Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 17:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Vadná elektrika 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ak je to BMM tak mokry rozdelovac predpokladam...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


23.12.09, 17:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 4
Příspěvek 
darklord píše:
ak je to BMM tak mokry rozdelovac predpokladam...

Sundal jsem palec a očistil to, ale vlhkost ani voda tam nebyla... Jinak je to BMM...


23.12.09, 18:23
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
snímač otáček

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.12.09, 18:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
nebo v prdeli kabely....

může ti zavlhat něká svorkovnice

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


23.12.09, 18:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
breta1 píše:
No ja jsem takovy hloubavy a rejpavy typ, sehnal jsem schema starteru a nejake nejasnosti by prece jen byly.
Je fakt, ze rele X se uzemnuje pres vnitrni obvody starteru, ale dvema paralelnimi cestami
1. pres jedno vinuti elektromagnetu 11 primo na kostru [rikejme mu pridrzne]
2. pres druhe vinuti elektromagnetu 12 [hlavni], vinuti statoru, kartacek, vinuti rotoru, kartacek a kostra.
Mam vsak zato, ze to vinuti 11 samo o sobe staci nato, aby se rele x spolehlive uzemnilo [vinuti elektromagnetu je mnohem silnejsi nez vinuti X rele]. Takze i kdyz kartacek vyndam, rele X by fungovat melo.
Problem je asi v prerusovani vodicu v te prvni ceste, co vy na to elektrikari?
Pokud bude potreba, nakreslim nejake schema.


Máš pravdu, přesně jak píšeš.


24.12.09, 02:53
Profil

Příspěvky: 1
Příspěvek Světla nesvítí, stěrače nestírají a topení nefouká
Stávalo se mi to zpravidla až cca.po 5min.jízdy. Když jsem auto nechal přes noc stát, ráno vše opět krátce fungovalo. Děkuji za vaše zkušenosti, nápady a rady, které mi pomohly se v tom trochu zorientovat. V mém případě problém způsobovalo relé X (tzv.odlehčovací relé), umístěné v pojistkovém panelu (R7). Mělo šedou krytku a na horní části velkou číslici "18". Na vrakovišti mi relé nechtěli prodat, musel jsem od nich koupit celý pojistkový panel za 200,-Kč a bylo po problému :-). Už to 1/2 roku šlape jako hodinky. Tak snad to zase někomu pomůže.


4.10.10, 14:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Ocistit viecko rozdelovaca zvnutra, al. ukostrit (vymenit) zapalovacie trafo, pripadne vymenit VN kabliky...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.10.10, 15:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz