Nestartuje felicia 1.3 MPI
Autor |
Zpráva |
brejd
Příspěvky: 91
|
Nestartuje felicia 1.3 MPI
Dnes sem přišel ráno k autu a chtěl nastartovat otočil jsem klíček do 1. polohy cvaklo relé palivového čerpadla a pak jsem otočil do 2. polohy kontrolky trochu pohasli a cvaká furt relé dokud nevypnu klíček do polohy 0.. Ale startér motorem ani neotočil. Zkusil jsem odpojit i autorádio a žádná změna. Nevíte kde je chyba před 2 dnama úplně bez problému nastartovalo a jezdilo.
Mám Felicii 1.3 MPI r.v.2001
|
13.11.09, 08:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
NIZKE NAPATIE - nabit akumulator...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
13.11.09, 08:10 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
brejd to mas pekne ked ti to aspon nieco robi....ja som minule v garazi v skodovke zabudol zapnuty klucik.....a zapinanie zosilnovaca mam na vypinac...a ide tam stava len ked je zapnuty klucik...lebo zosik vzdy zabudnem vypnut ani kontrolky sa nerozsvietili..nic....tatolka..koly tomuto mam doma este dve dalsie baterky
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
13.11.09, 08:13 |
|
|
brejd
Příspěvky: 91
|
Baterka je ok. Dobil jsem baterku a furt stejný.
|
13.11.09, 08:53 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Iste? to cvakajuce rele znamena ze mas v sieti prilis nizke napatie...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
13.11.09, 08:55 |
|
|
brejd
Příspěvky: 91
|
Jo ale při prvnim a druhym nastartování to jenom jednou cvaklo a až tak u 3 nastartování to začalo cvakat furt.
|
13.11.09, 09:26 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Dalsie vysvetlenie by mohlo byt, ze ti to skratuje starter.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
13.11.09, 09:29 |
|
|
brejd
Příspěvky: 91
|
tak už to mám vyřešený sice nevim kde ta závada byla prošel jsem všechny kabely očistil a už to fachá. Chci se tedy ještě zeptat jak mám zapojit multimetr abych zjistil odběr ?? Už si to moc nepamatuji ale myslim že se odpojí - pol baterky a vloží se zde sériově multimetr. Ale nejsem si na 100% jistý poradte.
|
13.11.09, 09:44 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Brejd, dobre, dobre to myslíš, iba daj pozor, aby si ho rovno neusmažil = najprv voliť veľký rozsah multimetra...a tiež je dobre pridať multimeter do zapojeného okruhu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
13.11.09, 14:33 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Jak už bylo řečeno, bacha abys multimetr neodpálil. Multimetrem lze měřit jen odběr auta v klidu, tedy vypnuté spotřebiče, vypnutý motor, vypnutá světla, klíček venku. Jinak tam mohou téct proudy až v desítkách ampér, což multimetr nepřekousne. Měření se provede následovně: Zvolíš nejvyšší proudový rozsah na multimetru (obvykle 10A), zapojíš kablíky MM do správných zdířek, kablík MM plus zapojíš na kostru vozidla nebo přímo na kabel baterie(-)kostra, kablík MM mínus budeš držet na mínus pólu baterky a zároveň z něj odpojíš kabel baterie(-)kostra na kostru. Po odečtení hodnoty z multimetru zapojíš kabel zpět, pokud byla hodnota velmi malá a multimetr má nižší vhodný rozsah, zopakuj postup při zvoleném nižším rozsahu.
|
13.11.09, 14:48 |
|
|
brejd
Příspěvky: 91
|
Tak se mi to ted stalo znova nemohl jsem nastartovat a mám podezření na alternátor protože jsem vzal multimetr a změřil dobíjení při volnoběhu se zasnutáími světly 13,00 a při zvíšených otáčkách 13,2 což což je málo. Chtěl by jsem se zeptat jestli nevíte co by mohlo na alternátoru odejít??? před 3 roky my odešla kotva a to mi to chcíplo hned při jízdě a potom už nic nešlo. Co ted uhliky jsou dobré. A když sešlápnu plyn tak světla trochu pohasnou.
|
13.11.09, 17:13 |
|
|
brejd
Příspěvky: 91
|
Tak jsem vzal baterku dobyl jsem ji a vložil do auta a nastartoval a začal jsem měřit při nastartovaném motoru zasnutých světel jsem naměřil 13,4V poté jsem rozsvítil a kleslo to na 13,00V tak jsem zkusil přidat plyn a naměřil jsem max. 13,4V. Což se mi vůbec nelíbí pokud já vim tak by měl dobíjet min.13,8V . A taky jsem při vypnutém motoru zkusil změřit odběr 0.33mA. Mám podezření že je špatnej alternátor ale dneska jsem nastartoval a zase jezdil a bez problému. Nevíte náhodou jak proměřit alternátor aby jsem zjistil co na tom alternátoru odešlo??? Děkuji všem za každou radu
|
14.11.09, 12:12 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
myslim ze 13,4V je ok ked dobija, k tomu kludovemu odberu nvm
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
14.11.09, 23:47 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
13,4V není teda OK. Pak se nensmíte divit tomu že musíte dobíjet čas od času baterii mimo auto.
|
17.11.09, 13:29 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
mě dává 13.5 a nedobíjim ale zase jezdim denně 2x 30km
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.11.09, 13:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|