Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 GO Favorit 136L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Bydliště: Slovensko, Krompachy
Příspěvek GO Favorit 136L
Zdravim, chcel by som sa opytat 2 otazky.

1. Po kolko km sa robi GO motora popripade komplet GO auta?
(mam nabehane od vcera 100 000km)

2. Mam konkretny problem:
- pred tyzdnom som bol na EK samozrejme mi tam do toho babral a rozsteloval volnobeh z 1000ot. na nejakych 800 motor mi teraz na volnobehu dost ide na houby obcas i zdochne, dnes som menil prevodovy olej (bol hustejsi ako predpisany PP90 ale radi to OK ako predtym)
- dnes vecer ako som sa vracal domov asi 10km pred cielom mi zahadne z nicoho nic zacal spomalovat a vynechavat motor a nakoniec skapal, dole kopcom som uz nejako dosiel odstavil som v dedine a hladal narychlo poruchu, nastartovat sa mi nepodarilo, natahal som benzin do karb. pumpov potom to po dlhom boji nejako naskocilo ale zacinalo opat skapinat na volnobehu, tak som nejako dosiel domov.
(Ked som ostal trcat v romskej dedine o 9 vecer s nefunkcnym autom mi nebolo vsetko jedno :? )

Tak ak niekto bude vediet akokolvek poradit budem happy, vdaka.

_________________
Škoda Favorit 136L ('89)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=19059


15.10.09, 21:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: GO Favorit 136L
s GO ešte počkaj...

skapíňa to pretože nejde benzín :?: alebo pretože nehádže iskru :?:

myslím že to bude niečo s karbom, skontrolovať prívod paliva, tesnosť tesnení, prípadne spraviť základné nastavenie, na Lekri (Favo karb) sa vlastne nič okrem voľnobehu nastaviť nedá, keď to budeš rozoberať nepovoluj šrouby čo sú zakapnuté farbou, tým by si rozladil veci čo netreba a potom by nebolo zlé ísť na mašinu kde ti to nastavia.

100tis je v pohode, max vymeniť guverá ventilov, ak je treba tak tesnenie pod hlavou a pokiaľ používaš seriózny olej (lepší ako M6AD :shock: ) tak motor prežije auto, alebo ešte 100tis na tom musíš najazdiť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.10.09, 21:08
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Bylo to na emisích a nedrží ti volnoběh....otevři tedy šroub bohatosti-cca o jednu otáčku vyšroubuj a vyzkoušej to....Pokud se to zlepší udělej to důkladně...někde to tady je,jak na to... :wink:


15.10.09, 21:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Bydliště: Slovensko, Krompachy
Příspěvek 
Sviecky som menil minuly rok preventivne ako som pripravoval auto na zimnu sezonu za Bosch Super Plus, ale zajtra ich pokontrolujem.
Popozeram aj na karbur, este ma napadlo stalo sa mi v minulosti uz parkrat ze sa upchal karbur, ked som tankoval na inej benzinke ako zvyknem abola v nom spina co ho upchala.
Zajtra jednoznacne vsetko prebehnem + aj necham dobijat akumulator.

_________________
Škoda Favorit 136L ('89)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=19059


15.10.09, 21:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Ty jelita na emisích stahujou základní bohatost, aby snížili obsah CO ve zvýšenejch otáčkách, výsledkem je, že to sice ve zvýšených projde ale volnoběh stojí za prd. Příčinou je zaklepávající se doraz klapky 2. stupně, která se pak zavírá moc těsně, do sání jde míň vzduchu a směs je tak ve vyšších otáčkách bohatší. Na emisích zastavit motor, ručně otevřít obě hlapky, utáhnout šroub dorazu 2. klapky tak o 10°, nastartovast, nastavit volnoběh (otáčky i směs) podle CO, zkontrolovat, že ve vyšších to kleslo, případně opakovat, dokud to nebude na volnoběh a ve zvýšených tak nějak na hranici. Povídal mi to pan K. :) za týden jdu na emise, tak je tam vyškolím :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


15.10.09, 22:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
Ty jelita na emisích stahujou základní bohatost, aby snížili obsah CO ve zvýšenejch otáčkách, výsledkem je, že to sice ve zvýšených projde ale volnoběh stojí za prd. Příčinou je zaklepávající se doraz klapky 2. stupně, která se pak zavírá moc těsně, do sání jde míň vzduchu a směs je tak bohatší. Na emisích zastavit motor, ručně otevřít obě hlapky, utáhnout šroub dorazu tak o 10°, nastavit podle bohatost volnoběhu podle CO, zkontrolovat, že ve vyšších to kleslo, případně opakovat, dokud to nebude na volnoběh a ve zvýšených tak nějak na hranici. Povídal mi to pan K. :) za týden jdu na emise, tak je tam vyškolím :D


toto mi je divné :?:

klapka 2 komory má byť v zavretom stave zavretá dosť na tesno, akurát nesmie odietať povrch difúzora, ale vzuch tadiaľ nemá púšťať...
konštantný vzduch pre voľnobeh je nasávaný priamo do sania, kde je tá tenká hadička vyvedená do nalievacieho hrdla pre olej, ostatný vzuch sa nastavuje dorazom klapky 1. komory, tým sa nastavuje aj "voľnobežná štrbina" na dosadacej ploche klapky, a šroubom bohatosti nastavuješ pomer palivo/vzuch ktorého časť je nasávaná podtlakom práve cez túto štrbinu, veľmi dôležité je mať tesné sanie, výfuck, a veľmi veľa urobí obohacovač.
problém na emisiách by som videl v guferách ventilov, alebo netesnom saní, výfucku, vtedy to rozladia aby to dostali na nejaké prijateľné hodnoty.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.10.09, 22:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Tím šroubkem z boku se nastavuje bohatost směsi vzduchu s benzínem. Pootevřením (velmi nepatrně) té klapky 2. stupně je možné snížit bohatost ve zvýšených otáčkách přisáváním vzduchu.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


15.10.09, 22:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
Tím šroubkem z boku se nastavuje bohatost směsi vzduchu s benzínem. Pootevřením (velmi nepatrně) té klapky 2. stupně je možné snížit bohatost ve zvýšených otáčkách přisáváním vzduchu.


pri zvýšených otáčkach musíš aj tak pootvoriť klapku 1. komory, tak vzduch s 2. komory je zanedbateľný, ak to inak nastaviť nejde je vadný obohacovač, nemusí mať deravú membránu, ale ak je stvrdnutá nepracuje správne...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.10.09, 22:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Bydliště: Slovensko, Krompachy
Příspěvek 
Presne tam na boku karba stale nieco steloval srubovakom hore dole hore dole (z tych 1000 na 800), takze problem bude najskor v tej bohatosti zmesi?

EDIT: uz zacinam byt pomaly z toho jelen :?: :lol:

_________________
Škoda Favorit 136L ('89)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=19059


15.10.09, 22:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Spitko píše:
Presne tam na boku karba stale nieco steloval srubovakom hore dole hore dole (z tych 1000 na 800), takze problem bude najskor v tej bohatosti zmesi?


ale tam sa ladí iba voľnobeh, v podstate na karbe sa nič iné nastaviť nedá, no rozladené to určite máš...

ale píšeš že motor prestal ťahať až zdochol...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.10.09, 22:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nepér píše:
Tím šroubkem z boku se nastavuje bohatost směsi vzduchu s benzínem.
tím sem chtěl říct, že šroubkem se tam pouští víc nebo míň směsi, nikoliv víc benzínu nebo vzduchu.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


15.10.09, 22:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Bydliště: Slovensko, Krompachy
Příspěvek 
michalkatka píše:
ale píšeš že motor prestal ťahať až zdochol...


presne tak

_________________
Škoda Favorit 136L ('89)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=19059


15.10.09, 22:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
Nepér píše:
Tím šroubkem z boku se nastavuje bohatost směsi vzduchu s benzínem.
tím sem chtěl říct, že šroubkem se tam pouští víc nebo míň směsi, nikoliv víc benzínu nebo vzduchu.


áno. mne to je jasné...

ale samotná smes sa tvorí na štrbine ktorú nastavíš šroubom dorazu klapku 1.komory, tým vlasne nastavíš voľnobežné otáčky a potom musíš doladiť bohatosť...

http://skoda.panda.cz/obrazky2/394_4.jpg - ten spodný obr.9

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.10.09, 23:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Bydliště: Slovensko, Krompachy
Příspěvek 
Vdaka za pomoc, problem je "hadam" uz vyrieseny. Precistil som volnobeznu trisku, a pohral sa s volnobehom a vyzera to zatial OK.

_________________
Škoda Favorit 136L ('89)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=19059


Naposledy upravil Spitko dne 17.10.09, 07:08, celkově upraveno 2



16.10.09, 16:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Bydliště: Slovensko, Krompachy
Příspěvek 
Otazka: Mohla byt chyba zapricinena vyskocenou hadickou z odpojovaca behu naprazdno?
zasunul som ju spat, ale bola prasknuta na konci, uz som v mototechne objednal novu

_________________
Škoda Favorit 136L ('89)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=19059


16.10.09, 19:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz