Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek Re: rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
extreme píše:
potřebuji pomoc, někde jsem tu četl, že blok z 1,4mpi ma 5x uloženou kliku... jedná se mi o možnost úpravy seriového motoru ve favu. Chtěl bych použít spodek motoru z 1,4 mpi... chtěl bych se tedy obrátit na někoho kdo by o tom něco věděl, jak to opravdu je, protože se ke mě doneslo i to, že to tak neni a 1,4 je také uložená pouze 3x. Nejde mě ani tak o objem jako o možnost že motor bude mnohem víc mít provoz ve vysokých otáčkách.


aký motor tam teraz máš? favo 1,3, fela 1,3MPi ?

ak chceš niečo lepšie za menej peňazí, vraz tam nejakú lepšiu vačku, napríklad z motora 781.136B ( 254˚otvorené ventily- obe ) označená žltou farbou, poprípade nejakú lacnú bazošskú 280˚ a oblbni NTC senzor ( tak sa volá, nemiešam písmenká? :) ) aby ukazoval menej ˚C H2O ako bude mať v skutočnosti a riadiačka uleje trochen viac benálu do motora.
Ak sa na to pozrieš poriadne a popipleš sa s tým, dostaneš z 50kW 53kW v pohode a motor pôjde citelne krajšie ( nie besne, no bude ťahať a reagovať na plyn lepšie )

Kamoš si takéto niečo dal urobiť do auta, stálo ho to pár € a pochvaľuje si to, že auto ide krajšie ako novučičké nové ( samozrejmá podmienka je dať motor dokopy, nie sa iba pokúšať zdvíhať výkon- čo z toho, keď pred úpravou bude tesne pred smrťou a síce naberie kone, no tuberácke :D )

_________________
Škoda Favorit 136L '89


8.12.09, 19:46
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 756
Příspěvek 
extreme píše:
Motor bude se vstrikovanim.

V tom je dost závažný problém. Bez úprav v softvéru řídící jednotky nenaděláš nic. A veškeré mechanické úpravy motoru jsou potom v podstatě k ničemu.


8.12.09, 19:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
řekni mi schválně, co je jednodušší? Přeprogramovávat ECU nebo poměnit trysky a vzdušníky v motoru? Já bych vstřikování v motoru "na sport" nechtěl ani vidět...ultima má taky karburátory... :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


8.12.09, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
když závody, tak 2 horizontální karburátory, nejlíp weber, solex atd...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


8.12.09, 20:04
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
CROWACK píše:
řekni mi schválně, co je jednodušší? Přeprogramovávat ECU nebo poměnit trysky a vzdušníky v motoru? Já bych vstřikování v motoru "na sport" nechtěl ani vidět...ultima má taky karburátory... :lol:

no bohuzial realita je taka, ze snad jednoduchsie najdes cloveka co ti preprogramuje ECU ako cloveka co ti pretryskuje LEKR...
Solex, Webber, Dellorto je ina vec

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.12.09, 20:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
:lol: ja som to vedel, ja som to vždy tvrdil!!! :lol:

jednoduchšie zdvihnem výkon trabantu, ako BMW ! :D

myslím, že najistejšie je buď upraviť mechaniku a chrobáky naraz, alebo to nechať tak...

robiť iba motor, alebo iba upraviť elektroniku... tak či tak to nebude ono

_________________
Škoda Favorit 136L '89


9.12.09, 00:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
jak je to s lekrem nevím ale na 742 se s ddsr a tryskama/vzdušníkama dalo kouzlit, nemluvě o weber/dellorto...ať tak jako tak, na kloudný naladění potřebuješ kromě citu brzdu a lambdu do výfuku...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


9.12.09, 02:24
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
na lekra nezozenes ani jednu trysku, ani jeden vzdusnik... nehovoriac o tom ze su niekore nalisovane

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


9.12.09, 02:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 18
Příspěvek 
když padne volba na škodovácký motor bude se upravovat jak motor tak elektronika. To je samozřejmostí. Karburátory opravdu nechci. Nicméně zatím pořád koukám, jestli neseženu vhodného dárce pro turbomotor.

_________________
Extreme Performance
www.extreme-performance.cz


9.12.09, 09:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Ondras83 píše:
když závody, tak 2 horizontální karburátory, nejlíp weber, solex atd...
alebo moto karbiky KEIHIN, MIKUNI

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


9.12.09, 17:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz