Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 22:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 Karburator SEDR 
Autor Zpráva

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek Karburator SEDR
Zdravím je nějaký rozdíl ve víku karburátoru SEDR z EMKA . A například z LSky? Nebo jsou ty víka totožné ?


22.10.09, 07:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
pockej SEDR je typove oznacnei karbu - LSka je typove oznacnei vozu...nejhak jsem to nepochopil na co se ptas ...jeste byl EDSR :-)

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


22.10.09, 09:53
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
:-) Nejspíš se ptá jestli má 120L stejný víko karbce jako 120LS. Já odpověď neznám.


22.10.09, 09:55
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
chemer píše:
:-) Nejspíš se ptá jestli má 120L stejný víko karbce jako 120LS. Já odpověď neznám.


pokud bude obojí SEDR tak jsou :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


22.10.09, 09:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
pokial su obidva karburatory typu SEDR tak medzi 105(S/L/SP), 120(L/LS/GLS) su uplne zamenne pretoze nemaju ekonostat.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


22.10.09, 11:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
chemer píše:
:-) Nejspíš se ptá jestli má 120L stejný víko karbce jako 120LS. Já odpověď neznám.


tak SEDR za SEDR jo -ale uznej sam je to teda otazka hodna lusteni krizovek

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


22.10.09, 12:50
Profil

Příspěvky: 188
Bydliště: Č. Budějovice
Příspěvek 
No přísně vzato, podle dílenské příručky, SEDR pro 120 L, GL a 120 LS, GLS, LX, Rapid jsou maličko jiné :) Liší se ale jen velikostí některých trysek, tělo karburátoru a víka jsou stejná.


22.10.09, 14:35
Profil

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek 
Omlouvam se nevedel jsem jak lepe to napsat. Vedel jsem , ze jsou tam ruzne trysky atd. Tak jsem se chtel ujistit zda vika jsou stejne . To mi staci diky moc


22.10.09, 14:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Jad píše:
No přísně vzato, podle dílenské příručky, SEDR pro 120 L, GL a 120 LS, GLS, LX, Rapid jsou maličko jiné :) Liší se ale jen velikostí některých trysek, tělo karburátoru a víka jsou stejná.


Zamenne su vika medzi 105-120 a potom 130-5-6. Tela zhode niesu ani omylom.
105 ma difuzory 20/23
120 ma difuzory 20/24
130/5/6 ma difuzory 22/24

--> http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... _karb#sedr

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


22.10.09, 17:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
tak tak, víka stejná jsou, pro 105/120 se liší jen mezi EDSR a SEDR - pozor, liší se i těsnění pod víčko, pokud je prohodíš, je to špatné.

těla jsou jiná, jiné difuzory... jak bylo napsáno byť už jsem viděl motor 120LS provozovaný na 105 karburátor bez obtíží, ofiko je to takto...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


22.10.09, 18:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Pech. píše:
...


pri normalnom jazdeni je tato zmena nebadatelna, jedine zeby si na to dupal - rozdiel je na druhej komore pozorovatelny az niekde od 4000ot

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


22.10.09, 18:41
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 188
Bydliště: Č. Budějovice
Příspěvek 
darklord píše:
Jad píše:
No přísně vzato, podle dílenské příručky, SEDR pro 120 L, GL a 120 LS, GLS, LX, Rapid jsou maličko jiné :) Liší se ale jen velikostí některých trysek, tělo karburátoru a víka jsou stejná.


Zamenne su vika medzi 105-120 a potom 130-5-6. Tela zhode niesu ani omylom.
105 ma difuzory 20/23
120 ma difuzory 20/24
130/5/6 ma difuzory 22/24

--> http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... _karb#sedr


Pardon, asi jsem se vyjádřil nesrozumitelně :) Měl jsem na mysli jen karburátory pro 120, výše vypsané modely. Jinak samozřejmě difuzory pro různé objemy motoru se liší...


23.10.09, 10:25
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zdar, kolik by melo byt puvodni sroubu pridavnyho vzduchu a smesi na SEDR 32? V Andrtovi se pise jenom o EDSR tak si nejsem jistej zda to u SEDRu neni jinak... Dik

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


23.10.09, 17:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
myslis zakladne nastavenie na ktore by to malo ist nakopnut?
velky srob (vzduch) 360°
maly srob(zmes) 720°

(od uzavretej polohy)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


23.10.09, 19:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
no neviem-neviem, ten malý šrób (bohatosť) by mala byť 1,5 otáčky (= 540 st) a ten veľký (vzduch) 2 otáčky (720 st). Odporúčam ten veľký ešte viac vyskrutkovať (3-4 otáčky) a potom doladiť otáčky...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.10.09, 09:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz