Čip felda BMM a vačka 265/258
Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Ondras83 píše: přestavět na MPI a čip na 61kw u M-E , s vačkou a hlavou nějakejch 63-68kw
Dobrý den pane Stropnický, Vámi zamýšlenou úpravu motoru nemáme technicky vyzkoušenou a nesouhlasíme s ní. Takto jsme informovali všechny dopravní úřady a naše stanovisko je i na internetu ministerstva dopravy, část C, bod 1) http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/2E4AAEB ... H55_01.pdf .
Ing. Jan Raděj | TZH – Typové zkoušky a technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky
ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic
tel: +420 326 8 15393 | eFax: +420 326 8 49340
Jan.Radej@skoda-auto.cz | www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com
Škoda - Simply clever.
Please consider the environment before printing this email.
Prosím, zvažte dopad na životní prostředí před tiskem tohoto mailu.
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.12.09, 09:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Sharpers: nevím jestli máš verzi 40kW nebo 50kW. Jestli tu slabší, tak by dost pomohlo předělání na tu silnější, tedy 50kW verzi. Jestli máš silnější, tak pak už jen tvrdší úpravy, jak psal Ondráš. Snížit hlavu, ostřejší vačku, upravit celou hlavu jako ventily, kanálky, přečipovat jednotku apod. Pokud nevíš co s penězi tak zvýšit obsah a máš to co já . Já jsem auto s těmi úpravami koupil a ani jsem o tom nevěděl. Můžu říct, že na rozjezdy to je docela znát, ale na maximálku ne. Jinak vytáhnutí katu taky trošičku pomůže, alespoň se mi zdá. Ale pak neprojdeš přes technickou.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
31.12.09, 09:58 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
mám 50ku, co se týče peněz tak říkám tak normal, a ty největší zásahy asi rovnou vynechat, tj obsah nechat.....spíše asi uvažuju o vačce + čip, pak jen přidat třeba ty sportovní svíčky, filtr, kat pryč .....technická je jednou za dva roky, to není problem tam ten kat natu chvíli dát z5 ne ? popř až udělám generálku, zajedu na technickou, pak vyjebu kat a řešit to začnu až před další technickou
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
31.12.09, 10:19 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
JP výfuky nabízí za cca 300,- trubku místo katu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.12.09, 10:22 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
sharpers píše: mám 50ku, co se týče peněz tak říkám tak normal, a ty největší zásahy asi rovnou vynechat, tj obsah nechat.....spíše asi uvažuju o vačce + čip, pak jen přidat třeba ty sportovní svíčky, filtr, kat pryč .....technická je jednou za dva roky, to není problem tam ten kat natu chvíli dát z5 ne ? popř až udělám generálku, zajedu na technickou, pak vyjebu kat a řešit to začnu až před další technickou
na ty pičoviny jako filtr, svíčky, přípravek na zvyšování oktanovýho čísla atd, na to se rovnou vykašli
svíčky tam dej ty co tam maj bejt, maximálně tam dej platinový nebo stříbrnou elektrodu, filtr nech seriovej (130ti koňovej favorit 1,4 jezdí na seriovej filtr v pohodě), kat (prošel sem emise i STK) sem měl vyhozenej, ale když sem ho tam zase dal, tak to najednou začalo tahat do kopců a hrabat při rozjezdu....já plánuju vejfuk z favorita nebo komplet svody
bejt tebou, seženu nějakou hlavu, nechám jí udělat, potom vačku a čip u M-E a máš to...10 tis tam zahučí, ale výsledek je jasnej
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
31.12.09, 11:31 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
je to blbý dotaz, ale když říkáš sehnat hlavu a nechat ji udělat....co s tim vlastně udělaj ?
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
31.12.09, 11:38 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kanály, ventily, případně spalováky, někdy přepružinujou...zabrousej ventily a daj nový gufera
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
31.12.09, 11:54 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Ondras83 píše: přípravek na zvyšování oktanovýho čísla atd, na to se rovnou vykašli
my už ale zvyšujem lpg má 110oktanů
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.12.09, 12:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já mám ve fáčku motor převrtaný na 1340, upravená hlava a přečipované. Čepek z fy Excel-Motor na mě sere, tak podrobnosti nevím. Chlápek na TK mi říkal, že fáčka BMM a feliny BMM jsou schopné projít emisemi i bez katu, pokud je motor ještě trošku OK. No nevím, mě se zdá motor živější bez katu. Nyní ho tam mám, protože nemám ten mezikus, ale nemám středový tlumič. Střed mám od Laytingu bez tlumiče a chci bez katu, vzadu od JP výfuky a jsem spokojený. Dělá to dost kravál, musím to dost točit, ale docela to na rozjezdy rve.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
31.12.09, 12:51 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
Jde mi tochu teda o živost, Vmax zvyšovat nepotřebuju, stejně to nevyužiju když se udělá ta hlava, vačka , čip, a motor bude teda po generalce , přetěsněn apod, vyhodí se kat, tak mam otazku jeslti ty upravy nějak razantně sniži životnost jak motoru tak jen určitých dílů, příp jestli se razantně zvýší spotřeba....nějakou zvýšenou samozřejmě beru, ale abych zase nejezdil za 15 na 100
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
31.12.09, 13:03 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
životnost ani ne
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.12.09, 13:06 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
životnost zůstane stejná, spotřeba se sníží...na feldě MPI 63kw od ME šla spotřeba o 1,2 litrů dolů
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
31.12.09, 13:13 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ondro vačka Krejbich je za 2000,- tedy ještě snad Za tři určitě nikoliv...
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
31.12.09, 14:21 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
a takže když hodim vačku, čip, kat pryč, popř tu hlavu.....jaky tak vykon mužu čekat ? tak kolem 55kw ? to by se hodilo, každa kobyla navic dobra, a při současnem sniženi spotřeby by to bylo super....
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
31.12.09, 14:24 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
patrik-hp píše: Ondro vačka Krejbich je za 2000,- tedy ještě snad Za tři určitě nikoliv...
a jednotku udělá kdo ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.12.09, 14:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|