Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 š 105 -studený start 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, uvidíme...vravím, bojím sa kontraidikácií (trebárs aj benál stečený do oleja)...ale zas nejazdím tak často, no...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.1.10, 11:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
dal sem 6° start nastudeno sem nezkoušel přijde mě že de líp ve vyšších otáčkách. Poslední dotaz, když chci přidat benzínu na karbu SEDR tak malej šroubej proti hodinovejm čučičkám že? jako doleva


10.1.10, 11:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Jj. Doleva.

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


10.1.10, 11:21
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já když jsem měl kdysy starou 105L(M), tak mi to taky tak dělalo. Asi dvakrát až třikrát zdechlo a pak už normál jelo. Zajímavé je, že když jsem měl zapnutý sytič, tak to chytlo asi na potřetí nebo napočtvrté, ale na normál volnoběh, ne na sytič. Až když jsem ujel nějakou vzdálenost, např. 1km, tak to na křižovatce řvalo, jko že je to na sytič. HM. Všiml jsem si ale, že 130ky už se s tím perou lépe. Ty nastartují v pohodě kolikrát i napoprvé, sice taky jedou spíše na volnoběh než na sytič, ale nezdechnou. A co tak to točit s vypnutou elektrikou do zapalování a pak to po protočení zapnout? Ala styl motorky? Kamarád z práce tak startuje 350ku a v pohodě :D

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.1.10, 12:01
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zase si uvědomte, že studený zimní start klade extrémní nároky jak na spouštěč, tak na akumulátor, takže je naprosto nevhodné si točit jen tak zbůhdarma, zvláště pokud alternátor potom za jízdy nedokáže v síti držet aspoň 14V, při krátkých trasách to je problém.

Dost pomůže el. palivová pumpa, rovné víko karbu a hlavně dobré svíčky a dobrý stav zbytku zapalování, redukovaný startér je taky přínosem.
Minulou zimu kdy jsem měl totálně vylágrovanej motor 120L (ani na rovině to nechtělo jet víc jak 100kmph :lol:) jsem startoval napoprvé, případně nadvakrát, a to byl starý startér 0.66kW a hodně stará baterka v kombinaci s obyčejnou mechanickou pumpou, při startu se motor jen tak líně otáčel...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.1.10, 12:18
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Šemík: já jsem si dělal spíše legraci. A když už akumulátor nemůže skoro ani pohnout startérem, tak je samozřejmě blbost točit zbytečně motorem na prázdno. Já myslel spíše když není tak velký mráz.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.1.10, 12:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Jo, zkoušel sem to tak, 1-2 s naprázdno bez sytiče...pak sytič...a téměř se to udrželo napoprvé


10.1.10, 17:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz