Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 22:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Karburator SEDR 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
kazdopadne ja jazdim v meste okolo 2000 takze si celkom potrpim, a celkovo som zvyknuty ze ked pustim plyn tak auto spomaluje (ked som dal volnobeh na 1000ot tak som s tym nevedel jazdit - resp jako keby som tam mal furt sytic)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.10.09, 19:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
Neviem, ci to sem patri, ale este je dobre nastelovat aj zakladne otvorenie obidvoch skrtiacich klapiek. Je to sice trochu pracne a bez pripravkov to nejde, ale stoji to za to. Akurat nie podla navodu, to mam uz odskusane...


25.10.09, 08:40
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
mixal.s píše:
Neviem, ci to sem patri, ale este je dobre nastelovat aj zakladne otvorenie obidvoch skrtiacich klapiek. Je to sice trochu pracne a bez pripravkov to nejde, ale stoji to za to. Akurat nie podla navodu, to mam uz odskusane...


No tak dalo by se rict, ze patri a ne v mym pripade. Ten karbec je par tisic kilometru po repasi akorat se mi pricpaly kanalky volnobehu a kdyz jsem to cistil tak jsem rozhodil nastaveni a nevedel jsem, kolik je spravne nastaveni :wink:

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


25.10.09, 11:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Majlanky: tak spravne nastavenie univerzalne neexistuje. To co tu popisujeme je zakladne na ktore by mal motor naskocit a nasledne by sa to malo nastavit spolocne s lambda sondou pripadne niecim obdobnym. Samozrejme toto nikto v garazi nema tak to po vecsine davame od ucha alebo skocime do servisu/EK

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


25.10.09, 11:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
Majlanky píše:
mixal.s píše:
Neviem, ci to sem patri, ale este je dobre nastelovat aj zakladne otvorenie obidvoch skrtiacich klapiek. Je to sice trochu pracne a bez pripravkov to nejde, ale stoji to za to. Akurat nie podla navodu, to mam uz odskusane...


No tak dalo by se rict, ze patri a ne v mym pripade. Ten karbec je par tisic kilometru po repasi akorat se mi pricpaly kanalky volnobehu a kdyz jsem to cistil tak jsem rozhodil nastaveni a nevedel jsem, kolik je spravne nastaveni :wink:


No v knizkach je pisane, ze skrtiace klapky maju byt otvorene na 11 mikrometrov, ale mna otec (automechanik, ktory bol v time, ktorym dali skodu 105 - uzovku, ked sa zacala vyrabat, aby na nej zistili nejake nedostatky a prisli na niektore vylepsenia, samozrejme v ramci iba malickych uprav, s coho potom vznikol M-kovy model) ucil, aby som to nastavil na 8mikro. Dokonca mi raz kamarat (vyuceny automechanik) dal nastavit karburatok, lebo jeho 125-ka stale nejde a nejde a to mu ho uz nastavoval skuseny automechanik. Ja som to nastavil podla toho, ako ma ucil oco a on iba karbec nahodil a bez stelovania jazdi doteraz - asi 5 rokov.


25.10.09, 12:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
darklord píše:
Majlanky: tak spravne nastavenie univerzalne neexistuje. To co tu popisujeme je zakladne na ktore by mal motor naskocit a nasledne by sa to malo nastavit spolocne s lambda sondou pripadne niecim obdobnym. Samozrejme toto nikto v garazi nema tak to po vecsine davame od ucha alebo skocime do servisu/EK


To mas pravdu, ale ja teraz pisem len o skrtiacich klapkach, ktore sa steluju trochu inak a ked je karbec vonku.


25.10.09, 12:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
mixal.s ja teda z nejakych mikrometrov bobky nehadzem. vzdy to nastavujem proti svetlu tak aby zacalo minimalne presvitat okolo. repasoval som x kraburatorov, kazdy som urobil rovnako a vsetky dodnes jazdia bez jedineho problemu - taha to ako ma a nezere to, ziadne problemy s prechodmi, ziadne cukanie. ja by som to az tak nehrotil (rozdiel 13 alebo 8 mikrometrov je prinajlepsom smiesny).

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


25.10.09, 15:39
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek 
Mel bych jeste takovy dotaz , co muze zpusobovat to , ze po vyrazeni mi volnobeh lehce klesne a pak se srovna jak ma ?


25.10.09, 17:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
Deimos182 píše:
Mel bych jeste takovy dotaz , co muze zpusobovat to , ze po vyrazeni mi volnobeh lehce klesne a pak se srovna jak ma ?


byt tebou skusim rozobrat a vycistit karburator a potom ho poriadne nastavit. Ale moze to byt cokolvek, ja by som zacal tym karburatorom..


25.10.09, 18:46
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo to by me taky zajimalo... Me to taky dela...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


25.10.09, 19:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Heh, a ja by som to neriešil, ak nemáš iný problém :lol:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.10.09, 19:27
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Bydliště: Topoľčany
Příspěvek 8-)
a ked nemas tak čakaj
ON PRíDE.!demence toto!.

:roll:

_________________
škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802
Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374
Peugeot 205 1,1 3dv 1996
Renault Megane Scenik 1,9dt 1996
Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003


25.10.09, 23:10
Profil ICQ

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek 
:D zajimave je ale to , ze karburator je fungl novy mam s nim najeto asi 500 kilaku takze asi hledat chybu jinde ?


25.10.09, 23:20
Profil

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek 
Tak jsem spozoroval to , ze mi neustale kolisaji otacky volnobehu . Uz jsem vyzkousel spoustu pricin co by to mohlo zpusobovat , ale porad to neprestava. Vymenil jsem karburator , nastavil smes a vzduch , seridil ventily , predstih + odtrh, koukal na prisavani falesneho vzduchu ( ofoukal cigaretou) , vymenil hadici k posilovaci + posilovac a zavada se stale opakuje. Jeste me napada rozdelovac a mozna civka ( mam , ale ETZ 06 tak nevim ) . Jinak kdyz brzdim tak ty otacky lehce vylezou nahoru , kolisa to v rozmezi 100 otacek a nekdy to i zacne chcipat . Jedna se o skodu 120 LS .


26.10.09, 08:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Deimos: este skontroluj ci je dobre dotiahnuty elektromagneticky ventil (odpojovac volnobehiu) na karburatore, potom sa obcas stava ze sa uvolni ta pripojka na podtlak do rozdelovaca, pripadne ze prisava niekde ta hadicka alebo samotne ufo na rozdelovaci

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


26.10.09, 08:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz