Autor |
Zpráva |
milan.34
Příspěvky: 31
|
sytič
Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky
|
9.12.09, 21:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nech to tak...je to sice trošku vyšší, ale prošlápnutím plynu klesnou
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.12.09, 21:12 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Re: sytič
milan.34 píše: Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky volnobeh ti drzi kolko ? ak do 900 tak ok ak viac , treba stiahnut zmes . Zacalo ti to nahle alebo to robi odfurt ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
9.12.09, 21:25 |
|
|
milan.34
Příspěvky: 31
|
Re: sytič
Jonny píše: milan.34 píše: Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky volnobeh ti drzi kolko ? ak do 900 tak ok ak viac , treba stiahnut zmes . Zacalo ti to nahle alebo to robi odfurt ?
otáčky na volnobeh mám okolo 850,robí to už dlhšie,len sa mi nepáči,že studený motor dostane také vysoké otáčky
|
9.12.09, 21:38 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
funguje to normálně
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
9.12.09, 22:41 |
|
|
torreto
Příspěvky: 9
|
neviete preco mi stale zapina sytic??aj ked mam zohriaty motor,stojim napr.na krizovatke na volnobeh cca 900 otacok a zrazu mi vyletia na 2000,po zosliapnuti pedalu padnu,na dalsej krizovatke opat a stale mi to takto robi.co s tym??potom mam aj automaticky vyssiu spotrebu,lebo ciim ze mi zapina aj pri jazde.
|
14.12.09, 11:59 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Ešte skus napísať o aký voz sa jedna.
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
14.12.09, 12:42 |
|
|
torreto
Příspěvky: 9
|
favorit,rocnik 94,vstrek.
|
15.12.09, 12:13 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Tam se ti určitě sytič nezapíná.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
15.12.09, 13:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
torreto píše: favorit,rocnik 94,vstrek.
takže máš vstrekovanie...
a máš to rozbitý
ale k veci, najskôr spínač voľnobehu, ten je na tele klapky, možno máš moc našponované plynové lanko a nedosadá na spínač...
možno ti niekde prizáva vzduch a nerovnomernú zmes a otáčky sa elektronika snaží korigovať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.12.09, 15:13 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jako první: promazat lanko plynu a nastavit tak, aby bylo volnější
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.12.09, 18:51 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Nebo že by špatné čidlo chladící kapaliny? Nebo bude něco v ŘJ hlásit chybu. Bych vyzkoušel VAG.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.12.09, 13:00 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Milan34: To je ale normální. Správně to tak má být. Při prošlápnutí pedálu a nastartování májí být otáčky okolo 2000/min. Po šlápnutí na plyn. pedál mají spadnout zhruba na 1200-1500/min. Potom při zahřívání motoru postupně padat až na volnoběh okolo 800ot/min.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.12.09, 13:02 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
2000 ot/min je trochu víc, ale neviděl bych to jako problém. Lepší než kdyby to vůbec nedrželo no ne?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.12.09, 13:53 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
gokralik: Při plné aktivaci "sytiče" (přívěra zcela uzavřena a šroub zvýšeného volnoběhu na nejvyšším stupni stupňovité vačky) musí ihned po startu zvýšený volnoběh naběhnout na 2200-2400 ot./min. Následně po prošlápnutí plynu systém Pulldown (objemový ovladač + termoventil) musí snížit volnoběžné otáčky na 1400 ot./min +/- 200 (+ snížit obohacení čili pootevřít přívěru). Pokud tomu tak není pak je potřeba hledat chybu ve špatně nastaveném (ochablém) bimetalu nebo šroubu zvýšeného volnoběhu a sním související stupňovitou vačkou. Resumé zní že je to správně a není potřeba hledat chybu respektive závadu.
Mimochodem... Takto vysoké volnoběžné otáčky jsou doslova nutné pro teploty hluboko pod nulou. Pasivní odpory studeného nebo chcete-li "promrzlého" motoru jsou velké a je nutno je překonat právě tímto způsobem. Kdo pasivním odporům nevěří ať si dá za tepla šroub zvýšeného volnoběhu na nejvyšší stupeň vačky. Bude to cca o 800-1000 otáček víc oproti motoru studenému.
_________________ Favorit 136X
|
19.12.09, 17:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|