Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Felícia 1.3 Mpi, 50kW – vyřadit, nebo ponechat katalyzátor? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Felícia 1.3 Mpi, 50kW – vyřadit, nebo ponechat katalyzátor?
Jaký je váš názor? U felície 1.3 Mpi – 50kW r.99, potřebuji vyměnit propálený střední díl výfuku, je tam ten typ, který už nemá přírubu na straně katalyzátoru. Auto mám druhý den a celkem mě překvapilo, že původní majitel svařil střední díl s katalyzátorem, trochu problém. No snad to půjde odbrousit bez poškození katalyzátoru a pak tam nasadit a dotěsnit ten nový. Jako varianta mě napadá, místo katalyzátoru dát jen trubku a nový střední díl. Nebo nechá se někde koupit atrapa katalyzátoru (prázdný), aby nebyl problém na STK? Bude to přínos, bude to nějak znát na výkonu, nebo jinak? Co emise projdu bez problémů? Auto se chystám předělat na LPG. Nebo tam mám ponechat původní katalyzátor s novým výfukem? Díky moc za vaše názory a zkušenosti. Petr


24.11.09, 14:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Felícia 1.3 Mpi, 50kW – vyřadit, nebo ponechat katalyzát
bosator píše:
Jaký je váš názor? U felície 1.3 Mpi – 50kW r.99, potřebuji vyměnit propálený střední díl výfuku, je tam ten typ, který už nemá přírubu na straně katalyzátoru. Auto mám druhý den a celkem mě překvapilo, že původní majitel svařil střední díl s katalyzátorem, trochu problém. No snad to půjde odbrousit bez poškození katalyzátoru a pak tam nasadit a dotěsnit ten nový. Jako varianta mě napadá, místo katalyzátoru dát jen trubku a nový střední díl. Nebo nechá se někde koupit atrapa katalyzátoru (prázdný), aby nebyl problém na STK? Bude to přínos, bude to nějak znát na výkonu, nebo jinak? Co emise projdu bez problémů? Auto se chystám předělat na LPG. Nebo tam mám ponechat původní katalyzátor s novým výfukem? Díky moc za vaše názory a zkušenosti. Petr


emise ti projdou asi takto přijedeš a vyletíš, na STK pokud trefíš slepce tak třeba projdeš, pokud je kat OK přínos to bude jen na problémy :sick: miloš


24.11.09, 18:27
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Re: Felícia 1.3 Mpi, 50kW – vyřadit, nebo ponechat katalyzát
Už je to sice dlouho, ale kdysi tu někdo na fóru psal, že mpi 50kW projde emisema při horní hranici i s vykuchaným katalyzátorem. S tímhle zkušenosti nemám, tak se ptám. A co ten přínos výkonu?


24.11.09, 19:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
emisema s MPI bez katu sem prošel...sice na LPG držkoval, že to je na volnoběh nějaký bohatý, ale dělal sem blbce, že si to teda nechám seřidit...přínos to moc není, s katem to de líp od spoda...voni ty nový feldy měli vejfuk už za katem trubka do trubky, takže kup střední díl na feldu s přírubou, na katalyzátor navař přírubu a jeto :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.11.09, 21:05
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Felícia 1.3 Mpi, 50kW – vyřadit, nebo ponechat katalyzát
bosator píše:
Už je to sice dlouho, ale kdysi tu někdo na fóru psal, že mpi 50kW projde emisema při horní hranici i s vykuchaným katalyzátorem. S tímhle zkušenosti nemám, tak se ptám. A co ten přínos výkonu?


to jsem psal asi já dvakrát jsem tak prošel nyní asi před půl rokem mi řekl na emisích že mám kat KO je šest let vykochaný odvařila ho zapalovací lišta

takže asi závisí jak se to měří a co chce ten měřič vidět, kat už mám nachystaný druhý miloš


24.11.09, 21:46
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Re: Felícia 1.3 Mpi, 50kW – vyřadit, nebo ponechat katalyzát
Tak katalyzátor tam radši nechám, jak říkáte, asi by to bez něj přínos nebyl. To s tím navařením příruby mě taky napadlo, asi to tak bude větší jistota těsnosti v tomhle spoji, ještě teda tu přírubu někde sehnat. Ještě se chci zeptat, když pustím ve volnoběhu plyn, otáčky spadnou celkem normálně na 800, ale hned na to volnoběh trochu houpne mezi 500-1000ot, může to být tím děravým středovým tlumičem? A ještě jaký budou nejlepší svíčky do tohohle motoru, zvažuji Brisk. Asi by stačili klasický DR15YC, ale bude nějak znát, když dám DR15TC se třemi elektrodami? Doporučujou je v dílenské příručce a chci v blízké době předělat auto na LPG.


