Startovací kabely, rady pro výběr.
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Nepér píše: Musí bejt supr, když ta voda nateče dovnitř...
a jak tam nateče to by mě zajímalo miloš
|
21.12.09, 19:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
fotka síce trocha rozmazaná , ale toto je môj dnešný výtvor, sú to použité také kovové masívne svorky za 0,69eur/ks, nechcelo sa mi vŕtať do nich diery tak som ich skúsil pocínovať a išlo to, tak som to nacínoval a zdá sa to ok, vodič je 6mmq, dĺžka 2,5m...
inak ak by si kwiko chcel, v GM elektronik majú tie origo svorky za 1,50eur/ks, ale drát nemám ako zohnať, jedine niekde kúpiť, pre tvoje účely potrebuješ aspoň 16mmq...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.12.09, 19:40 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tady bych se toho cínu vzhledem k velikosti proudů bál, myslím, že se to může samo odpájet.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.12.09, 19:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Tady bych se toho cínu vzhledem k velikosti proudů bál, myslím, že se to může samo odpájet.
tak potom tú svorku navŕtam a dám tam lisovacie oko... ale nemyslým že pri krátkodobom použití tam taká teplota vznikne...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.12.09, 19:54 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
tak tak, zvlášť takhle slabý drát se za provozu, byť krátce, ale silně zahřeje, tak nevím jestli by to roztavilo sín, ovšem zakrimpovat je jistota, procínovat zakrimpovaný drát můžeš, pokud to nezoxiduje, což doma v polici asi ne, nic to procínování neřeší
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
22.12.09, 21:12 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
slovacek.milos píše: určitě pomalu polévej přiměřeně počkej a polévej, prostě se musí trošku ohřát teplem se zvedne kapacita
Zkusil jsem, nepomohlo.
|
3.1.10, 13:43 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Já jsem to řešil tak že jsem koupil kabely filson za 300,- kvůli té taštičce a koncovkám, dráty vyhodil, připájel 25mm2, délka 4,5m a to jsou zabijácké kabely, běžně s tím startujeme dodávky, startovali jsme tím avii, napoprvé a teď nedávno MB Sprinter myslím 2,8CDi (totálně vybitá baterka, studený motor, spadlá nafta), taky bez problémů - cín se nikdy neodpájel, to bychom museli startovat snad tatru 815. Akorát na to pájení je potřeba asi klempířská pájka, já to pájel 100W odporovou a ty 2 kabely jsem dělal tuším 4 hodiny. Kabelama z benzínky za 150 jsme startovali Sierru 2,3D (z formana ) říkal jsem si chudák baterka ale ono nic - po spuštění startéru sierry mi napětí v síti kleslo na nějakých 11,5V a na kabelech se začala nafukovat izolace a na jednom konci kapat .
Jinými slovy - pro běžné použití na osobáky stačí 16mm2, na škodovku nejspíš i zmiňovaných 10, protože ty 25mm startují bez jakýchkoliv problémů diesely o objemu kolem 3 litrů v dodávkách.
|
3.1.10, 17:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|