Pár dotazů nového majitele- záměnnost hlav?
Autor |
Zpráva |
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
gokralik: Takže by ty rychlosti +/- odpovídaly? Pak už jen zjistit, proč se mu nechce za plynem (hlavně na vyšší stupně a nad cca 2500 ot.). Doufám, že se brzy oteplí a dostanu se k výměně toho filtru
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
6.1.10, 22:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
No oni ti tady poradili nešikovně s tím měřením. Kdybys měřil rychlosti při 2500ot/min, tak je to takhle
II - 30km/h
III - 50km/h
IV - 70km/h
V - 90km/h
Ale zas je otázkou, jak přesný je tvůj otáčkoměr a rychloměr. Jestli to tak bude, máš nejspíš dlouhou převodovku. Jestli budou na jednotlivé stupňě rychlosti nižší, máš krátkou.
Pak je ještě řešní v těchto obrázcích:
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.1.10, 22:41 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Tak mám SP 4,167.
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
6.1.10, 22:43 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
co se tady řeší?...že to nejede?...
benzínovej filtr, vzduchovej filtr, svíčky, tlaky ve válích, klapka?...ucpanej vejfuk?
dyk to je jenom favorit, nic moc tam toho není...130 to musí jet jako víno
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.1.10, 22:48 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
bosator píše: S tou převodovkou, to není pravda! máme doma karburátorového favorita r.v. 10/93 a má dlouhou převodovku, je tam na 100% původní a nebyla určitě na přání, kamarád má 135 felícii r.v. 95 a taktéž má dlouhou. Co vím a zatím jsem setkal, tak krátká byla vždy u motoru 136 od r.v. 93, u 135 od r.93 je to různé.
Ale je to pravda... Alespoň v drtivé většině případů ano. Oficiálně se od 1.93 montovala už jen "krátká" převodovka a to na všechny modely. Pokud se tam snad dostala "dlouhá" převodovka pak jen nedopatřením díky bordelu a nebo se tak stalo následně po koupi. Jinak se tam dostat nemohla. Já jsem se ještě nesetkal s Fav. který by měl po 1.93 "dlouhou" převodovku (a že už jsem jich viděl respektive projel hodně).
_________________ Favorit 136X
|
6.1.10, 23:46 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Tak malej úspěch Včera se mi z Red Dwarfa povedlo na rovince vytáhnout 120
Ale vrtá mi hlavou vačka- myslíte, že by mělo valnej smysl tam dát "jenom" vačku z motoru 781.136? Nechci se v tom motoru hrabat 14 dní, vyměnit půlku věcí a pak ještě ladit diagnostiku a řešit, že mi to v nižších otáčkách cuká a nejede (nebo ve vysokejch, to je jedno).
Na druhou stranu mám možnost získat zadara nejostřejší vačku z Rapida, jen si jí musim vyndat z motoru (tušim 300/300? fakt nevim). Ale s tou prej ten Rapid jel až ve vysokejch otáčkách a v nízkejch mrtvola. Tak nevim, jestli by to mělo nějakej smysl ji tam cpát.
Jaká by byla podle vás zasvěcenejch nejlepší volba s nejnižšíma nákladama (myslim finance, čas nepočítám, ten je můj )?
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
17.1.10, 21:54 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ako už bolo napísané - vačku z 50kW verie + Rj 50kW + hlava dole o milimeter...
Práveže keď vymeníš vačku, musíš doladiť (vymeniť RJ), teda s 50 kW vačkou musíš aj RJ
Vačka 300/300 nebude OK na bežné jazdenie - ako si napísal, v nízkych to bude mŕtvola..
PS - čo si myslel motorom 781.136? Karburátorovú 136ku?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.1.10, 22:03 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Na hlavu se mi moc sahat nechce, navíc ten 1 mm se mi zdá docela hodně. Ale mohl bych tam hodit hlavu ze 136ky BMM (pokud ji seženu), pak bych tam dal tu vačku a ŘJ. Holt by zůstaly 135kový písty (ty se mi fakt měnit nechce).
781.136 snad měly všechny vačku 254/254 nebo ne?
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
17.1.10, 22:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ne musí to bejt 136B
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.1.10, 06:09 |
|
|
Mig315
Příspěvky: 169
|
Tohle nechapu vacku, hlavu a buchvico jeste a furd to nebude ono, kurna sezen cely motor 136B vymena za pul dne das jinou ŘJ a jezdis jak drak. Na urade reknes ze po destrukci motoru byla udelana go a byl pouzit blok motoru 136B at ti to zapisou
|
18.1.10, 07:17 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Hlava 136 a 35 je rovnaká, znížením hlavy 135 o 1 mm dostaneš presne úroveň KP 136ky - platí pre norm verzie, ale myslím, že aj pre BMM - iní potvrdia...
Vačka 135 a 136 je rovnaká, líšia sa vačky 135B a 136B...
Teda potrebuješ vačku 136B, RJ zo 136B a hlavu znížiť, aby si dosiahol KP 136B...
EDIT - ale sa opakujem, seriem už na to, končím.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
Naposledy upravil ferrari dne 18.1.10, 11:10, celkově upraveno 1
|
18.1.10, 08:03 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Mig315 píše: Tohle nechapu vacku, hlavu a buchvico jeste a furd to nebude ono, kurna sezen cely motor 136B vymena za pul dne das jinou ŘJ a jezdis jak drak. Na urade reknes ze po destrukci motoru byla udelana go a byl pouzit blok motoru 136B at ti to zapisou
Robota je pri favo skoro rovnaka, ak na kupovanej 136ke by si ajtak asi menil rozvody... a zrovnanie hlavy (pripadna GO) je na par minut u speciacistu
Urad .... no coment
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
18.1.10, 08:13 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
kwiko píše: Urad .... no coment Však toto...výmena motora za 136 je nelegálna...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
19.1.10, 21:37 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
motoru ano ale bloku motoru už ne
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.1.10, 21:44 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
zmer tlakomerem tlaky ve valcich, musi byt vsechny nad 1,1 a mezi sebou se lisit o 0,1.. pokud je to hur , je nekde chyba, pak do valcu vstriknes olej a mereni opakujes..pokud se to nezlepsi, je to hlava, pokud jo, sou to krouzky a pak uz je dobry uvazovat o nejake te GO..alespon castecne, sada pistu a vlozek stoji necele 4000kc a mas to zase na 20 let..samosebou koupis sadu na 136ku, abys dostal inteligentni kopmpresi, pak uz jen sezenes vacku 136bmm (1000kc nova) a rj ze 136bmm, nechas srovnat hlavu a mas normalni motor..
pokud chces jezdit s timhle, tak se otacek neboj..mezi 2500 a 5000 je optimum..niz bych motor netocil ani to nedelam
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.1.10, 18:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|