|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Felicia 1,3 chcípne po nastartování
Autor |
Zpráva |
aho
Příspěvky: 28
|
Felicia 1,3 chcípne po nastartování
Dobrý večer.
Mám problém s nastartováním Felicie. Nejprve se závada začala projevovat tak, že bylo potřeba startovat na více a více pokusů, potom to při zasatavení chcíplo a další pokusy o nastartování (bohužel mrné) probíhají takto:
Po otočení klíčku do startovací polohy začne startér točit motor, poměrně dlouho nic, potom to chytne vyběhne to do cca 1000 otáček, ale po puštění klíčku to chcípne?
Máte někdo typ co by to mohlo být.
Díky.
|
5.12.09, 20:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
blby kontakt v spinacke? v tom zadku, ked to skape po pusteni kluca.....stava sa take z nicoho nic.....ja som raz z nicoho nic skodovku nezhasol(iba rychlostou). bolo by to napichnut na vag ci sa v pameti zavad nenachadza nieco zaujimave..
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
6.12.09, 07:50 |
|
|
aho
Příspěvky: 28
|
shrekzv píše: blby kontakt v spinacke? v tom zadku, ked to skape po pusteni kluca.....stava sa take z nicoho nic.....ja som raz z nicoho nic skodovku nezhasol(iba rychlostou). bolo by to napichnut na vag ci sa v pameti zavad nenachadza nieco zaujimave..
To se mi moc nezdá, to by asi startér hezky plynule netočil? Spíš je tam jak jsem psal dlouchá doba než to blafne a po puštění klíčku to chcípne.
Přesto to zkusím.
Dík
|
6.12.09, 08:26 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
když se ti to nezdá tam nám řekni zatočíš klíčem do první polohy rožnou se kontrolky, pak start mptpr nějak chtne, pak dáš první polohu a motor chcípen a kontrolky co svítí nestíví miloš
|
6.12.09, 09:44 |
|
|
aho
Příspěvky: 28
|
slovacek.milos píše: když se ti to nezdá tam nám řekni zatočíš klíčem do první polohy rožnou se kontrolky, pak start mptpr nějak chtne, pak dáš první polohu a motor chcípen a kontrolky co svítí nestíví miloš
Tak chlapi díky za snahu, ale bylo to prostý až skoro sprostý. OBČAS SE HORT NATANKOVAT MUSÍ, asi začala babnout signalizace rezervy, palivoměr byl na poslední bílé čárce?
Po dolití benzínu to chytlo jak suchá tráva.
Spíš mám ještě jinou otázku. Někde jsem tu četl o výměně palivového filtru co se má nacházet zespoda u nádrže? Popravdě ani nevím, že tam nějaký má být. Je to 9 let stará kára a ani nevím jestli to kdy někdo měnil (já za 5 let co to mám ne).
Je vhodné ho vyměnit?
Dík
|
6.12.09, 10:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
výměnou tomu rozhodně neublížíš
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.12.09, 10:33 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Filtr stojí zhruba kolem 100,- kč a vyměnit ho preventivně je lepší, než pak stresovat u něčeho jiného. Sice je s tím dupačka se tam dostat, pokud nebudeš sundávat nádrž, ale stojí to za to.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.12.09, 11:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|