Autor |
Zpráva |
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
bylo to ve dvou servisech a nic. vymenena civka a ten samy problem.
|
10.1.10, 13:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No jo jenže v servisech nepovažujou za nutný měřit odpor kabelů třeba právě na studeným autě kdy by fungoval a pak na teplým když to začne zlobit. Pokud ti to evidentně špatně zapaluje a nemáš v chybách závadu zapalování a vstřikování ale třeba to háže chybu lambdy a motor jde po chvíli na tři nebo i dva hrnky tak mezi lambdou a zapalovací cívkou jsou už jen svíčky a kabely co se týče toho zapalování tak snad jedině změřit kabely, svíčky tam jsou jak dlouho?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
10.1.10, 13:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
patrik-hp píše: Fábia 1,4 16V nemá zapalovací kabely ale cívky ...Ať se koukne na cívky jestli nemají puchýře,je to jejich blízký konec...výměna je na místě...Dál ať se koukne na kompresi všech válců a jejich rozdíly,dál všecky pojistky co má na levý straně v přístrojovce musí být v cajku...Dál může být katalizátor v řiti...a asi bude,když jezdí se škubavym motorem rok...To prostě nelze ...Když to vše bude o.k. a přesto to začne vypínat válce ve vysokých otáčkách je pravděpodobný,že jsou vodítka ventilů v řiti...Je toho docela dost,může tedy začít s odstraňováním problémů hned
taky to nějak nechápu jaké kabely se vlastně přehazují a o diagnostice se neví nic aspon pamět závad miloš
|
10.1.10, 14:14 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
takže kámošovi se na to zřejmě podařilo přijít.
Když odpojí čidlo které snímá vačkovou hřídel, tak motor jede OK, snímá to pouze natočení kliky.
čidlo na vačce je ok, zkoušelo se jiné a ten samý problém.
Předpoklad poruchy jsou přeskočené rozvody. bude se to kontrolovat.
Večer budu vědět víc
|
11.1.10, 09:29 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
a jéje
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
11.1.10, 16:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
můj typ odchází ozubené kolečko na klice miloš
|
11.1.10, 19:38 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
dostava to zly synchronizacny impulz
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
12.1.10, 00:31 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
takže se to potvrdilo, opravdu byly přeskočené rozvody o jeden zub.
před nějakým časem to bylo na výměně rozvodu a zřejmě tom to špatně poskládali.
Nebudu psát kde, dovolil bych si tvrdit, že nikdo z vás tam nejezdí, takže vás nemusím varovat.
Z počátku to vypadalo jako elektro závada a nakonec chyba byla někde jinde.
auto jezdí jako dřív
|
12.1.10, 10:20 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
john simple píše: takže se to potvrdilo, opravdu byly přeskočené rozvody o jeden zub. před nějakým časem to bylo na výměně rozvodu a zřejmě tom to špatně poskládali. Nebudu psát kde, dovolil bych si tvrdit, že nikdo z vás tam nejezdí, takže vás nemusím varovat. Z počátku to vypadalo jako elektro závada a nakonec chyba byla někde jinde. auto jezdí jako dřív
pokud to skočí zas tak se pootáčí ozubené koleško na klice nemoc těchto motorů já to měl už taky po výměně rozvodů,
jsou z toho pak nepříjemnosti,
to kolečko taky oblivnují ostatní agregáty třeba jen blbá volnoběžka v altíku pokud se neřeší motor se klidně časem potká miloš
|
12.1.10, 12:06 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
varok píše: Nechci rýpat do servisů, ale ty značkové opravdu umí úplné ho**o oproti nějakým neznačkovým servisům, nebo nějakému slušnému a šikovnému garážníkovi. Ty značkové akorát berou obrovské pálky, mají nářadí a přístroje opravdu hodně drahé, ale jinak nic neumí Vlastní zkušenost.
hmm asi tak nejak
|
10.3.10, 14:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|