Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak jsem tam tu tuningovou (hrozné slovo ) diodu na radu kachnise dal, neboť ta bezúdržbová baterka VARTA BLUE DYNAMIC legovaná stříbrem údajně potřebuje trochu víc než obyčejná údržbová baterka, takže bez spotřebičů je na libovolné otáčky 14.5 až 14.6V, s potkávacími světly na libovolné otáčky necelých 14.2V a se světly a ventilátorem na 2.rychlost to kolísá mezi 13.98 až 14.00 voltu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.2.07, 14:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Co jsi použil za diodu?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
9.2.07, 17:32 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nepér píše: Co jsi použil za diodu?
Normální 5A, jmenuje se BY 255
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.2.07, 11:33 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
děcka dneska sem to měřil na svým parostroji, tak mi to nabíjí 2000ot světla+topení 12.8 a bez ničeho 13.6, mám doma diodu P600B 6A a měla by mít úbytek 0.5V, to by šlo ne?
|
13.2.07, 18:04 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jestli máš při 2000ot jenom 12,8V, tak to je někde chyba, to diodou neřeš. Chtělo by to zkontrolovat altík, případně vyměnit regulátor.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
13.2.07, 18:31 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
12.8 je hodne malo
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.2.07, 19:36 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
no je pravda ze se me asi trochu pridiraj loziska na altiku, jde z neho takovy sumeni/susteni..
|
14.2.07, 11:06 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
spíš máš nějakej divnej regulátor...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
14.2.07, 12:33 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
tak sem tam dal tu 6A diodu co sem psal nahore, a ted to se svetlama vetrakem a radiem dobiji 13.8-14, dokonce me jdou i sterace tak jak maji (pred tim me skakaly po vokne a blbe stiraly)
|
15.2.07, 12:53 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
18,1V @ 3000 /min
14,1V @ 900 /min pri zapnutom vsetkom moznom aj nemoznom
to budem mat z toho cistenia motora
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.2.07, 10:55 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
ventYl píše: 18,1V @ 3000 /min :shock: 14,1V @ 900 /min pri zapnutom vsetkom moznom aj nemoznom
to budem mat z toho cistenia motora :(
hm.... tak regulatorom to nie je... regulator som vymenil a chova sa to naprosto rovnako...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.2.07, 12:11 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
ventYl píše: ventYl píše: 18,1V @ 3000 /min 14,1V @ 900 /min pri zapnutom vsetkom moznom aj nemoznom to budem mat z toho cistenia motora hm.... tak regulatorom to nie je... regulator som vymenil a chova sa to naprosto rovnako...
Tak to musíš mít blbej měřák, jestli je regulátor OK, tak by v síti nemohlo být víc, jak cca 14,8 - 15V !
Anebo ti něco hned odpálí regulátor...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
24.2.07, 09:42 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Pokud budeš měřit volty na baterce tak by jednoznačně neměly překračovat 14,5 voltu, pokud to leze přes je špatnej regulátor!!!!!!!!
|
24.2.07, 13:44 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Kristensen píše: Pokud budeš měřit volty na baterce tak by jednoznačně neměly překračovat 14,5 voltu, pokud to leze přes je špatnej regulátor!!!!!!!!
nejaka dobra dusa prehodila kabliky od regulacie, takze sa alternator budil plnym napatim baterie, neskor plnym napatim cievky. Cest veskerej elektroinstalacii, ze za tych 1300 km od generalky motora, kedy to tam zrejme prehodili, nezhorela.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
24.2.07, 17:01 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
Nepér píše: Já tam teď dal SB540 (Shottky, 5A), při 2000ot se světly, větrákem a rádiem 13,96V(13,66), volnoběh 13,8V(12,6) při 2000ot bez světel, bez větráku a bez rádia 14,28V(14,02), volnoběh 14,26V(13,97). V závorkách jsou nově naměřené původní hodnoty.
mam takovou kontrolní otazku. kdybych si tuto diodu chtel naisntalovat do shade, tak by mela prijit na dratek co vede od altiku na regulator, ze ?
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
4.3.07, 22:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|