Pár dotazů nového majitele- záměnnost hlav?
Autor |
Zpráva |
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
21lucas píše: pod nadrzi na leve strane za hlinikovym deklem nad trubkou vyfuku
Nádherný místo:sick:, teď jsem si pod to lehnul a málem jsem se nezvedl Hůř schovanou součást jsem ještě neviděl (a že Francouzi a Rusáci jsou na to experti). Takovýhle jobovky nemaj ani vrtulníky
Našla by se tu dobrá duše, která by mi byla schopná napsat návod na co nejjednodušší výměnu, resp. vyhození? Plánuju tam dát novou hadici a říznout tu přívodní u motoru, do který vložim baňku.
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
4.1.10, 20:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Názory na tohle se tu různí, někdo svěsí dolů výfuk, někdo tam nacpe ruku ,,do krve" a stáhne z hadice sponu...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
4.1.10, 20:39 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4497 a niekde tusim sadra17 a ondras83 hodili aj foto z akcie, ale neviem to dohladat
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
4.1.10, 20:43 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ešte k tej prevodovke - ja neviem presne, ako rozoznať typ, ale hoď sem, koľko ti ukazuje tacho na jednotlivých prevodoch pri povedzme 3500 ot. a favoriťáci ti povedia, akú máš pevodovku...
No a ešte - to, čo už napísal Kwiko, nie je celý problém v tom, že si presedlal z turbodiesla? Totiž aj kamarát, ktorý má Focusa 1,8 TDDi (66kW, neviemaký krúťak) a sadol do Fucusa 1,6 16V (74kW); tak povedal, že to neťahá...dokonca kolega, ktorý má 406ku 1,9 TD povedal, že ten Focus neťahá...ale on ten benzínový Focus ťahá a dobre, ale tak od 3000 ot...a tam ie diesle končia...toto je trošku iný prípad, bo to Fačko asik veľmi neožije ani pri 3500 ot., ale...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.10, 23:16 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Tak jsem to před chvílí zkoušel, ale na pětku jsem se nemohl dostat na 3500 ot. (plnej plyn a cca 3100 ot.).
Tabulku jsem vyfotil jako obrázek, rychlosti v ní uvedený jsou přibližný tachometrový údaje...
PS: Asi jsem ještě moc rozmazlenej z toho TD, ale nejde mi do hlavy, proč to auto tak špatně reaguje na plyn při vyšších otáčkách
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
5.1.10, 13:02 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Podľa tohto by mi to vyšlo na SP 3,895; čo je tá dlhšia prevodovka, ak sa nemýlim...ale sú tu na to väčší odborníci - favoriťáci
čudné ale, že 5ku nedostaneš do cca 130 km/h, čo by malo byť 3500 ot...ale na BMM neviem, čo by to mohlo tak obmedzovať...som sa viezol kedysi na jedne z prvých Felícií 40kW (teda BMM) a prišlo mi to vcelku živé...ako, tachometrických 150 km/h zas nebol taký problém...a aj pri obsadení 4 osobami...
Chcelo by sa to previezť na inom Fave (aj karburátorovom), resp. Felde...aby si vedel, či nechceš od Fava nemožné...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.1.10, 15:13 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
130 to po rovině musí jet.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.1.10, 15:40 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Dlouhá převodovka není zas takový smrťák jak tady hodně lidí praví. Dá se s tím jezdit i docela svižně. Určitě bys rychlosti 130km/h dosáhnout měl. I když to bude trvat déle. Ve tvém případě je něčím ten motor asi bržděn.
Když zvedneš kola na zvedáku, otáčejí se všechna lehce? Při zařazeném neutrálu samozřejmě...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.1.10, 16:00 |
|
|
sombreroja
Příspěvky: 35
|
Dundee - ja keď presadnem z mazdy do formana, tak chvíľu trvá, kým sa zorientujem. Napriek tomu jazdím tuším radšej práve na škodovke. Treba si vedieť užiť jednoduchosti.
