Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 BMM 50kw 40kw rozdíly v motorech 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
když se mě bude chtít vylíst na půdu a zajít do skladu, změřim ti klapku 40kw a 50kw, ale pochybuju, že se mi zejtra bude chtít, mám do 4 školu :sick: :sick:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.10.09, 20:41
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 82
Bydliště: Nikolčice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
když se mě bude chtít vylíst na půdu a zajít do skladu, změřim ti klapku 40kw a 50kw, ale pochybuju, že se mi zejtra bude chtít, mám do 4 školu :sick: :sick:



vydíš když ses takhle prokecl nebyli by k mání nejaky věci z 50kw ?? vačica klapka atd? :P

_________________
Fazola Forman BMM 40kw


18.10.09, 20:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
věci by byly, ale k mání ne-e...vačku chystám tátoj do fáva, stříkačky mám jako náhradní díly pro sebe a zákazníky :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.10.09, 20:55
Profil ICQ

Příspěvky: 82
Bydliště: Nikolčice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
věci by byly, ale k mání ne-e...vačku chystám tátoj do fáva, stříkačky mám jako náhradní díly pro sebe a zákazníky :wink:


ajo v pohodě štvalo bymě kdybych se nezeptal :D bud skusim sehnad matroš a nebo jen zvednu kompresi a dam tam tu hlavu a děj se vule boží :lol:

_________________
Fazola Forman BMM 40kw


18.10.09, 21:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
vule bozi ti bude nanic ked ti budu inak otvarat ventily a bude ina kompresia :D

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.10.09, 21:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Tonic píše:
Ondras83 píše:
věci by byly, ale k mání ne-e...vačku chystám tátoj do fáva, stříkačky mám jako náhradní díly pro sebe a zákazníky :wink:


ajo v pohodě štvalo bymě kdybych se nezeptal :D bud skusim sehnad matroš a nebo jen zvednu kompresi a dam tam tu hlavu a děj se vule boží :lol:

no pokud tam máš spodek z MPI (po 7/97) tak máš kopresi 10:1

já mám kopresi 10,1:1 (bmm sníženo o 0,4) ale jezdim na LPG, tobě radim, pro zachování životnosti dalších 100-200 tisíc nech kopresi kolem 10 a máš svatej pokoj...bez čipu a jiný vačky to stejně ani nepoznáš, jeslti máš 10:1 nebo 10,6:1 :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.10.09, 21:37
Profil ICQ

Příspěvky: 70
Bydliště: Sumperk
Příspěvek 
Klapka je vetsi o 2mm,ecu posunune omezovac az k 6tis.,snizil sem hlavu o 1.5mm a to vse vymenil,trosicku to poznat de,ale nic moc,


18.10.09, 22:38
Profil

Příspěvky: 82
Bydliště: Nikolčice
Příspěvek 
darklord píše:
vule bozi ti bude nanic ked ti budu inak otvarat ventily a bude ina kompresia :D


vačku tam chci dát prosím pěkně z mono motroniku a hlavu mpi s udělanýma kanálama hrnce a písty sou taky mpi

_________________
Fazola Forman BMM 40kw


19.10.09, 16:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
klapky som už fotil, ale Favo od 7.94 dávali tie väčšie na každý motor...

do 7.94 je aj iné sacie potrubie....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.10.09, 19:12
Profil

Příspěvky: 82
Bydliště: Nikolčice
Příspěvek 
ano to starší provedení jest že ma gumovou podložku mezi sac. potrubim a vstřik.jednotkou a to poslední ma podložku plastovou nemýlím li se jesi jeto tak tak tuhle mam doma jednu to je paradajka :D

_________________
Fazola Forman BMM 40kw


19.10.09, 20:24
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
http://faust81.rajce.idnes.cz/neco_za_n ... CF1917.JPG

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.10.09, 12:02
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
A nevyšlo by levněji, kdyby vyměnil celý motor za 50kW verzi? Popř. by koupil motor 50kW a vnitřnosti by přeházel do bloku původního motoru?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.10.09, 17:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
varok píše:
A nevyšlo by levněji, kdyby vyměnil celý motor za 50kW verzi? Popř. by koupil motor 50kW a vnitřnosti by přeházel do bloku původního motoru?


a kto ti to prepise v papieroch?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


23.10.09, 19:45
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
darklord píše:
varok píše:
A nevyšlo by levněji, kdyby vyměnil celý motor za 50kW verzi? Popř. by koupil motor 50kW a vnitřnosti by přeházel do bloku původního motoru?


a kto ti to prepise v papieroch?


nepotřebuje přepis

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.10.09, 09:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ajo, nejako mi vypadli slova :D velka omluva

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.10.09, 11:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz