Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Aha, tak díky za odkaz. Už jsem četl na netu, že Tyll je dnes jedna z nejlepších firem na výfuky. Kdysy jsem měl na fáčku Bosal, taky dobré. Dnes už ale Bosal polevil asi v tempu a začal vyrábět nekvalitní bláto. Ten co tam mám, tak nevím jaká to je značka. V obchodě mi jen řekli, že je to český díl. Ale že by to už i česi fušovali?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.11.09, 18:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo ferroz je českej a šmejd
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.11.09, 18:53 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
varok píše: Ještě jsem se chtěl při jednom zeptat. Jak je první díl na fáčku, zvané parohy. Koupil jsem už asi před rokem. Jenže prý origo český výrobek, ale ten spodek u příruby je moc ohnutý. Tím pádem tam pořád fučí, protože ten prostřední díl se zase řišroubuje v jiném úhlu. Teď jsem to nějak špatně poskládal a je to, jako bych měl výfuk diravý. Nevíte prosím někdo, jak s tím vydrbat?
2 těsněníí..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
20.11.09, 21:54 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
NOVON: ty jsi to asi špatně pochopil. Ty parohy mají pod autem být jakoby rovnoběžně s podlahou. Ty mé jsou ale kapánek přehlé a tím pádem ta příruba není kolmo k podlaze. U katalizátoru je ale příruba přesně a tím pádem je spoj zešikma. Jak dvě tesnění Vždyť se tam dává ten kroužek buď uhlíkový nebo ta drátěnka na nádobí. Jo a co je prosím vás lepší? Ta drátěnka nebo uhlíkový kroužek? Měl jsem drátěnku a teď jsem sehnal uhlík.
Sádra17: Jo, myslím že mi říkali v obchodě, že je to český výrobek od feroz. Takže český ale šmejd?
Příště si raději připlatím a seženu někde od Tyllu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.11.09, 09:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tyll sám posílá
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.11.09, 10:17 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
VAROK: Aha,tak příruby pod autem.. no tak to jedině vyreklamovat nebo říznout a navařit znova a rovně..Nic jiného mě nenapadá..:-l
Dávám ty drátěné kroužky a před montáži je pořádně vykoupu v grafitce nebo postříkám měděným sprejem..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
21.11.09, 11:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Nevím jak to vysvětlit. Jsou parohy, přišroubované přírubou na sběrné potrubí. Potom jdou dolů a tam se ohnou v určitém úhlu pod auto. Pak by měl jít výfuk přibližně rovnoběžně s podlahou. U toho mého výfukového potrubí, u parohů, je to ohlé trošku více, tím pádem směřuje ten konec parohů, kde je příruba k druhému dílu mírně nahoru. Jakoby směrem k podlaze. Reklamovat už to nemá cenu, je to asi rok staré a už asi ani nemám doklad. Mě to ale jen naštvalo, protože člověk si řekne český výrobek je kvalitní, a ono ho**o.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.11.09, 12:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
varok píše: Nevím jak to vysvětlit. Jsou parohy, přišroubované přírubou na sběrné potrubí. Potom jdou dolů a tam se ohnou v určitém úhlu pod auto. Pak by měl jít výfuk přibližně rovnoběžně s podlahou. U toho mého výfukového potrubí, u parohů, je to ohlé trošku více, tím pádem směřuje ten konec parohů, kde je příruba k druhému dílu mírně nahoru. Jakoby směrem k podlaze. Reklamovat už to nemá cenu, je to asi rok staré a už asi ani nemám doklad. Mě to ale jen naštvalo, protože člověk si řekne český výrobek je kvalitní, a ono ho**o.
my to chápem ....ferroz je sračka, měl sem pár zadních dílů (cca 3 kusy) a málem sem to rozmlátil...nesedí trubka, takže sme to musel brousit, vyklepávat, abych to vůbec dostal na střední díl, zadní držák na silent ohnutej, takže to předepínalo silent jako kráva a zadní trubka byla navařená tak, že sem se to skoro styděl předat zákazníkovi
já dávám tyll a úplně bez problémů, je to kvalita, mám je už na hodně autech a v pohodě, sedí to přesně na úchyty auta a hnije to tak normálně, záleží, jak se jezdí...zpravidla kdo jezdí kudlu, tak vejfuk vydrží víc, protože se líp odpařuje voda, kdo jezdí jak páprda, má vejfuk tak na 3 roky...
bosal je drahej šmejd...jiný díly sem na fáčka a feldy nedával, na oktávku se občas najde něco, co si zákazník sám přiveze, ale v tom se moc nevyznám, jen namontuju a nazdar, ale jednou taky byl na 1,6SR oktu krátkej střední díl, už nevim značku a musela se trubka navářet
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.11.09, 12:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Mockrát děkuji za rady. Prostřední a zadní díl mám jakoby svůj styl. Jen na technickou jsem koupil ty nejlevnější sračky co jsem sehnal a hrůza. Stím jsem ale počítal. Střed stál 550,- kč a zadek asi 500,- kč. Je to od firmy Polmo, nějaký polák. Trubky docela sedí ale úchyty jsou úplně mimo. Jinak teď tam mám zadek od JP výfuky a střed samodomo, bez katalizátoru a bez středního tlumiče, jen s rezonátorem. Ten jsem si ale skládal sám a tu přírubu k parohám jsem si zavařil akorát na ten přední šmejd, takže docela sedí. Už mám objednaný origo střed od Laytingu, ale v tuning shopu se nějak opozdili. Teď už si raději připlatím a budu kupovat jen TYLL.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.11.09, 12:01 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tyll stojí 640,- kus je jedno jakej +130 dobírka až domu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.11.09, 12:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
A já jsem dal za ty české parohy 850,- kč. To by mě mrdlo.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.11.09, 14:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
640 díl (střed, zadek) ten k parohům 750,-
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.11.09, 17:21 |
|
|
matoo
Příspěvky: 58 Bydliště: Senica, SR
|
ked by som sa mal znova rozhodnut, tak by som siel znova do Soiety, ktora ma pekny zvuk, ma Atest, a vsetko pekne sedi....
|
22.11.09, 18:24 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tak mi přišel ten středový díl od Laytingu. Zpracovaný je docela pěkně až na ten Rezonátor (dynamizér). Je to stříknuté nějakou černou barvou. Musím ještě někde sehnat ten mezikus místo katu, ten tam nechci.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.11.09, 19:16 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ja mam okrem zadnej casti este original prvovyrobu... (2001)
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
27.11.09, 22:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|