_________________ FORMAN 1,3 LXI 50 kw 1994 BMM
|
5.1.10, 17:00 |
|
|
Mig315
Příspěvky: 169
|
No me to jede pri 3000ot tak 130. Nekde je chyba. Zkusil bych ten vag zda to neukaze chybu a pak zda ti to nepribrzduje. Rucni brzda treba. Zitra pujdu na srot a vezmu ti jednotku na 40kw pokud tam bude. Za postovne poslu muzes skusit vymenit
|
5.1.10, 19:09 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
ferrari: Před Red Dwarfem jsem jezdil s Felinou MPi a 406 1.8 16v (hodně těžký auto) a i ta Felina jela o dost líp, než Dwarf. Jemu se prostě nechce za plynem
Nepér: Kámoš má původně Ecotronika, teď 136 karbec (hlava 135) a ta dynamika je úplně jiná.
gokralik: Taky si myslim, že je někde bota a šacuju to na ten pal. filtr. Kola vyzkoušim, ale dneska už to nebude (ale na kluzkym povrchu to po vyřazení jede dobře, nikam netáhne nebo tak něco).
Mig315: Diagnostiku už mám tak nějak napůl domluvenou, ještě ji douskutečnit. Jak dlouho po odpojení baterky se resetuje paměť chyb v ŘJ? Myslim, že je zbytečný měnit hned ŘJ, kor jestli nebydlíš někde poblíž Mělníka nebo Prahy. Diagnostika by měla stačit, ale díky za nabídku
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
5.1.10, 19:28 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Capricorn píše: Viky: Všechny Fava od 1.93 měly "krátkou" převodovku tj. 4,167 ...jak karburátorové 135/136X tak i BMM 135B (40 kW) a 136B (50 kW).
S tou převodovkou, to není pravda! máme doma karburátorového favorita r.v. 10/93 a má dlouhou převodovku, je tam na 100% původní a nebyla určitě na přání, kamarád má 135 felícii r.v. 95 a taktéž má dlouhou. Co vím a zatím jsem setkal, tak krátká byla vždy u motoru 136 od r.v. 93, u 135 od r.93 je to různé.
|
6.1.10, 12:45 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
bosator píše: S tou převodovkou, to není pravda! máme doma karburátorového favorita r.v. 10/93 a má dlouhou převodovku, je tam na 100% původní a nebyla určitě na přání, kamarád má 135 felícii r.v. 95 a taktéž má dlouhou. Co vím a zatím jsem setkal, tak krátká byla vždy u motoru 136 od r.v. 93, u 135 od r.93 je to různé.
měl sem favorita 135 karb 6/93 a převodovka 4,167 ...stejně tak kamarád rok někdy konec 93, motor 136X a převodovka taky 4,167 ...nejvíc sem viděl 135B, ne každý sem koukal na převodovku, ale u těch co sem viděl, měli taky 4,167...jinak setkal sem se ještě se dvěma 136B a měli taky 4,167 ..podle literatury je to tak, jak řiká Capricorn...z osobní zkušenosti to tak mám taky, ale tenkrát se do favorita nacpalo to, co zrovna přinesli ze skladu, takže bych se nedivil, kdyby byla tvoje zkušenost taková...mimochodem jediná 136 co se dělala v roce 93 byla ta 136X a to bylo až od září...136B se začla dávat až od ledna 94 ...
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
6.1.10, 12:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Dundee - no skús ten filter, ale sa mi to nezdá, skôr by som povedal, že keby je zanesený, tak to pri pridaní plynu vynecháva...som zvedavý
Mig315 - 3000 ot a 130 km/h? Favo? To hádam nie...potom pri maximálke 160 km/h cca 3800 ot...to nie, niečo nie je v poriadku - alebo si to dobre nekukol, alebo ťa niečo klame...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.1.10, 20:38 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
3000 otáček na pětku je něco málo nad stovku...při 2500 to jede totiž přesně 90.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.1.10, 21:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|