší mazání a ochrana motoru při studených startech, ale přitom vyšší viskozita oleje při nižších teplotách má za následek pozdější promazání systému (motoru) a delší dobu běhu motoru bez dostatečné vrstvy oleje. Tuto prodlouženou dobu běhu motoru bez dostatečné olejové vrstvy na mazaných místech nemůže vyvážit ani případná silnější vrstvička ZDDP na třecích plochách, zvláště když její tvorba je velmi sporná. Je tedy možné konstatovat, že údaje na obalech aditiv týkající se lepší ochrany motoru při studených startech a úspoře paliva při použití některých dodatečných aditiv nejsou pravdivé a klamou zákazníka. Z testů vyplývá, že úspěšný prodej dodatečných aditiv do motorových olejů je založen pouze na agresivní reklamě. Žádná z výhod aditiv se při testech nepotvrdila, mnohdy byl naopak prokázán negativní vliv na čistotu a životnost motoru. Reklama na dodatečná aditiva do motorových olejů je všudypřítomná. Denně nás masíruje v televizi reklama na výrobek PS 23, s dvěma automobily jezdícími po okruhu. Motor s PS 23 se pochopitelně nezadře. Původně byla tato reklama vyrobena pro prezentaci výrobku Prolong. V roce 1998 inicioval časopis Consumer Report opakování tohoto testu pod odborným a nezávislým dohledem. Výsledky byly pro aditivum tristní. Po vypuštění oleje došlo k zadření motorů po 5 minutách jízdy (po pěti mílích) u obou automobilů současně. Ostatně si celý článek můžete přečíst zde CHYTRÁCI !!!!!!!!!!! http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=418
|
24.2.07, 09:26 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
S tym nic nenarobis. Podaktori clenovia tu maju take nabozenstvo a mozes rozpravat co chces, ich viera je neotrasitelna. A vyrobcovia olejov tomu vobec nerozumeju. Iba vyrobca zazracnej tekutiny vie co tvoj motor potrebuje. Kto ma rozum, kupi olej za 60 korun liter a potom mu srackami ako STP, Lubrisracka, PTFE-sracka a podobne dvihne specifikaciu tak, ze syntetika za 500 penazi liter bledne od zavisti. Spotreba motora klesa takmer k nule, hlucnost zmizne a felcka nadupana prisadou poskytuje maximalku pobliz 200 pri takmer nulovej spotrebe. A kto tomu neveri, nech si zapne telkac a pozera, co sa deje, ked motor po naliati par deci sracky zazracne stichne, kompresia narastie a koruna je ukazka 500 km jazdy bez oleja, umoznena neviditelnou vrstvickou PTFE/medi/fosforu/... . Toto ak si nekupis, nemilujes soje auticko. HOWGH!
|
24.2.07, 11:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
súhlasím že všetky prísady na zvýšenie viskozity a pododne "sračky" sú nezmysel, olej ako taký má všetko čo motor potrebuje pre mazanie, a do benzínu jedinie aditivum na sedlá, alebo M2T na 2-takty... keď mi začal "štrajkovať" karbec, osvedčilo sa mi biele STP na prečistenie palivovej sústavy a hlavne karbecu. ešte možno velfobin, ale to iba ak niekto málo jazdí v zime, ak sa jazdí veľa a tankuje vždy do "plna" tak vyzrážanie vody nehrozí. no a na nezamŕzanie nafty, ale to tiež ak niekto málo jazdí a na zimu mu ostane letná nafta.
hold, ak má niekto vylágrovaný motor, žiadna chémia mu nepomôže, iba mechanický zásah, čiže generálka...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.2.07, 14:14 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: Na veškeré přísady zapomeňte je to podfuk a nesmyslné sračky, teflon, největší kravina, přísady na bázi bronzu, mosazi, mědi, keramiky atd taky jedna kravina za druhou. Výrobci dodatečných aditiv udávají, že se při jejich použití snižuje spotřeba paliva díky zlepšenému mazání (vyšší obsah ZDDP), ale opak je pravdou, protože vyšší viskozita oleje vede k nárůstu spotřeby paliva. Dále výrobci uvádí, že se zlepší mazání a ochrana motoru při studených startech, ale přitom vyšší viskozita oleje při nižších teplotách má za následek pozdější promazání systému (motoru) a delší dobu běhu motoru bez dostatečné vrstvy oleje. Tuto prodlouženou dobu běhu motoru bez dostatečné olejové vrstvy na mazaných místech nemůže vyvážit ani případná silnější vrstvička ZDDP na třecích plochách, zvláště když její tvorba je velmi sporná. Je tedy možné konstatovat, že údaje na obalech aditiv týkající se lepší ochrany motoru při studených startech a úspoře paliva při použití některých dodatečných aditiv nejsou pravdivé a klamou zákazníka. Z testů vyplývá, že úspěšný prodej dodatečných aditiv do motorových olejů je založen pouze na agresivní reklamě. Žádná z výhod aditiv se při testech nepotvrdila, mnohdy byl naopak prokázán negativní vliv na čistotu a životnost motoru. Reklama na dodatečná aditiva do motorových olejů je všudypřítomná. Denně nás masíruje v televizi reklama na výrobek PS 23, s dvěma automobily jezdícími po okruhu. Motor s PS 23 se pochopitelně nezadře. Původně byla tato reklama vyrobena pro prezentaci výrobku Prolong. V roce 1998 inicioval časopis Consumer Report opakování tohoto testu pod odborným a nezávislým dohledem. Výsledky byly pro aditivum tristní. Po vypuštění oleje došlo k zadření motorů po 5 minutách jízdy (po pěti mílích) u obou automobilů současně. Ostatně si celý článek můžete přečíst zde CHYTRÁCI !!!!!!!!!!! http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=418
to co tu píšeš je na internetu všeobecně známo, ale řekni mi máš osobní zkušenosti s některým z přípravků do motorů? já ano u několika desítek aut, nejvíce s nulonem, u převodovek s lubrifilmem a nyní s ekolube u dvou, co jsem to doporučil známým, tak si to pochvalovali, rozjezdil jsem nělolik lenochů, nejvíce mám u formana 330 km motor jede jak nový, bez výměny gufer pod ventilama jezdí od výměny do výměny, tak 5 dl na 10000 km oleje,použit byl nulon profi kačdých 80000 km, přípravky jsem používal přesně podle návodu, co vím ostatní ho přiévali do olejů na výměnu kašlali a taky to fungovalo, mojí zkušeností je že lidé co napíšou takový článek přípravek na molekulární ochranu motoru v ruce nikdy nedrželi miloš
Naposledy upravil slovacek.milos dne 26.2.07, 10:00, celkově upraveno 1
|
25.2.07, 11:26 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No ono je to asi alchýmia s týmito prípravkami...ja osobne som použil CD2 do Š 120 (stálo to cca 1000 Sk), je to na báze uhľovodíkov a jediný postreh bol taký zasratý motor až strach...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.2.07, 14:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|