Autor |
Zpráva |
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
špéra
chlapi,jak je to s prevodovkou felicie?kdyz zavarim diferak na pevno ,ze budou hrabat obe kola a obe budou mit stejny moment?da se to?je me jasne ze do bezneho provozu to asi nebude,diky za rady
|
8.1.10, 13:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Svar to, ale na asfaltu se bude blbe zatacet.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.1.10, 13:13 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
s tim pocitam,rozumis na snih,blato,sterk,jako jde to v poho?je problem z rozebranim prevodovky?
|
8.1.10, 13:17 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
rozebrání problém není, ale složení, aby řadila a hlavně nehučela problém je...máš to na autokros?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.1.10, 14:20 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Nebude ti to zatáčet. Na asfaltu za chvilu ten diferák rozerveš a ve sračkách pojedeš furt rovně. Zbytečná práce, sežeň si raději samosvor.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
8.1.10, 15:08 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Podle mě je na to slabej obal ta převodovka se rozletí a když ne převodovka tak co pujde do kitek tak klouby na poloosách, tenhle diferák není moc ideální řešený na předělávku natvrdo.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
8.1.10, 15:51 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
toz tak na blbiny,nejsem zadny profik nebo ze bych nekde jezdil.spis amater,hlavne spekuluju:)takze experiment
|
8.1.10, 20:45 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
8.1.10, 21:28 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
no prave o to jde...zvazoval sem vsechny + i -.....ale jak to tak vidim tak to neni dobry napad,ikdyz laka me to zkusit ze,da se sehnat nejaky samosvor?a jaky je mezi tim rozdil,teoreticky vim,ale v praxi je to horsi
|
8.1.10, 23:52 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
zohnat sa da ale rataj tak 10t kc a viac . Je to draha zalezitost
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
8.1.10, 23:54 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
pro amatera moc penez:(
|
9.1.10, 00:01 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Samosvor většinou vyžaduje údržbu...Je to věc která toto umožňuje ale zároveň je kompromisem mezi ovládáním a pohonem kol na nápravě...Ale za 10tisíc sem ho ještě neviděl,možná kolíkovej před repasí,kterej vyrží hodně,ale není to lamela,která je stavitelná,za to opotřebovatelná Přidej tedy ještě tak 15 a máš něco co tě tolik láká vyzkoušet...Ale je to posilovna na ruce...neumim si představit to držet sériovym věncem volantu.Proto jsou volanty semiš nebo kůže a k tomu rukavice,je to namahavý to ovládat pokud automobil nemá posilovač.Svornost je stavitelná ale ta se během ježdění opotřebovává a tak je nutno jí nastavit po čase znovu.Je to na závody,kde jsou sponzoři a neřeší se pakatel za 30000,-plus repase po sezóně za dalších 15000,-
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
9.1.10, 13:21 |
|
|
ivo-sk
Příspěvky: 17
|
Klukin1988 píše: pro amatera moc penez:(
to hej, to je pravda...
_________________
|
9.1.10, 18:28 |
|
|
Jan svoboda
Příspěvky: 72 Bydliště: Mníšek pod Brdy
|
patrik-hp píše: Samosvor většinou vyžaduje údržbu...Je to věc která toto umožňuje ale zároveň je kompromisem mezi ovládáním a pohonem kol na nápravě...Ale za 10tisíc sem ho ještě neviděl,možná kolíkovej před repasí,kterej vyrží hodně,ale není to lamela,která je stavitelná,za to opotřebovatelná Přidej tedy ještě tak 15 a máš něco co tě tolik láká vyzkoušet...Ale je to posilovna na ruce...neumim si představit to držet sériovym věncem volantu.Proto jsou volanty semiš nebo kůže a k tomu rukavice,je to namahavý to ovládat pokud automobil nemá posilovač.Svornost je stavitelná ale ta se během ježdění opotřebovává a tak je nutno jí nastavit po čase znovu.Je to na závody,kde jsou sponzoři a neřeší se pakatel za 30000,-plus repase po sezóně za dalších 15000,- Souhlasím
_________________ Jan Svoboda
|
10.2.10, 23:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: špéra
Klukin1988 píše: chlapi,jak je to s prevodovkou felicie?kdyz zavarim diferak na pevno ,ze budou hrabat obe kola a obe budou mit stejny moment?da se to?je me jasne ze do bezneho provozu to asi nebude,diky za rady
zkus to zde http://www.google.cz/url?sa=t&source=we ... LPWjEFhNJg miloš
|
11.2.10, 07:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|