Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 02:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Felicia 1,9 diesel, zhavenie 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2
Příspěvek Felicia 1,9 diesel, zhavenie
Zdravim, nemate niekto el. schemu k felicii 1,9 diesel, blbne mi tam zhavenie a neviem cez co vsetko to ide. Ono to raz zhavi, potom krasne nakopne, ale vacsinou je kontrolka mrtva a ani za svet nenastartuje, musim nazhavit rucne priamo na zhavicoch z baterky. Pripadne neviete kde moze byt zrada.


4.2.07, 21:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já jsem přehodil řídící jednotku,relé,čidlo teploty a pořád to bylo stejné, různé kontakty jsem prověřil, došlo ke zlepšení, žhavilo to jak hodinky, pak se to zas pokazilo, dal jsem i žluté čidlo že hlásí menší teplotu a taky nic, nakonec jsem to vyřešil tlačítkem na levou ruku do plastu u volantu , tlačítkem ovládám to relé vedle řídící jednotky, ale kontrolka žhavení se mi nerožne jen povadnou kontrolky dob a maz, prostě nenažhaví to automaticky, požhavím 3- 6 sekund a šup miloš


5.2.07, 10:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2
Příspěvek 
budem musiet asi aj ja urobit, dik


6.2.07, 19:41
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Regulátory na všechny typy aut nahrazuju regulátorem žhavení na avii A31 T typ B. Zapojení je jednoduchý, sou tam 4 dráty, plus, kostra, kontrolka a čidlo teploty a silový kontakty od relé. Stojí cca 1000,- Kč a naprosto bezporuchová záležitost.


22.2.07, 13:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Regulátory na všechny typy aut nahrazuju regulátorem žhavení na avii A31 T typ B. Zapojení je jednoduchý, sou tam 4 dráty, plus, kostra, kontrolka a čidlo teploty a silový kontakty od relé. Stojí cca 1000,- Kč a naprosto bezporuchová záležitost.


draku jo to jde, ale avia 31 nemá řídící jednotku a 1.9 ano, to bys to musel překopat komplet a řídící jedotku z toho vyjmout miloš


22.2.07, 14:41
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Teď trochu nechápu souvislosti, jakou řídící jednotku myslíš? Regulátor na žhavení ve feldě 1.9 je jenom časovací relé s proměnnou dobou sepnutí v závislosti na teplotě vody, ty samý funkce má Aviáckej regulátor, jenom je asi tak 5x větší, ale funkci má stejnou. Měnili sme to aj na VW 1.9 TDi a absolutně bez problému, rozdíl je jenom v ceně.


27.2.07, 18:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Teď trochu nechápu souvislosti, jakou řídící jednotku myslíš? Regulátor na žhavení ve feldě 1.9 je jenom časovací relé s proměnnou dobou sepnutí v závislosti na teplotě vody, ty samý funkce má Aviáckej regulátor, jenom je asi tak 5x větší, ale funkci má stejnou. Měnili sme to aj na VW 1.9 TDi a absolutně bez problému, rozdíl je jenom v ceně.


draku nemám bohužel schémátko na l.9, tak mě třeba někdo poopraví hovořím o roku výroby 97, před levým podběhem máš skřínku ve které je zleva řídící jednotka, relé žhavení a pojistka 5 A, to relé časové není je jen obyčejné, už jsem ho kochl a dobu sepnutí mu udává ta řídící jednotka se kterou se dá přes vag komunikovat, ta ovládá i imo, čerpadlo, přepouštění spalin atd.


28.2.07, 10:44
Profil

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
A co na to registr závad? Pokud nic nehlásí,bude pravděpodobně vada v silov. části napájení žhavení.Jak píše Miloš,u motoru jsou dvě pojistky /5A a 50A/,zkontroluj,Pak při zapnut.zapal. stiskni kontakt relátka a zjisti zda je na žhav. svíčkách napětí.V tomto obvodu ještě figuruje i dveřní spínač.Přesný důvod a princip jsem ještě nezjistil,ale pro sichr zjisti zda funguje. čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


28.2.07, 17:30
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Asi sme si nerozuměli, neměním kus za kus, ale obejdu původní systém žhavení a zapojím sólo obvod s Aviackým regulátorem, na funkci nebo chodu motoru se nic nemění, akorát při výměnách náplní nebo servisu vymažem chybu z paměti, toť vše.
A tu feldu co máš ty, to je TD nebo TDi ? Pokud je to TDi, tak má žhavení řízený jednotkou, TD to neměla, aspoň co sem zatím dělal.


28.2.07, 20:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Drak píše:
Asi sme si nerozuměli, neměním kus za kus, ale obejdu původní systém žhavení a zapojím sólo obvod s Aviackým regulátorem, na funkci nebo chodu motoru se nic nemění, akorát při výměnách náplní nebo servisu vymažem chybu z paměti, toť vše.
A tu feldu co máš ty, to je TD nebo TDi ? Pokud je to TDi, tak má žhavení řízený jednotkou, TD to neměla, aspoň co sem zatím dělal.

feldy se dělali jenom 1.9 D nic víc

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.2.07, 20:15
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ja píše sandra felda není turbo ale atmosférák s řídící jednotkou miloš


28.2.07, 21:26
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vopaje píše:
A co na to registr závad? Pokud nic nehlásí,bude pravděpodobně vada v silov. části napájení žhavení.Jak píše Miloš,u motoru jsou dvě pojistky /5A a 50A/,zkontroluj,Pak při zapnut.zapal. stiskni kontakt relátka a zjisti zda je na žhav. svíčkách napětí.V tomto obvodu ještě figuruje i dveřní spínač.Přesný důvod a princip jsem ještě nezjistil,ale pro sichr zjisti zda funguje. čus


ano pavle já jsem to taky slyšel, že když otevřeš dveře tak už felda žhaví, v praxi to vypadá tak že je to tak supr vymakaný systém až nefunguje, já ti teda řeknu kdybych tam neměl u volantu tlačítko na žhavení tak mi z toho dávno kleplo, já jsem přehodil všechno z druhé feldy a nic, dělá so to co chce podle nálady, ale ten dveřní spínač tomu nerozumím jak to funguje jestli je to ten na světlo nevím miloš


28.2.07, 21:35
Profil

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
No na ten spínač bych tip měl-jak pracuje,ale ještě jsem se nedostal k tomu to zjistit.
Ale k závadě-určitě zkontroluj ten dveř.spínač /bývá poruch. a nebo ,také častá závada,uhnije drátový spoj,který najdeš na prahu pod plastem na straně řidiče cca půlce sedačky./musíš sundat bandáž z hlavního svazku drátů a najdeš spojku/.
Určitě ale napíchni jednotku-WAG,co ti ukáže. čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


1.3.07, 16:25
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jo pavle do toho se pustím, jak bude mín práce, třeba to bude v tom spínači, jinak jak jsem psal, přehodil jsem naprosto všechno mimo imo z funční 1,9, prostříkl tu otočnou přírubu s piny, dal jsem i žlutý teplotní čidlo, pořád stejné dělalo si to co chtělo, pětkrát nažhaví pak dvakrát ne, při různých teplotách žádná pravidelnost, ráno 0 žhaví, další ráno 0 nežhaví snad ten dveřní spinač miloš


1.3.07, 18:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 93 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz