Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 Pár dotazů nového majitele- záměnnost hlav? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
21lucas píše:
pod nadrzi na leve strane za hlinikovym deklem nad trubkou vyfuku


Nádherný místo:sick:, teď jsem si pod to lehnul a málem jsem se nezvedl :shock: Hůř schovanou součást jsem ještě neviděl (a že Francouzi a Rusáci jsou na to experti). Takovýhle jobovky nemaj ani vrtulníky :?

Našla by se tu dobrá duše, která by mi byla schopná napsat návod na co nejjednodušší výměnu, resp. vyhození? Plánuju tam dát novou hadici a říznout tu přívodní u motoru, do který vložim baňku.

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


4.1.10, 20:37
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Názory na tohle se tu různí, někdo svěsí dolů výfuk, někdo tam nacpe ruku ,,do krve" a stáhne z hadice sponu...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


4.1.10, 20:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4497 a niekde tusim sadra17 a ondras83 hodili aj foto z akcie, ale neviem to dohladat :oops:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.1.10, 20:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ešte k tej prevodovke - ja neviem presne, ako rozoznať typ, ale hoď sem, koľko ti ukazuje tacho na jednotlivých prevodoch pri povedzme 3500 ot. a favoriťáci ti povedia, akú máš pevodovku...

No a ešte - to, čo už napísal Kwiko, nie je celý problém v tom, že si presedlal z turbodiesla? Totiž aj kamarát, ktorý má Focusa 1,8 TDDi (66kW, neviemaký krúťak) a sadol do Fucusa 1,6 16V (74kW); tak povedal, že to neťahá...dokonca kolega, ktorý má 406ku 1,9 TD povedal, že ten Focus neťahá...ale on ten benzínový Focus ťahá a dobre, ale tak od 3000 ot...a tam ie diesle končia...toto je trošku iný prípad, bo to Fačko asik veľmi neožije ani pri 3500 ot., ale...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.1.10, 23:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Tak jsem to před chvílí zkoušel, ale na pětku jsem se nemohl dostat na 3500 ot. (plnej plyn a cca 3100 ot.).

Tabulku jsem vyfotil jako obrázek, rychlosti v ní uvedený jsou přibližný tachometrový údaje...Obrázek

PS: Asi jsem ještě moc rozmazlenej z toho TD, ale nejde mi do hlavy, proč to auto tak špatně reaguje na plyn při vyšších otáčkách :?

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


5.1.10, 13:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Podľa tohto by mi to vyšlo na SP 3,895; čo je tá dlhšia prevodovka, ak sa nemýlim...ale sú tu na to väčší odborníci - favoriťáci 8)
čudné ale, že 5ku nedostaneš do cca 130 km/h, čo by malo byť 3500 ot...ale na BMM neviem, čo by to mohlo tak obmedzovať...som sa viezol kedysi na jedne z prvých Felícií 40kW (teda BMM) a prišlo mi to vcelku živé...ako, tachometrických 150 km/h zas nebol taký problém...a aj pri obsadení 4 osobami...

Chcelo by sa to previezť na inom Fave (aj karburátorovom), resp. Felde...aby si vedel, či nechceš od Fava nemožné...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.1.10, 15:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
130 to po rovině musí jet.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


5.1.10, 15:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Dlouhá převodovka není zas takový smrťák jak tady hodně lidí praví. Dá se s tím jezdit i docela svižně. Určitě bys rychlosti 130km/h dosáhnout měl. I když to bude trvat déle. Ve tvém případě je něčím ten motor asi bržděn.

Když zvedneš kola na zvedáku, otáčejí se všechna lehce? Při zařazeném neutrálu samozřejmě...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.1.10, 16:00
Profil

Příspěvky: 35
Příspěvek 
Dundee - ja keď presadnem z mazdy do formana, tak chvíľu trvá, kým sa zorientujem. Napriek tomu jazdím tuším radšej práve na škodovke. Treba si vedieť užiť jednoduchosti. :!: :wink:

_________________
FORMAN 1,3 LXI 50 kw 1994 BMM


5.1.10, 17:00
Profil

Příspěvky: 169
Příspěvek 
No me to jede pri 3000ot tak 130. Nekde je chyba. Zkusil bych ten vag zda to neukaze chybu a pak zda ti to nepribrzduje. Rucni brzda treba. Zitra pujdu na srot a vezmu ti jednotku na 40kw pokud tam bude. Za postovne poslu muzes skusit vymenit


5.1.10, 19:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
ferrari: Před Red Dwarfem jsem jezdil s Felinou MPi a 406 1.8 16v (hodně těžký auto) a i ta Felina jela o dost líp, než Dwarf. Jemu se prostě nechce za plynem :?

Nepér: Kámoš má původně Ecotronika, teď 136 karbec (hlava 135) a ta dynamika je úplně jiná.

gokralik: Taky si myslim, že je někde bota a šacuju to na ten pal. filtr. Kola vyzkoušim, ale dneska už to nebude (ale na kluzkym povrchu to po vyřazení jede dobře, nikam netáhne nebo tak něco).

Mig315: Diagnostiku už mám tak nějak napůl domluvenou, ještě ji douskutečnit. Jak dlouho po odpojení baterky se resetuje paměť chyb v ŘJ? Myslim, že je zbytečný měnit hned ŘJ, kor jestli nebydlíš někde poblíž Mělníka nebo Prahy. Diagnostika by měla stačit, ale díky za nabídku :wink:

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


5.1.10, 19:28
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Capricorn píše:
Viky: Všechny Fava od 1.93 měly "krátkou" převodovku tj. 4,167 ...jak karburátorové 135/136X tak i BMM 135B (40 kW) a 136B (50 kW).

S tou převodovkou, to není pravda! máme doma karburátorového favorita r.v. 10/93 a má dlouhou převodovku, je tam na 100% původní a nebyla určitě na přání, kamarád má 135 felícii r.v. 95 a taktéž má dlouhou. Co vím a zatím jsem setkal, tak krátká byla vždy u motoru 136 od r.v. 93, u 135 od r.93 je to různé.


6.1.10, 12:45
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
bosator píše:
S tou převodovkou, to není pravda! máme doma karburátorového favorita r.v. 10/93 a má dlouhou převodovku, je tam na 100% původní a nebyla určitě na přání, kamarád má 135 felícii r.v. 95 a taktéž má dlouhou. Co vím a zatím jsem setkal, tak krátká byla vždy u motoru 136 od r.v. 93, u 135 od r.93 je to různé.


měl sem favorita 135 karb 6/93 a převodovka 4,167 ...stejně tak kamarád rok někdy konec 93, motor 136X a převodovka taky 4,167 ...nejvíc sem viděl 135B, ne každý sem koukal na převodovku, ale u těch co sem viděl, měli taky 4,167...jinak setkal sem se ještě se dvěma 136B a měli taky 4,167 ..podle literatury je to tak, jak řiká Capricorn...z osobní zkušenosti to tak mám taky, ale tenkrát se do favorita nacpalo to, co zrovna přinesli ze skladu, takže bych se nedivil, kdyby byla tvoje zkušenost taková...mimochodem jediná 136 co se dělala v roce 93 byla ta 136X a to bylo až od září...136B se začla dávat až od ledna 94 ...

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


6.1.10, 12:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Dundee - no skús ten filter, ale sa mi to nezdá, skôr by som povedal, že keby je zanesený, tak to pri pridaní plynu vynecháva...som zvedavý
Mig315 - 3000 ot a 130 km/h? Favo? To hádam nie...potom pri maximálke 160 km/h cca 3800 ot...to nie, niečo nie je v poriadku - alebo si to dobre nekukol, alebo ťa niečo klame...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.1.10, 20:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
3000 otáček na pětku je něco málo nad stovku...při 2500 to jede totiž přesně 90.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.1.10, 21:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz