|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Seřizování předstihu
S přispěním Šemíkových rad si teď hraju s optimálním seřízením předstihu, je to pro mě docela novinka. Už jsem sice zjistil, jak se auto chová když předstih přidám nebo uberu, něco vím i z literatury, ale bylo by docela dobrý tady vytvořit jakejsi přehled chování motoru. Prostě jaký máte kdo zkušenosti z praxe, kdy klepou ventily, kdy motor duní apod.... Určitě by se to hodilo víc lidem.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
5.2.07, 17:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Já teď laboruji s předstihem, respektive s jeho regulací podtlakem a odstředivkou.
Kamarád si vždy v práci na odpoledne půjčí stroboskop a já si hraji...
... nicméně stále nemohu dostat průběh regulací na tabulkové hodnoty. I přesto mi ten kamarád tvrdí, že takhle klidný motor a bezproblémový průběh ještě neviděl...
... ale mně se to stále nelíbí, není to dokonalé
Například podtlaková regulace má přidávat 5° a zatím přidává 10°...
...no, budu ještě hodně laborovat, než to dostanu do předepsaných hodnot...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
5.2.07, 18:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pamätaj že na tabuľkové hodnoty sa pri laborovaní bez záťaže nedostaneš, úplne inak sa to správa ak motor zatažíš, je to podobné ako pri membráne druhého stupňa, pri plnom zaťažení motora sa ti otvorí už pri cca 2000ot/min, ak ju chceš otvoriť pri "laborovaní" na mieste musíš mu ručne pridať plyn a rukou priškrtiť prívod vzduchu, vtedy vyrobíš podtlak nad klapkou 1st.
Pri podtlakovej regulácii je to podobné, štrbina pre ovládanie je nad klapkou, čiže ak mu otvoríš klapku (pridáš plyn) podtlak ktorý sa prenesie zo sacieho potrubia do priestoru airboxu sa vyrovná a motor ide svižne do otáčok. ak je motor zaťažený podtlak dole a hore sa vyrovná, jednak otvorí 2komoru, ale hlavne presaví predstih, ale motor má cca 2500ot/min... karburátor je dosť dômysené zariadenie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.2.07, 08:08 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Ale ty tabulkové hodnoty předstihu se se zatížením nemění - odstředivá regulace je závislá pouze na otáčkách a podtlaková na podtlaku - a rozsah regulace je také pevně dán...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
6.2.07, 09:36 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ty tabukový hodnoty jsou snad na "nezatížéném" motoru. Co jsem to jednou měřil, tak to bylo +- v udávaných mezích, snad i s tím podtlakem...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
6.2.07, 10:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Nepér píše: Ty tabukový hodnoty jsou snad na "nezatížéném" motoru. Co jsem to jednou měřil, tak to bylo +- v udávaných mezích, snad i s tím podtlakem...
tak to presne neviem, viem iba že tá podtlaková regulácia má dosť veľký vplyv na prechodové režimy motora. tú hadičku som mal vo veľmi zlom stave(popraskaná tak že bolo počuť ako saje vzduch) a po výmene (nič iné som nerobil), auto lepšie reaguje na prudšie zošliapnutie pedálu, nie je také lenivé...
podotýkam na LPG mám základný predstih 10°
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.2.07, 11:09 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Citace: tak to presne neviem, viem iba že tá podtlaková regulácia má dosť veľký vplyv na prechodové režimy motora. tú hadičku som mal vo veľmi zlom stave(popraskaná tak že bolo počuť ako saje vzduch) a po výmene (nič iné som nerobil), auto lepšie reaguje na prudšie zošliapnutie pedálu, nie je také lenivé...
podotýkam na LPG mám základný predstih 10°
A co fávo 135 s naturalem 95,mám dát 3-5stupňů jak píšou,nebo mám dát kousek větší?
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
6.2.07, 16:34 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Neřiď se stupněma, ale tím jak auto jede. Já měl podle stroboskopu 16st. ale auto jelo jak drak. Byl to favorit, sériový motor, ale fábie a felicie zůstávaly vzadu. Nebyl problém dostat ho na 150 se spotřebou kolem 6l.
_________________ Mazda 323, červená
|
7.2.07, 07:49 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No sakra, že bych si přidal?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
7.2.07, 10:08 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Fakt nevím, ale když jsem se ptal na technický, tak mi říkal, že to nebude měnit, protože to nezávisí na tabulkových hodnotách, ale na autě. A nebýt toho, že se rozpadla kastle, tak bych ho neprodal.
_________________ Mazda 323, červená
|
7.2.07, 12:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|