Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Na začátku jsi psal, že když je teplý, tak nedobíjí. Jaké máš napětí při teplém motoru? Ten pokles 1V je celkem dost, mělo by to být do 0,5V. Pořád ti to nestartuje při teplém motoru? Tak zahřej motor, vezmi multimetr, ať ti někdo otočí klíčkem a měř napětí na stertéru. Mělo by být stejné jako na aku asi 9-10V. A když tam bude míň, tak měř, kde se ztrácí. Změř napětí na přívodních kabelech - mělo by být co nejméně asi do 1V. Takto musíš přijít na to, kde se ti ztrácí výkon.
S tím dobíjením - jak to myslíš, že ti nedobíjí? To při teplém motoru svítí kontrolka, nebo není napětí na alternátoru nebo co? Popiš to podrobněji.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.2.07, 17:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Barbone
Příspěvky: 134 Bydliště: Olomouc
|
ted jsem vymontoval pojistkovou skrin a uz je prepajena kabely jdou prekontrolovane baterka je dobra.... ted jeste prostriknu ty konektory v poj. skrini kontaktolem a vratim ji nazpatek
_________________ Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)
|
22.2.07, 17:28 |
|
|
Barbone
Příspěvky: 134 Bydliště: Olomouc
|
pri teplem motoru sviti kontrolka
_________________ Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)
|
22.2.07, 17:30 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
I když jsi tam dal dobrý alternátor?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.2.07, 17:33 |
|
|
Barbone
Příspěvky: 134 Bydliště: Olomouc
|
jo
_________________ Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)
|
22.2.07, 17:34 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak to musí být na 99% kostra. To jedno procento je vliv mimozemských civilizací a erupce na Slunci.
Očisti spoj motoru s kabelem akumulátoru a karoserií. Měřil si to napětí při teplém motoru?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.2.07, 17:41 |
|
|
Barbone
Příspěvky: 134 Bydliště: Olomouc
|
jo meril volnobeh 13.5V svetla 11.8-12.5V
_________________ Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)
|
22.2.07, 17:55 |
|
|
Barbone
Příspěvky: 134 Bydliště: Olomouc
|
jo meril volnobeh 13.5V svetla 11.8-12.5V
_________________ Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)
|
22.2.07, 18:15 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
A když tam bylo 13,5V, tak taky svítila kontrolka?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.2.07, 18:23 |
|
|
Barbone
Příspěvky: 134 Bydliště: Olomouc
|
jen slabe a kdyz zapnu svetla tak sviti silneji ze by spatna kostra motoru???
_________________ Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)
|
22.2.07, 18:30 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Každopádně pročisti všechny kostry - alternátor k motoru, motor ke kastli a baterka k motoru nebo ke kastli, hlavně od té baterky.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.2.07, 18:42 |
|
|
Barbone
Příspěvky: 134 Bydliště: Olomouc
|
i kdyz tam mam novy kabely kamos mi zitra koupi medeny odizolovany kostrici kabel 1x3 cm tak to vsecko znovu prekostrim a uvidi se pak napisu zatim diky a cau
_________________ Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)
|
22.2.07, 18:59 |
|
|
Barbone
Příspěvky: 134 Bydliště: Olomouc
|
cau tak mam tiu kostru novou a meril jsem na baterce vseco vyply 14.2V pri 800ot/min a 14,52V pri 2000ot/ min ale nastava problem kdyz zapnu svetla zase to klesne pri 800ot/min 12,5V zvyseny 13,2V tak jsem se chtel zeptat kde jsou prikostreny svetla jestli ta kostra neni spatna a jeste jsem se chtel zeptat jestli tu neni nekde schema zapojeni elektriky favoritu diky
_________________ Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)
|
24.2.07, 17:14 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6589 Bydliště: Kosice
|
Barbone píše: cau tak mam tiu kostru novou a meril jsem na baterce vseco vyply 14.2V pri 800ot/min a 14,52V pri 2000ot/ min ale nastava problem kdyz zapnu svetla zase to klesne pri 800ot/min 12,5V zvyseny 13,2V tak jsem se chtel zeptat kde jsou prikostreny svetla jestli ta kostra neni spatna a jeste jsem se chtel zeptat jestli tu neni nekde schema zapojeni elektriky favoritu diky
ak by to bolo v kostre, tak by ti klesalo napatie menej, nakolko zla kostra svetiel = prechodovy odpor = vyssi odpor svetelneho obdovu => nizsi zatazovy prud => mensi ubytok napatia na zdroji.
Skor by som to videl na prechodak niekde na ceste alternator - baterka, popripade posahany regulator.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
24.2.07, 17:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A co regulátor? ten má taky dobrou kostru?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.2.07, 17:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|