Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 03:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Vyfuk 
Autor Zpráva
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Diky za odpovedi. Stale resim problem s tim, ze nez se motor zahreje a kdyz uz jedu bez sytice, tak mi po vyslapnuti spojky padnou otacky pod volnobeh a pak se skrabou nahoru az do volnobeznych otacek. Driv mi to nedelalo, nelibi se mi to a nevim cim by to mohlo byt. Typuju bud neco blbe v karburatoru nebo me ted napadnul vyfuk. Karbec byl ale pred rokem u pana Kratochvila tak nevim... Jak je to zahraty(tak od tech 70°C) jsou poklesy malinky az nespozorovatelny(jestli tam vubec jsou)...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


2.10.09, 13:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Choď po karburátore resp. príprave zmesi...prípadne skotroluj tesnosť sania...hadica posilovača je OK?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.10.09, 13:29
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ferrari píše:
Choď po karburátore resp. príprave zmesi...prípadne skotroluj tesnosť sania...hadica posilovača je OK?


No karbec bych rozdelaval nerad. Tesnost je OK a hadici jsem nezkonroloval. Jak ji zkontrolovat?

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


2.10.09, 13:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
odpojit, diru zacpat, sledovat vliv na chod motoru :)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


2.10.09, 14:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Majlanky píše:
ferrari píše:
Choď po karburátore resp. príprave zmesi...prípadne skotroluj tesnosť sania...hadica posilovača je OK?


No karbec bych rozdelaval nerad
chápem, no ale aj keď bol nedávno na repas, tak zašpiniť sa može šmahom ruky...hlavne, ak nemáš ten prídavný filtrík...a pokiaľ iba sundáš víko, vyčistíš plavákovú komoru, trysky a vzdušníky, tak pri opatrnom zaobchádzaní nemôžeš ničomu ublížiť...ani ho nemusíš dávať dole z motora...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.10.09, 14:31
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
CROWACK píše:
odpojit, diru zacpat, sledovat vliv na chod motoru :)


Chod mototu je v pohode... az na ten kratkej usek kdy otacky poklesnou pod volnobezny a pak se skrabou nahoru. To je cca 1 sekunda... A to jaksi z kabiny nestiham. Ten jev se totiz neobjevuje pouze pri pridani plynu ale pouze po tom vyrazeni ze zaberu... Jako karbec uz jsem rozebranej mel jenom je to nuda...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


2.10.09, 18:10
Profil

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek Apropo výfuky...
Ako a kde začať:

Mám na záhrade 4 výfuky zo škodoviek... no presnejšie tri výfuky a jeden na voze :D ...

...a - Jeden 120-kový (origoš škoda, starý a zhnitý), ktorý som vykuchal, mal v sebe niekoľko komôr, jeho diely som použil na výrobu nového, z hasičáku, ktorý mám montnutý a šlape ako oči. Výroba bola jednoduchá, Diera do hasičáku zboku na "vstup" na originálne rúry som navaril kusy lešenárskej trubky, ktorú som perforoval a na koncoch zaslepil, celé zavarené do nádoby a ako "výstupnú" rúru som použil zas kus lešenárky, taktiež jeden koniec zavarený, perforovaná do polovice dĺžky, perforovanou polovicou do nádoby a zavariť.
Prečo perforovať a nenechať holé rúry vo vnútri? sám neviem, ale viem, že to ide lepšie a menej škube s motorom. Plocha navŕtaných dier do rúry má odpovedať ploche prierezu rúry. Ako na vstupných, tak i na výstupných rúrach. Výfuk má krásny bublavý zvuk, spotreba nenarástla, motor je živší.

Potom mám jeden origoš 120, klasika škodovácky, s komorami, príruba má menšie diery výfuk je ťažší od 130-kového typu a prečo?

130-kový výfuk, ktorý mi leží na záhrade (originál škoda) nemá vo vnútri systém komôr, má rovnako ako môj vyrobený iba dvoje rúr ako vstup (vovnútri zahnuté rúry, za kolenom perforované, na konci zaslepené) a výstup rúra dlhá asi 80 čísel, polka in a polka out, taktiež perforovaná a zaslepená na jednom konci. Podľa tohoto výfuku som si vyrobil ten z hasiaceho prístroja. Tento výfuk som mal namontovaný pôvodne na svojom voze

Potom sa mi váľa na záhradke jeden podomácky "robenský" výfuk, zvody dvoje, dole kolená smerom za auto, za kolenami sa zbieha do centrálnej rúry a "tlmič" je pod nárazníkom, výfuk robený po vzore AMK, krásny zvuk, spotreba o trošíčku vyššia (treba naladiť naň motor) ale výkon trocha vyšší a motor o mnoho živší. Upozorňujem ale, zvuk je silnejší, ale znesiteľný susedmi aj cez víkend ráno :)

(apropo mám škodu Rapla 136)

_________________
Škoda Favorit 136L '89


6.10.09, 15:49
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Josef.Radocha píše:
Já mám z obnovené výroby co dostává autoforum a bobma vejfuk krásně brblá a když se za něj potáhne tak zařve. Předtím polskej a nadvakrát mi uhnil tak potřetí už šel českej a super. Ani tolik nehnije.


Hele a kde se da sehnat?

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


8.10.09, 14:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz