Přístrojovka svítí slabě, světla také, nenastartuju -FAVORIT
Autor |
Zpráva |
milalof
Příspěvky: 83
|
Šemik píše: Podle mě by to vyřešilo přepájení pojistkovky a kontrola spojení pojistek a kabelů (občasné nesvícení světel), očištění kostry ETZ (skákání otáčkoměru, ale to mlže být i cívka rozdělovače na odchodu) a ořechu spínací skříňky (občasná nemožnost startu)
Zkusím tu jinou baterku a kdyby to tím nebylo, určitě by se hodila pomoc.
Snad to nebude příliš nákladné..
_________________ Favorit 135L
|
18.11.09, 10:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
slovacek.milos píše: baterka se dá proměřit jednoduchým způsobem
vemeš trojku svařovací drát na acetylen a propoj plus mínus na baterce ale musí být odpojená pokud ten drát udržíš v ruce déle jak dvě vteřuny než řekneš raz dva tak je baterka KO miloš
Děkuji, za vyřešení. Možná jsem tu baterkou měl odpálit rovnou. Dnes byla možnost, zkusit ji v jiném autě.
Taky to tam dělalo dost neplechu. Pak jiná baterka do mého auta a najednou vše fungovalo.
Škoda, že jsem to nemohl zkusit hned...
Asi jsem ji odpravil 4denním nabíjením.. Nevím. ?
Teď je nová a šlape dobře. Světla fungují obě.. ( nechápu )
Všem Vám děkuji za pomoc.
_________________ Favorit 135L
|
19.11.09, 23:31 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Ve světlech mohl být nějaký přechodový odpor...to mi taky vždycky z toho hrabe...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.11.09, 00:07 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
gokralik píše: Ve světlech mohl být nějaký přechodový odpor...to mi taky vždycky z toho hrabe...
To jako, že by mi tak světla mohli oddělat i tu novou baterku??
_________________ Favorit 135L
|
20.11.09, 01:01 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
To ne...to jen vysvětluju, proč nesvítilo světlo a teď zase jo. Přechoďáky jsou svině. Mě takhle taky nefungovala jedna mlhovka. Po připojení žárovky na jiný zdroj svítila jako divá, při měření napájení do mlhovky jsem naměřil normální hodnoty, ale když jsem tam připojil žárovku, tak zase nesvítila. To je občas na lano. Stačí pročistit kontakty.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.11.09, 07:41 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Světla těžko můžou odrovnat baterku. Ale podle toho tvého popisu závady jsem to trefil hned v prvé odpovědi.
|
20.11.09, 07:50 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
slovacek.milos píše: baterka se dá proměřit jednoduchým způsobem
vemeš trojku svařovací drát na acetylen a propoj plus mínus na baterce ale musí být odpojená pokud ten drát udržíš v ruce déle jak dvě vteřuny než řekneš raz dva tak je baterka KO miloš
Miloši s takovými radami bych byl opatrný, to můžeš nakopnout člověka který ví aspoň trošku něco o elektrice , ale ne lidi kteří netuší že se jim může drát taky pěkně přiškvařit k rukám a nebo když se jim tam takzvaně "přilepí" tak jim může bouchnout baterie u obličeje. Já to samozřejmě taky tak někdy vyzkouším, ale jak říkám není to zrovna bezpečné!
|
20.11.09, 10:13 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
breta1 píše: Světla těžko můžou odrovnat baterku. Ale podle toho tvého popisu závady jsem to trefil hned v prvé odpovědi.
Ano. Měl jsi pravdu. Mě nesedělo to napětí a myslel jsem, že je někde skrat..
_________________ Favorit 135L
|
20.11.09, 13:24 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
petr petr píše: slovacek.milos píše: baterka se dá proměřit jednoduchým způsobem
vemeš trojku svařovací drát na acetylen a propoj plus mínus na baterce ale musí být odpojená pokud ten drát udržíš v ruce déle jak dvě vteřuny než řekneš raz dva tak je baterka KO miloš Miloši s takovými radami bych byl opatrný, to můžeš nakopnout člověka který ví aspoň trošku něco o elektrice , ale ne lidi kteří netuší že se jim může drát taky pěkně přiškvařit k rukám a nebo když se jim tam takzvaně "přilepí" tak jim může bouchnout baterie u obličeje. Já to samozřejmě taky tak někdy vyzkouším, ale jak říkám není to zrovna bezpečné!
Prakticky baterka možná nejde jiné využití.
To s drátem bych asi nezkoušel, spíš sem to pochopil jako, že si je tak jistý, že ji mohu klidně odposlat do olověného nebe..
Ale kdyby mi neříkali ve škole co se stane, možná bych to i udělal.
Dnes jsi jedu pro membránu akcelerační pumpičky, ale někam jsem zašantročil knížku jak na to, tak ani nevim. k čemu to slouží a kde to vyměnit. Asi to bude v karburátoru..
Na každý pád. Mam pocit, že Miloš Slováček zná příčinu závady snad ještě dřív, než se stane.
_________________ Favorit 135L
|
20.11.09, 13:31 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Myslím si že do karburátoru AC pumpy a tak dále by jsi se pouštět neměl.
Naděláš si na autě více škody než užitku.
|
20.11.09, 14:40 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
Dawid130 píše: Myslím si že do karburátoru AC pumpy a tak dále by jsi se pouštět neměl. Naděláš si na autě více škody než užitku.
Je to složité na opětovnou montáž..??
Nerad bych rozhodil poměr pro spalovanou směs, nebo oddělal něco jiného.
Původní záměr mého plánu byl opravu provádět před domem i za nízké teploty,
ale jestli tu bude mít někdo z Prahy trochu času, tak bych se dohodl na ceně,
alespoň bych věděl jak podobnou závadu příště opravit.
_________________ Favorit 135L
|
20.11.09, 17:03 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
No složité to není ale doporučuji přečíst nějakou knihu.
Abys věděl co kde a jak. Co je AC pumpa a co karburátor. Jak to vypadá a funguje.
|
20.11.09, 19:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|