|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Favorit 1.3 r.v.89 Při volnoběhu chcípá
Autor |
Zpráva |
John123
Příspěvky: 3
|
Favorit 1.3 r.v.89 Při volnoběhu chcípá
Dobrý den, potřeboval bych poradit a zjistit zavadu na mém favoritu...
Když nastartuji, tak když nepřidávám plyn, tak mi chcípne...
Nevim zda je to důležité, ale ještě než se tento problém objevil, tak se mi před jízdou zapnul sytič na daleko větší otáčky, než je tomu normálně.. a po chvíli jízdy jsem přijel ke křižovatce a motor zhasl a potom to dělalo furt.. jakmile jsem dal neutral a spadli otáčky, tak to zhaslo.
Děkuji za odpovědi.
|
28.12.09, 22:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ach jo, chcelo by to tu trocha poštudovať, ale skús kuk elmag. odpojovač voľnobehu (či cvaká = funguje), alebo bude rozladený sýtič...alebo 100 iných príčin..
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.12.09, 22:34 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Zastudena jede dobře? Jestli jo, tak to bude nejspíš obohacovač. Ten elmag. odpojovač vyzkoušíš lehce, otáček klíčkem v zapalování (0-I) a někdo ať poslouchá kolem karburátoru. Musí tam cvakat. Nenech se zmýlit relátky v pojistkovce, ty budou cvakat taky (proto to druhé ucho u motoru).
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.12.09, 22:44 |
|
|
John123
Příspěvky: 3
|
gokralik píše: Zastudena jede dobře? Jestli jo, tak to bude nejspíš obohacovač. Ten elmag. odpojovač vyzkoušíš lehce, otáček klíčkem v zapalování (0-I) a někdo ať poslouchá kolem karburátoru. Musí tam cvakat. Nenech se zmýlit relátky v pojistkovce, ty budou cvakat taky (proto to druhé ucho u motoru).
No to ještě nevim, protože se mi to stalo dnes v noci, tak uvidim zejtra.Jo a děkuji za navod na vyzkoušení toho elmag. odpojovače...
|
29.12.09, 00:41 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
John123 píše: gokralik píše: Zastudena jede dobře? Jestli jo, tak to bude nejspíš obohacovač. Ten elmag. odpojovač vyzkoušíš lehce, otáček klíčkem v zapalování (0-I) a někdo ať poslouchá kolem karburátoru. Musí tam cvakat. Nenech se zmýlit relátky v pojistkovce, ty budou cvakat taky (proto to druhé ucho u motoru). No to ještě nevim, protože se mi to stalo dnes v noci, tak uvidim zejtra.Jo a děkuji za navod na vyzkoušení toho elmag. odpojovače...
Spíš to chce celkovou GO karburátoru a kontrolu všech hejblátek na sytiči, uvědom si věk auta...
_________________ J.
|
29.12.09, 22:10 |
|
|
John123
Příspěvky: 3
|
gokralik píše: Zastudena jede dobře? Jestli jo, tak to bude nejspíš obohacovač. Ten elmag. odpojovač vyzkoušíš lehce, otáček klíčkem v zapalování (0-I) a někdo ať poslouchá kolem karburátoru. Musí tam cvakat. Nenech se zmýlit relátky v pojistkovce, ty budou cvakat taky (proto to druhé ucho u motoru).
Tak jsem to včera zkoušel a za studena opravdu nechcípá asi proto, že jde sytič.. a když zapnu zapalování, tak u karburátoru cvakne...
|
30.12.09, 12:25 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Tak to by měl nejspíš dělat vadný obohacovač. Najdeš ho na levém boku karburátoru (ve směru jízdy). Drží na dvou křížových šroubech.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
30.12.09, 14:22 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Než budeš drbat do obohacovače tak si napřed zkus pročistit volnoběžnou trysku... sundáš kryt airboxu a na víku karburátoru uvidíš tři vzdušníky v řadě za sebou, ale pouze jeden jde vyšroubovat tj. má štěrbinu pro šroubovák. Vytočíš a podíváš se proti světlu jestli je průchozí pokud ano zašroubuješ, pokud ne profoukneš nebo vezmeš silonové vlákno (kartáček apod.), pročistíš a našroubuješ zpět.
A jinak k obohacovači... vypadá takto... http://pandora.idnes.cz/part/2007/7/193 ... resize.JPG
Vyšroubuješ ho při studeném motoru. Vyteče ti palivo z plovákové komory jelikož obohacovač je kanálkem spojený přímo sní takže palivo zachytíš do nádobky nebo hadry. Pak obohacovač rozlouskneš aby ses dostál k membráně. Ta musí být bez jakéhokoliv poškození tj. nesmí být prasklá jinak se děje to že místo toho aby palivo z plovákové komory putovalo přes ventil obohacovače do trysky obohacovače a následně do emulzní trubice tak při prasklé membráně jde nekontrolovaně rovnou do sacího potrubí. Tady ovšem jsou častými příznaky (mimo onoho nestabilního/nefunkčního volnoběhu) abnormální spotřeba, černý dým z výfuku a zápach paliva případně stopy unikajícího paliva na sacím potrubí – záleží na rozsahu poškození oné membrány.
_________________ Favorit 136X
|
30.12.09, 14:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|