gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
V roce 2009 jsme jezdili takto.
Mám najeto 120 776km z toho letos 7 168km.
Celková investice do vozu byla 32 855,50 kč. Z této částky činí palivo 10 800,30 kč při spotřebě 9,63l/100km na LPG a 8,48l/100km na benzín.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
1.1.10, 19:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
No super...někde něco zamrzlo....buďto v topení nebo u reduktoru. Ručička teploměru se dotkla maxima. Chladič byl horký, větrák točil, ale topení a hadice výhřevu LPG byla studené. Reduktor pokryt námrazou. Až po 15km a půlhodině stání to povolilo, takže jsem se projel do mototechny pro fridex. Přitom jsem vzal i víčko a palec rozdělovače.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
4.1.10, 10:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
gokralik píše: No super...někde něco zamrzlo....buďto v topení nebo u reduktoru. Ručička teploměru se dotkla maxima. Chladič byl horký, větrák točil, ale topení a hadice výhřevu LPG byla studené. Reduktor pokryt námrazou. Až po 15km a půlhodině stání to povolilo, takže jsem se projel do mototechny pro fridex. Přitom jsem vzal i víčko a palec rozdělovače.
stačí prepnúť na benzín a keď to začne kúriť môžeš znova na LPG...
to je známa vec že pri prevádzke na LPG má byť voda nariedená aspoň o 10°C menej ako je predpokladaná najnižšia teplota.
alebo tesne po štarte treba nechať motor bez záťaže trocha zohriať ( aspoň 1-2 min ), kým oškrabeš okná, alebo odhádžeš sneh, alebo prvých 200m treba ísť veľmi light, čím menej expanzie, tým menej tepla reduktor s okolia odoberie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.1.10, 14:21 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
No mě to jelo v pořádku asi kilometr na ten plyn...až pak to začalo zdechat. Je fakt, že jsem hned vyjel na hlavní silnici a štrádoval si to padesátkou...
Už jsem dolil půl litru fridexu....víc se tam toho nevleze. Už jsem na horní rysce...je fakt, že během roku (výměna termostatu, vyvařování) jsem hodně kapaliny vylil a posléze doléval jenom destilkou...ale tak nějak jsem doufal (a listopadové počasí mi tomu nahráválo), že větší mráz než -15°C letos nebude...
Příští rok mě stejně čeká výměna kapaliny, tak to naředím zas na -37°C a snad bude klid.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
4.1.10, 15:53 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
4.1.10, 22:50 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
ta první fotka je hodně naložená
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
4.1.10, 22:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
To jo. I přední blatníky byly nějak moc od sebe...není to moc vidět, bylo to zalepeno papírovou páskou. Asi s tím autem roztahovali něco moc těžkého a místo plynulého rozjezdu volili škubání...jinak si to neumím vysvětlit.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
4.1.10, 23:11 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Výměna palce a víčka rozdělovače se asi minula účinkem. Studený start na LPG je nemožný. Přitom se jedná o české výrobky s logem HM. Zítra ještě zkusím vyměnit za staré a jestli to bude startovat lépe, tak jsem vyhodil dvě stovky oknem...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.1.10, 20:24 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
podle mě to tim teda nebude
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.1.10, 23:01 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Tak potom čím? Vždycky motor točí a točí...musím přepnout na benzín, potom chytne. Před výměnou na plyn chytil tak na druhé, třetí otočení.
Vím, že zrovna na rozdělovači to až tak nezáleží...možná to je tím předchozím zamrznutím?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.1.10, 08:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja by som povedal že by to chcelo vhodnejšie sviečky... kedysi -18 a na LPG som to natočil a neviem aké sviečky som tam vtedy mal nejaké Championy mi pod 0 štarovali ťažko, teraz som objavil Brisk DR15YC je to lepšie, ale asi skúsim DR15YS, alebo osvedčené NGK BKR6E...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.1.10, 08:26 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Tak když předtím jak byly 13° mrazy naskočil motor normálně a teď při teplotách lehce pod nulou, že by to nešlo? To se mi taky nezdá, předtím startoval vždy...třeba jsem si chvíli počkal, ale nakonec naskočil...teď ne. Ještě to zkusím dneska. (ono je taky nahovno toto zkoušet. Jde to totiž maximálně 2× denně)
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.1.10, 08:28 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Všechno beru zpět. Dneska naskočil jakoby se snad chtěl pochlubit. Na první otočení...takže předchozí neúspěchy přičítám nějaké botě. Ten můj reduktor si totiž chystá pro mě tak jednu do týdne.
Měly by být na LPG svíčky studenější nebo tak něco? Vím, že kdysi jsem měl nějaké čtyř elektrodové, ale nebyl znát žádný rozdíl oproti normálním (jen v ceně).
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.1.10, 09:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
aj mne to dnes chytilo dobre, včera som ešte poriadne preWDčkoval mechanizmus sytiča, nakoľko som mal podozrenie že pri teplotách pod 0° išiel nejako ťažko, že nedovrel príveru naplno...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.1.10, 09:20 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
To bych mohl zkusit. Co se týče motoru, nebylo na něj sáhnuto snad 15 let. Holt, když nejsou poruchy, tak to člověka nenutí.
Spíš se mi občas stává, že jakoby nedovře páčka v reduktoru. Po vypnutí zapalování je slyšet syčení v reduktoru a potom to nechce startovat. Občas se to stává, možná tam je nějaká nečistota. Zkusím vyndat odkalovací šroub.
Inu prd. Teď zase nechtěl. Po zahřátí OK, po nákupu OK, ale po třech hodinách stání jsem zase během startování přepínal na BA. Přitom hned jak naskočí a přepnu na LPG jede v pořádku. To zas bude nějaký nesmysl...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.1.10, 10:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|