Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 fábie 1.4 /16V 74kW 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
bylo to ve dvou servisech a nic. vymenena civka a ten samy problem.


10.1.10, 13:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No jo jenže v servisech nepovažujou za nutný měřit odpor kabelů třeba právě na studeným autě kdy by fungoval a pak na teplým když to začne zlobit. Pokud ti to evidentně špatně zapaluje a nemáš v chybách závadu zapalování a vstřikování ale třeba to háže chybu lambdy a motor jde po chvíli na tři nebo i dva hrnky tak mezi lambdou a zapalovací cívkou jsou už jen svíčky a kabely co se týče toho zapalování tak snad jedině změřit kabely, svíčky tam jsou jak dlouho?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


10.1.10, 13:42
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Fábia 1,4 16V nemá zapalovací kabely ale cívky ...Ať se koukne na cívky jestli nemají puchýře,je to jejich blízký konec...výměna je na místě...Dál ať se koukne na kompresi všech válců a jejich rozdíly,dál všecky pojistky co má na levý straně v přístrojovce musí být v cajku...Dál může být katalizátor v řiti...a asi bude,když jezdí se škubavym motorem rok...To prostě nelze :?: :!: ...Když to vše bude o.k. a přesto to začne vypínat válce ve vysokých otáčkách je pravděpodobný,že jsou vodítka ventilů v řiti...Je toho docela dost,může tedy začít s odstraňováním problémů hned :wink:


taky to nějak nechápu jaké kabely se vlastně přehazují a o diagnostice se neví nic aspon pamět závad :roll: miloš


10.1.10, 14:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
takže kámošovi se na to zřejmě podařilo přijít.
Když odpojí čidlo které snímá vačkovou hřídel, tak motor jede OK, snímá to pouze natočení kliky.
čidlo na vačce je ok, zkoušelo se jiné a ten samý problém.
Předpoklad poruchy jsou přeskočené rozvody. bude se to kontrolovat.
Večer budu vědět víc


11.1.10, 09:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
a jéje

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


11.1.10, 16:03
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
můj typ odchází ozubené kolečko na klice miloš


11.1.10, 19:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
dostava to zly synchronizacny impulz

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


12.1.10, 00:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
takže se to potvrdilo, opravdu byly přeskočené rozvody o jeden zub.
před nějakým časem to bylo na výměně rozvodu a zřejmě tom to špatně poskládali.
Nebudu psát kde, dovolil bych si tvrdit, že nikdo z vás tam nejezdí, takže vás nemusím varovat.
Z počátku to vypadalo jako elektro závada a nakonec chyba byla někde jinde.
auto jezdí jako dřív 8)


12.1.10, 10:20
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
john simple píše:
takže se to potvrdilo, opravdu byly přeskočené rozvody o jeden zub.
před nějakým časem to bylo na výměně rozvodu a zřejmě tom to špatně poskládali.
Nebudu psát kde, dovolil bych si tvrdit, že nikdo z vás tam nejezdí, takže vás nemusím varovat.
Z počátku to vypadalo jako elektro závada a nakonec chyba byla někde jinde.
auto jezdí jako dřív 8)


pokud to skočí zas tak se pootáčí ozubené koleško na klice nemoc těchto motorů já to měl už taky po výměně rozvodů,

jsou z toho pak nepříjemnosti,

to kolečko taky oblivnují ostatní agregáty třeba jen blbá volnoběžka v altíku pokud se neřeší motor se klidně časem potká miloš


12.1.10, 12:06
Profil

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
varok píše:
Nechci rýpat do servisů, ale ty značkové opravdu umí úplné ho**o oproti nějakým neznačkovým servisům, nebo nějakému slušnému a šikovnému garážníkovi. Ty značkové akorát berou obrovské pálky, mají nářadí a přístroje opravdu hodně drahé, ale jinak nic neumí :!: Vlastní zkušenost.

hmm asi tak nejak


10.3.10, 14:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz