Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 12:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 Pár dotazů nového majitele- záměnnost hlav? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
gokralik: Takže by ty rychlosti +/- odpovídaly? Pak už jen zjistit, proč se mu nechce za plynem (hlavně na vyšší stupně a nad cca 2500 ot.). Doufám, že se brzy oteplí a dostanu se k výměně toho filtru :?

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


6.1.10, 22:26
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No oni ti tady poradili nešikovně s tím měřením. :) Kdybys měřil rychlosti při 2500ot/min, tak je to takhle
II - 30km/h
III - 50km/h
IV - 70km/h
V - 90km/h

Ale zas je otázkou, jak přesný je tvůj otáčkoměr a rychloměr. Jestli to tak bude, máš nejspíš dlouhou převodovku. Jestli budou na jednotlivé stupňě rychlosti nižší, máš krátkou.

Pak je ještě řešní v těchto obrázcích:

Obrázek
Obrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.1.10, 22:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Tak mám SP 4,167.

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


6.1.10, 22:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
co se tady řeší?...že to nejede?...

benzínovej filtr, vzduchovej filtr, svíčky, tlaky ve válích, klapka?...ucpanej vejfuk? :)

dyk to je jenom favorit, nic moc tam toho není...130 to musí jet jako víno :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


6.1.10, 22:48
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
bosator píše:
S tou převodovkou, to není pravda! máme doma karburátorového favorita r.v. 10/93 a má dlouhou převodovku, je tam na 100% původní a nebyla určitě na přání, kamarád má 135 felícii r.v. 95 a taktéž má dlouhou. Co vím a zatím jsem setkal, tak krátká byla vždy u motoru 136 od r.v. 93, u 135 od r.93 je to různé.


Ale je to pravda... Alespoň v drtivé většině případů ano. Oficiálně se od 1.93 montovala už jen "krátká" převodovka a to na všechny modely. Pokud se tam snad dostala "dlouhá" převodovka pak jen nedopatřením díky bordelu a nebo se tak stalo následně po koupi. Jinak se tam dostat nemohla. Já jsem se ještě nesetkal s Fav. který by měl po 1.93 "dlouhou" převodovku (a že už jsem jich viděl respektive projel hodně).

_________________
Favorit 136X


6.1.10, 23:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Tak malej úspěch :) Včera se mi z Red Dwarfa povedlo na rovince vytáhnout 120 :lol: :lol:

Ale vrtá mi hlavou vačka- myslíte, že by mělo valnej smysl tam dát "jenom" vačku z motoru 781.136? Nechci se v tom motoru hrabat 14 dní, vyměnit půlku věcí a pak ještě ladit diagnostiku a řešit, že mi to v nižších otáčkách cuká a nejede (nebo ve vysokejch, to je jedno).

Na druhou stranu mám možnost získat zadara nejostřejší vačku z Rapida, jen si jí musim vyndat z motoru (tušim 300/300? fakt nevim). Ale s tou prej ten Rapid jel až ve vysokejch otáčkách a v nízkejch mrtvola. Tak nevim, jestli by to mělo nějakej smysl ji tam cpát.

Jaká by byla podle vás zasvěcenejch nejlepší volba s nejnižšíma nákladama (myslim finance, čas nepočítám, ten je můj :wink: )?

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


17.1.10, 21:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ako už bolo napísané - vačku z 50kW verie + Rj 50kW + hlava dole o milimeter...
Práveže keď vymeníš vačku, musíš doladiť (vymeniť RJ), teda s 50 kW vačkou musíš aj RJ
Vačka 300/300 nebude OK na bežné jazdenie - ako si napísal, v nízkych to bude mŕtvola..

PS - čo si myslel motorom 781.136? Karburátorovú 136ku?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


17.1.10, 22:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Na hlavu se mi moc sahat nechce, navíc ten 1 mm se mi zdá docela hodně. Ale mohl bych tam hodit hlavu ze 136ky BMM (pokud ji seženu), pak bych tam dal tu vačku a ŘJ. Holt by zůstaly 135kový písty (ty se mi fakt měnit nechce).

781.136 snad měly všechny vačku 254/254 nebo ne?

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


17.1.10, 22:44
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ne musí to bejt 136B :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.1.10, 06:09
Profil ICQ

Příspěvky: 169
Příspěvek 
Tohle nechapu vacku, hlavu a buchvico jeste a furd to nebude ono, kurna sezen cely motor 136B vymena za pul dne das jinou ŘJ a jezdis jak drak. Na urade reknes ze po destrukci motoru byla udelana go a byl pouzit blok motoru 136B at ti to zapisou


18.1.10, 07:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Hlava 136 a 35 je rovnaká, znížením hlavy 135 o 1 mm dostaneš presne úroveň KP 136ky - platí pre norm verzie, ale myslím, že aj pre BMM - iní potvrdia...
Vačka 135 a 136 je rovnaká, líšia sa vačky 135B a 136B...

Teda potrebuješ vačku 136B, RJ zo 136B a hlavu znížiť, aby si dosiahol KP 136B...

EDIT - ale sa opakujem, seriem už na to, končím.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 18.1.10, 11:10, celkově upraveno 1



18.1.10, 08:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Mig315 píše:
Tohle nechapu vacku, hlavu a buchvico jeste a furd to nebude ono, kurna sezen cely motor 136B vymena za pul dne das jinou ŘJ a jezdis jak drak. Na urade reknes ze po destrukci motoru byla udelana go a byl pouzit blok motoru 136B at ti to zapisou


Robota je pri favo skoro rovnaka, ak na kupovanej 136ke by si ajtak asi menil rozvody... a zrovnanie hlavy (pripadna GO) je na par minut u speciacistu :idea:
Urad .... no coment :D

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


18.1.10, 08:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
kwiko píše:
Urad .... no coment :D
Však toto...výmena motora za 136 je nelegálna...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


19.1.10, 21:37
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
motoru ano ale bloku motoru už ne :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.1.10, 21:44
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
zmer tlakomerem tlaky ve valcich, musi byt vsechny nad 1,1 a mezi sebou se lisit o 0,1.. pokud je to hur , je nekde chyba, pak do valcu vstriknes olej a mereni opakujes..pokud se to nezlepsi, je to hlava, pokud jo, sou to krouzky a pak uz je dobry uvazovat o nejake te GO..alespon castecne, sada pistu a vlozek stoji necele 4000kc a mas to zase na 20 let..samosebou koupis sadu na 136ku, abys dostal inteligentni kopmpresi, pak uz jen sezenes vacku 136bmm (1000kc nova) a rj ze 136bmm, nechas srovnat hlavu a mas normalni motor..
pokud chces jezdit s timhle, tak se otacek neboj..mezi 2500 a 5000 je optimum..niz bych motor netocil ani to nedelam :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.1.10, 18:25
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz