Ahoj, mám na LPG něco odježděno. Lítal jsem s Favoritem 136L 1989, Feldou 1.3 BMM, Feldou 1.3 MPi a Fabii 1.4 MPi, snad všechno Lovato a podtlak. Mám dotaz ohledně sekvenčního vstřikování. Koukám se po novým vozítku a určitě půjdu dále do LPG a chci se zeptat, jak přesně sekvence funguje, výhody, nevýhody a především otázka na přepínání benzín/plyn.
Fáčko jsem startoval rovnou na plyn, byl to karbec, Feldy a Fabii vždycky na benzín a systém přepnul na LPG po dosažení určitých otáček. Čili když jsem prošlápnul pedá, tak prakticky hned po startu. Vím, že třeba novější systémy BRC přepínají na plyn až při ohřátí motoru, což mi přijde poměrně nepraktické, když člověka čekají couračky po městě
Proto bych se chtěl zeptat, jak toho konkrétně funguje u sekvence.