|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
darklord
Příspěvky: 12494
|
ak je to BMM tak mokry rozdelovac predpokladam...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
23.12.09, 17:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
jehoun
Příspěvky: 4
|
darklord píše: ak je to BMM tak mokry rozdelovac predpokladam...
Sundal jsem palec a očistil to, ale vlhkost ani voda tam nebyla... Jinak je to BMM...
|
23.12.09, 18:23 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
snímač otáček
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.12.09, 18:23 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
nebo v prdeli kabely....
může ti zavlhat něká svorkovnice
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
23.12.09, 18:46 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
breta1 píše: No ja jsem takovy hloubavy a rejpavy typ, sehnal jsem schema starteru a nejake nejasnosti by prece jen byly. Je fakt, ze rele X se uzemnuje pres vnitrni obvody starteru, ale dvema paralelnimi cestami 1. pres jedno vinuti elektromagnetu 11 primo na kostru [rikejme mu pridrzne] 2. pres druhe vinuti elektromagnetu 12 [hlavni], vinuti statoru, kartacek, vinuti rotoru, kartacek a kostra. Mam vsak zato, ze to vinuti 11 samo o sobe staci nato, aby se rele x spolehlive uzemnilo [vinuti elektromagnetu je mnohem silnejsi nez vinuti X rele]. Takze i kdyz kartacek vyndam, rele X by fungovat melo. Problem je asi v prerusovani vodicu v te prvni ceste, co vy na to elektrikari? Pokud bude potreba, nakreslim nejake schema.
Máš pravdu, přesně jak píšeš.
|
24.12.09, 02:53 |
|
|
Krasna
Příspěvky: 1
|
Světla nesvítí, stěrače nestírají a topení nefouká
Stávalo se mi to zpravidla až cca.po 5min.jízdy. Když jsem auto nechal přes noc stát, ráno vše opět krátce fungovalo. Děkuji za vaše zkušenosti, nápady a rady, které mi pomohly se v tom trochu zorientovat. V mém případě problém způsobovalo relé X (tzv.odlehčovací relé), umístěné v pojistkovém panelu (R7). Mělo šedou krytku a na horní části velkou číslici "18". Na vrakovišti mi relé nechtěli prodat, musel jsem od nich koupit celý pojistkový panel za 200,-Kč a bylo po problému . Už to 1/2 roku šlape jako hodinky. Tak snad to zase někomu pomůže.
|
4.10.10, 14:14 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ocistit viecko rozdelovaca zvnutra, al. ukostrit (vymenit) zapalovacie trafo, pripadne vymenit VN kabliky...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
4.10.10, 15:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|