25.11.09, 08:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
dej tam ty, co tam maj bejt, žádný pokusy s jinejma...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


25.11.09, 09:27
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
tak doporučené jsou oboje. Šlo mi jen o to, jestli mám koupit obyčený, nebo jestli má smysl si připlatit cca. 2,5 násobek za dvou, nebo tříelektrodové - Brisk DR15TC?? jestli se to nějak pozitivně projeví?


26.11.09, 18:30
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
bosator píše:
tak doporučené jsou oboje. Šlo mi jen o to, jestli mám koupit obyčený, nebo jestli má smysl si připlatit cca. 2,5 násobek za dvou, nebo tříelektrodové - Brisk DR15TC?? jestli se to nějak pozitivně projeví?



se mi ty tvoje svíčky moc nelíbí :sick: jednokotaktní a platinum YC, prostřední elektroda špičatá aby se neulila ty tam patří :wink: miloš


26.11.09, 19:12
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Včera jsem koukal na ten svár mezi katalyzátorem a 1. tlumičem. Není to náhodou u původního tlumiče bez příruby takhle svařený z fabriky?? Na stránkách tyllu totiž nabízej k tomuhle tlumiči sadu obsahující trubku, která se přivaří ke katalyzátoru a sponu.


27.11.09, 08:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Ano, MPI maju katalizator zvareny s 2. dielom... Nic nove podslnkom 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


27.11.09, 21:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
bosator píše:
Včera jsem koukal na ten svár mezi katalyzátorem a 1. tlumičem. Není to náhodou u původního tlumiče bez příruby takhle svařený z fabriky?? Na stránkách tyllu totiž nabízej k tomuhle tlumiči sadu obsahující trubku, která se přivaří ke katalyzátoru a sponu.

jj, takhle to je originál, originál byl svařenej (u novějších felicií) komplet vejfuk až dozadu, jako to je u fábii)...na tohle se prodává střední díl, kterej je uplně stejnej s feldou s přírubou, ale tenhle má místo příruby rozšíření, kde to spojíš trubka do trubky (jako zadní a střední díl) a stáhneš tou samou sponou :wink: ...jenže když pak uhnije ta trubka u katu, tak se s tim nic moc dělat nedá, proto se to řezalo, mechanici si vyšetřovaly ty příruby ze starejch vejfuků no a vařilo se to na kat a používal se střed s přírubou :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.11.09, 21:57
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Díky, výfuk mám koupený nakonec bez příruby, trubka do trubky + tmel a sponu. Doufám, že to v tom spoji bude těsnit, váhal jsem, ale bude to pro moje podmínky snazší řešení. Navíc chtěl jsem Karsit, ale zjistil že vyrábí jen s přírubou, bez příruby nejlepší, co bylo k mání, mám Tyll. Tak snad něco vydrží. V pátek to namontuju, uvidíme.


2.12.09, 14:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
tyll je dobrej, ale nevydrží 6 let....jestli jezdíš jako prase, tak jo, jestli jezdíš jako děda, tak shnije zevnitř :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


2.12.09, 19:33
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
No ten karsit by byla nejpíš větší jistota, ale bohužel ho pro tuhle variantu nedělaj. Ale furt si nejsem jistej, jestli ho nemám ještě včas vyměnit za karsit a dát si s tím víc práce a navařit tu přírubu. Vydrží karsit opravdu víc? jako děda nejezdím :) nejezdil jsem ani se š130 jako děda a výfuk mi shnil vždy tak 1 do roka :)


2.12.09, 21:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz