Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 problem nastartovat 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek problem nastartovat
zdar chlapi, tak jsem byl okolim konecne dokopany, abych dodelal auto. Vsechno uz je na miste uz to i startuje, jen s tim startovanim je problem.
Jde to nastartovat jen kdyz je predstih na 0° a to jeste kabelama z jineho auta. Jinak ani nahodou. Kdyz necham predstih nekde +/- kolem tech 4° tak nenastartuju - v lepsim pripade je starter schopny tim motorem tocit, jindy se starter jen kousne a konec. Takze startuju na O°predstih a to jeste kabelama z jineho auta, jelikoz moje baterka nezvlada zaroven toci a mit jeste dostatek stavy na jiskru, jak se to ohreje tak to posteluju tam kde to ma nejvyssi volnobeh a v tenhle moment mam 100% jistotu ze dokud to zas nestahnu na 0° tak nenastartuju.
Je to motor 135 favo nacpany do Rapida, nove loziska, prekrouzkovany, hlava jen srovnana. Pri prvnim startu se ten motor nebyl schopny udrzet pod 2000ot/min, ted po 3hodinach bublani na volnobeh zvlada nejakych 1100ot/min. Baterku mam 45Ah ale uz bude celkem hotova, za chodu motoru je na baterce 14,neco po vypnuti motoru 12,02. Porad me to tak nejak svadi ze baterka bude v haji, pac pres kabely starter toci jak sileny - pokud je predstih na O°, takze ve starteru bych problem nehledal.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


23.11.09, 19:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Pokud to nedrží volnoběh, bude tam nějaká bota ve směsi ne? 14V by na baterce šlo.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.11.09, 19:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
no nevim. s kazdou hodinou zabehu jde ten volnobeh nastavit niz a niz. Spis mi jde o ten problem se startem... Baterka je tedy nejspis v haji, ale proc musim porad vekslovat s tim predstihem?

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


23.11.09, 21:26
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ale dobrej motor (136) mi nakopnul i vybehanej starter 660W.
Rozvody mas ok? Abys taky nemel ty se spatne vyrazenou znackou na kolecku...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.11.09, 21:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Přesně tohle mi dělal vysoký předstih. Jsem s tím jednou moc otočil a jak už byl nakoplý, tak jel dobře, ale startoval přesně, jak říkáš...startér jen pomalu převaluje a otáčkoměr lítá nahoru dolů...je to tak?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


23.11.09, 21:45
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
Tu baterku vyhoď. Na accu nesmí spadnout napětí na 12V když je naprázdno.

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


24.11.09, 06:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
no ty rozvody mely vyrazene 2 znacky na kolecku, to je fakt, ale nasazene jsou spravne, za prve tam byla ta spravna znacka oznacena ktera to je, ze druhe jsem je primeroval podle stareho,jestli to je opravdu ta a ne ta druha a drazky na koleckach se byly ve stejne pozici jak na tech starych rozvodech tak pohoda.

no az na ten litajici otackomer mas pravdu... ale velky predstih... nevim no... musim ho mit na 0° aby byla sance to nahodit. takze velkym predstihem ot nebude. kdyz tam dam treba 4° a chcu startovat tak bud starter jen tak line toci a nebo se jen zakousne do setrvaku a konec

s tou baterkou celkem pocitam, jeste ji nabijim a v patek vyzkousim, ale moc sanci ji nedavam. Spis ty problemy s predstihem me stvou

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


24.11.09, 08:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
A proč jsi nezkusil jednoduchý test? Výměnu baterky...když už jsi měl k dispozici baterku z jiného auta.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.11.09, 09:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
protoze ta baterka je 70Ah a nevleze se mi do te "diry" za sedackama. a kdyz ji dam vedle, tak mi na ni nedousahnou kabely.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


24.11.09, 09:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jo tak...a když motor normálně běží a pak ho chcípneš a hned startuješ...co to dělá? Točí to aspoň trochu nebo vůbec?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.11.09, 09:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
no kdyz to bezelo prvne asi hodku a pul tak to nastartovalo 3x po sobe i na svou baterku bezprostredne po chcipnuti zahrateho auta. pak asi 2 dny na to uz ne. Start jedine pres kabely a po 2 hodinach bublani na volnobeh a 14V na baterce to hned po chcipnuti neni schopne tim motorem otocit - ale je tam zas predstih vic jak 0°tak mozna proto

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


24.11.09, 09:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Je to celé nějaké divné. :? Zas já myslím, že i se špatnou baterkou by to po chcípnutí u zahřátého motoru mělo aspoň nějakou chvíli točit, než by klekla. Nemáš tam někde velký odběr? Zapalování máš z Favorita?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.11.09, 10:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
nene. zatim jeste origo bateriove z Rapida...

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


24.11.09, 10:49
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
A ty rozvody teda mas novy nebo ne?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.11.09, 10:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Jen poznámka, mám ověřeno, že 742.12 motor startuje v rozsahu předstihu 30°... -5°.

A máš v pořádku kondík na rozdělovači? Když je v háji, tak to startuje mizerně, ale taky to pak mizerně běží.


24.11.09, 12:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz