Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 15:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 131  Další
 gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No...bohužel....lišty jsem lepil tak, že jsem nejdříve odměřil a nahodil ty malé na předních blatnících, pak nalepil ty nohavice a mezi vrchem nohavice a lišty natáhl a napnul nit, podle které jsem to lepil...bohužel to dopadlo tak, jak dopadlo a ještě se to pak několikrát odlepilo, když jsem to připlácl tak to bylo samozřejmě křivě. Takže takhle no...ale když stojíš od auta 10m, tak to vypadá úplně rovně...navíc to nebylo rovně ani kdysi...to tam nalepoval taky nějaký amatér. Mít Feldu a na dveřích prolis, podle kterého se to dá nalepit rovně, tak si pískám.

Pod těmi plasty to bylo navoskované a práh je zespoda nastříkaný Bodyčkem...Přístí rok tedy stříknu i ty lemy. Nebo ještě uvidím, jak to bude vypadat. Nebo vemu horkovzdušnou pistoli a plast na kov přilepím nějak celoplošně. :)

Je to bohužel taky tím, že plasty tam úplně nesedí..holt není to vyvařené na milimetr přesně, takže to trochu sem tam odstává a tudy se tam dostávají nečistoty. :roll:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


3.11.09, 18:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Se mi auto zase nějak rozežralo. Už druhá nádrž a žere 10l. :|

Ale zase jsem byl pochválen paní od pumpy, že to mám krásné, to mi spravilo náladu. :lol: To už je podruhé, co se mi tohle stalo. :P

A ten karton jsem měl nahodit, až přijdou mrazy, dneska mi dvakrát běžel větrák. :oops:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.11.09, 19:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak spotřeba snad na chvíli vyřešena...paradoxně jsem šrouby povolil, auto jede o trochu svižněji a po 80km se ještě nepohla ručička z maxima...po 120km ukazuje asi 9/10. Snad to vydrží v tomto tempu až do dna. :)

Ale jedna věc mě katastrofálně nasrala. :roll: Jsem jel přes díry a něco mi vzadu mlátilo...vystoupil jsem, auto pohoupal, pak zkusil kopnout do kola a hle...vůle jako prase...jsem vytáhl klíč, že dotáhnu kolo, ale není to kolo...asi ložisko v prdeli...na druhé straně to samé. :roll: Takže to skřípání po výměně držáků brzd asi nebylo úplně normální...o víkendu jde auto na zvedák a po 3 měsících na něj opět budu muset sáhnout. Na cestě bez děr se chová naprosto normálně, nikde nic nebouchá...

Tady jsou ještě fotky z dnešní jízdy...hlavně ať vidí Nepér rozdíl mezi mlhovkami a potkávačkami (ale je fakt, že mlhovky jsou polské absolutně neužitečné šmejdy)

ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


9.11.09, 19:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak kola spravena. :) Fakt byla úplně povolená ložiska...asi tehdá při kompletizaci jak mi tam něco drhlo nešlo odhadnout dotažení a až se to vydrhlo, tak tam vznikla vůle...dneska jsem teda sundal bubny a vůbec nechápu, co tam tehdy dřelo, protože vůbec nic nevypadá jakkoliv opracovaně...asi permoníci. Stejně mi levé kolo trochu brzdí...snad si to samostav spraví...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.11.09, 18:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Si tu mluvím sám pro sebe. :lol:

Dneska jsem nasypal těsnící prášek do vody...už jsem přišel na místo úniku a bohužel je na chladiči. :roll: Ale vody neubývá nějak moc. Asi to tam sežral ocet, kterým jsem chladič pročišťoval.

No a ještě jsem si změřil nabíjení a moc mě to nepotěšilo...nejprve na volnoběh na altíku 13V. Dotáhl jsem pořádně všechny šrouby, hlavně ty tři, na které se tu často upozorňuje (pokud to byly ony :)) A hle.

________vypnutý motor___bez zátěže__při zátěži (světla, ventilátor 2, rádio)
Alternátor.........x.....................14V..................13,5V
Baterie..........12,5V.................13,6V................13,2V

Při přidávání otáček se hodnoty nijak moc neměnily. Asi to nebude nejideálnější stav co?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.11.09, 16:21
Profil
rejpal

Příspěvky: 18275
Příspěvek 
Sssssss (to abys tu nemluvil sám). :wink:

Měřák měří přesně? Stačila by úchylka pár procent a jsi na pěkném napětí...


13.11.09, 16:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Měří přesně, je od elektrikáře. Takže to není taková katastrofa? :lol:

Jako ten altík má 17 let bez údržby, tak co bych po něm chtěl žejo...ale hlavně to utáhnutí šroubů tomu určitě pomohlo.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.11.09, 17:17
Profil
rejpal

Příspěvky: 18275
Příspěvek 
Co si matně pamatuju, tak těch klasických 14,4V je nad napětím plného nabití, to je tuším nějakých 13,8V. Takže bych to hned neoznačil za vadné. Důležitější je, dle mého názoru, zda je baterka po běžné jízdě nabitá. To jde zjistit zhruba třemi způsoby - 1) změřením napětí naprázdno po nějaké době ustálení a zjištění dle chytré literatury procento nabití, 2) změřením hustoty kyseliny a opět mrknout do literatury, 3) hodit baterku na nabíječku a pokud bude vesele plynovat, je nabitá.


13.11.09, 17:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
Kdybys byl kamarád tak ti tu neco napišu..ale my kamaradi nejsme tak smula :roll:

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


13.11.09, 17:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ta baterka už je asi po smrti...předevčírem mě nenechala nastartovat. V noci na dnešek byla na nabíječce a pak jsem se zabýval tím dobíjením...uvidím, jak teď bude fungovat. Uvidíme jak tento týden bude fungovat...jestliže ranní startování půjde zase od desíti k pěti, tak půjde pryč...

Zvláštní je, že můžu někde stát i 6 hodin a více, sednu do auta a baterka točí jako divá...ale když přijedu autem večer a ráno hnedka odjíždím, točí...no spíš už jenom převaluje...asi se baterka bojí tmy, že ji nesmím nechat přes noc.

Víš co musíš udělat, abys byl kamarád. :wink: :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.11.09, 17:33
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
:D to se nikdy nestane :roll:

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


13.11.09, 17:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tie napätia máš v poriadku...

k tým práškom, utesňovačom a čističom chl. sústav. Ja už nikdy viac, videl si to tesnenie :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.11.09, 12:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jaké těsnění? :| Nebo co máš na mysli?

Jo a po dlouhých problémech s centrálem se dneska rozhodl nefungovat...sice po připojení ŘJ v zámcích škubne, ale nereaguje na nic. Jdu to proměřit...jetě, že je venku tak pěkně a dá se dělat jenom v tričku.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


14.11.09, 14:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
gokralik píše:
Jaké těsnění? :| Nebo co máš na mysli?


goralik píše:
Dneska jsem nasypal těsnící prášek do vody...už jsem přišel na místo úniku a bohužel je na chladiči.


do vody : utesňovač chladiacich sústav, lebo čistič chladiacich sústav, ono to pomôže, ale otázne je aký to má skutočný efekt pre motor...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.11.09, 14:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No to by mě taky zajímalo...ale chci to zkusit, protože mě trápí neustále prolínající kohout radiátoru topení a teď jsem přišel na ten chladič a na nový bohužel nejsou peníze. :cry: Chci to jen zkusit, kamarád s tím nemá špatné zkušenosti.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


14.11.09, 14:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 131  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz