|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
nestartuje, sviti kontrolka brzdove kapaliny, Forman 1992
Autor |
Zpráva |
cmd
Příspěvky: 54
|
nestartuje, sviti kontrolka brzdove kapaliny, Forman 1992
Dobrý den,
prosím o radu: měl jsem po vyrobeni nových klíčků problém se spínací skříňkou. Vyměnil jsem za novou elektrickou část spínací skříńky, baterka nabitá, 2 dny jsem jezdil. Druhý den jsem pozoroval, že mi při jízdě "padá" ručička palivoměru na nulu, jako by se přerušovalo napětí v palubní síti. Bohužel jsem nezaznamenal, jestli se i rozsvěcela kontrolka dobíjení. Ve finále mi nestartovalo, příznaky jako při vybité baterii. Na roztlačení jelo. Nechal jsem stát, druhý den už vůbec nestartovalo, startér ani necvakl. Kontroloval jsem ohmetrem vodiče od startéru ke spínací skříňce, všechno vede jak má, zdá se, že jsou ve spínací skříňce podle schematu i správně zapojené. Když startér vyndám z auta a připojím na baterii, točí. Napětí na svorkách startéru v autě stejně jako kostra je OK.
Současný stav: při zapnutí zapalování do 1. nebo 2. polohy nesvítí žádná kontrolka na palubce, ručička palivoměru i teploměru "žije", elektrické spotřebiče- stírače, světla atd. fungují včetně příslušných kontrolek správně. Při poloze startování nestartuje, startér ani necvakne, pouze se rozsvítí kontrolka brzdové kapaliny. Mám podezření na alternátor, ale nerozumím, proč by nemělo startovat při poruše alternátoru. Může někdo, prosím, poradit?
Děkuji.
Ještě doplnění: je to karbec, spínací skříńka je nová, vrátil jsem tam i starou a zkusil zase dát novou, s oběma se to chová stejně, ta nová je originál ze značkové prodejny škoda-výroba FAB.
Druhý alternátor bohužel nemám, ani mi ho nemá kdo půjčit- dá se nějak rozumně alternátor vyzkoušet? Ještě jsem pro jistotou rozmontoval přístrojovku, žárovička kontrolky dobíjení je v pořádku. tak už nevím.....
Naposledy upravil cmd dne 11.2.07, 20:46, celkově upraveno 2
|
11.2.07, 15:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
pro-race
Příspěvky: 88 Bydliště: Hradec Králové
|
Zapeklitá věc.....
Může to bejt tou spínačkou.Ale klidně může altík vypouštět nějaký bludný proudy(to by ale nemělo spojitost s tím, že ti nesvítí kontrolky a rozsvěcí se brzdovka).Pro klid duše bych zkusil vyměnít altík(jestli máš náhradní, nebo jestli ti ho někdo půjčí), ale myslím, že tady to nebude.No a nebo teda zkusit znova vyměnít tu spínačku.Nejhorší varianta by byla, kdybys měl někde přešvihnutý dráty.Ale jak jsi říkal, žes to proměřoval, tak tohle to nebude.Jinak fakt nevím.Jo,... a máš to karbec, nebo jednobod?Kdybys měl stříkajdu, tak taky existuje ještě jedno vysvětlení-to by bylo dražší(asi víš, co mám na mysli).Hodně zdaru.Takhle na dálku víc neumím.M
_________________ "Fanánek"
BMW 750il r.v.97, plná nálož
Ford Mondeo 2.2TDci DURAtorq r.v.04
|
11.2.07, 17:56 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Rozsvěcení kontrolky brzdovky je při startování normální, je to schválně, pro kontrolu žárovky.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
11.2.07, 18:49 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
najskôr to bude v stuďáku na poistkovej skrinke, vyber, rozober preletuj a nešetri cínom... 90% nejasných závad elektriky na Fávach je tam...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.2.07, 19:22 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
michalkatka píše: najskôr to bude v stuďáku na poistkovej skrinke, vyber, rozober preletuj a nešetri cínom... 90% nejasných závad elektriky na Fávach je tam...
Jo, jo
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
12.2.07, 09:03 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Já jsem takhle jednou vytáhnul z pojistkovky relé i s paticí, tak jsem si pak musel zapájet... co spoj, to potenciální studeňák. Asi kilo cínu na to padlo...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
12.2.07, 12:24 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Re: nestartuje, sviti kontrolka brzdove kapaliny, Forman 199
[quote="cmd"]Dobrý den,
prosím o radu: měl jsem po vyrobeni nových klíčků problém se spínací skříňkou. Vyměnil jsem za novou elektrickou část spínací skříńky, baterka nabitá, 2 dny jsem jezdil. Druhý den jsem pozoroval, že mi při jízdě "padá" ručička palivoměru na nulu, jako by se přerušovalo napětí v palubní síti. Bohužel jsem nezaznamenal, jestli se i rozsvěcela kontrolka dobíjení. Ve finále mi nestartovalo, příznaky jako při vybité baterii. Na roztlačení jelo. Nechal jsem stát, druhý den už vůbec nestartovalo, startér ani necvakl. Kontroloval jsem ohmetrem vodiče od startéru ke spínací skříňce, všechno vede jak má, zdá se, že jsou ve spínací skříňce podle schematu i správně zapojené. Když startér vyndám z auta a připojím na baterii, točí. Napětí na svorkách startéru v autě stejně jako kostra je OK.
Současný stav: při zapnutí zapalování do 1. nebo 2. polohy nesvítí žádná kontrolka na palubce, ručička palivoměru i teploměru "žije", elektrické spotřebiče- stírače, světla atd. fungují včetně příslušných kontrolek správně. Při poloze startování nestartuje, startér ani necvakne, pouze se rozsvítí kontrolka brzdové kapaliny. Mám podezření na alternátor, ale nerozumím, proč by nemělo startovat při poruše alternátoru. Může někdo, prosím, poradit?
Děkuji.
Ještě doplnění: je to karbec, spínací skříńka je nová, vrátil jsem tam i starou a zkusil zase dát novou, s oběma se to chová stejně, ta nová je originál ze značkové prodejny škoda-výroba FAB.
Druhý alternátor bohužel nemám, ani mi ho nemá kdo půjčit- dá se nějak rozumně alternátor vyzkoušet? Ještě jsem pro jistotou rozmontoval přístrojovku, žárovička kontrolky dobíjení je v pořádku. tak už nevím.....[/quote]
Takže, nakonec to bylo úplně jinak- příčinou byl doslova uhnilý kostřící měděný pásek mezi podleaho a předvodovkou, bohužel při měření voltmetrem se motor a tím i startér tvářil, že kostru má. Poučení do budoucen- neměřit, ale vlázt pod auto a kostřící pásek mechanicky optestovat. :twisted:
Díky všem.
|
28.2.07, 07:57 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Re: nestartuje, sviti kontrolka brzdove kapaliny, Forman 199
[quote="cmd"]Dobrý den,
prosím o radu: měl jsem po vyrobeni nových klíčků problém se spínací skříňkou. Vyměnil jsem za novou elektrickou část spínací skříńky, baterka nabitá, 2 dny jsem jezdil. Druhý den jsem pozoroval, že mi při jízdě "padá" ručička palivoměru na nulu, jako by se přerušovalo napětí v palubní síti. Bohužel jsem nezaznamenal, jestli se i rozsvěcela kontrolka dobíjení. Ve finále mi nestartovalo, příznaky jako při vybité baterii. Na roztlačení jelo. Nechal jsem stát, druhý den už vůbec nestartovalo, startér ani necvakl. Kontroloval jsem ohmetrem vodiče od startéru ke spínací skříňce, všechno vede jak má, zdá se, že jsou ve spínací skříňce podle schematu i správně zapojené. Když startér vyndám z auta a připojím na baterii, točí. Napětí na svorkách startéru v autě stejně jako kostra je OK.
Současný stav: při zapnutí zapalování do 1. nebo 2. polohy nesvítí žádná kontrolka na palubce, ručička palivoměru i teploměru "žije", elektrické spotřebiče- stírače, světla atd. fungují včetně příslušných kontrolek správně. Při poloze startování nestartuje, startér ani necvakne, pouze se rozsvítí kontrolka brzdové kapaliny. Mám podezření na alternátor, ale nerozumím, proč by nemělo startovat při poruše alternátoru. Může někdo, prosím, poradit?
Děkuji.
Ještě doplnění: je to karbec, spínací skříńka je nová, vrátil jsem tam i starou a zkusil zase dát novou, s oběma se to chová stejně, ta nová je originál ze značkové prodejny škoda-výroba FAB.
Druhý alternátor bohužel nemám, ani mi ho nemá kdo půjčit- dá se nějak rozumně alternátor vyzkoušet? Ještě jsem pro jistotou rozmontoval přístrojovku, žárovička kontrolky dobíjení je v pořádku. tak už nevím.....[/quote]
Takže, nakonec to bylo úplně jinak- příčinou byl doslova uhnilý kostřící měděný pásek mezi podlahou a předvodovkou, bohužel při měření voltmetrem se motor a tím i startér tvářil, že kostru má. Poučení do budoucen- neměřit, ale vlázt pod auto a kostřící pásek mechanicky optestovat.
Díky všem.
|
28.2.07, 07:58 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Re: nestartuje, sviti kontrolka brzdove kapaliny, Forman 199
[quote="cmd"]Dobrý den,
prosím o radu: měl jsem po vyrobeni nových klíčků problém se spínací skříňkou. Vyměnil jsem za novou elektrickou část spínací skříńky, baterka nabitá, 2 dny jsem jezdil. Druhý den jsem pozoroval, že mi při jízdě "padá" ručička palivoměru na nulu, jako by se přerušovalo napětí v palubní síti. Bohužel jsem nezaznamenal, jestli se i rozsvěcela kontrolka dobíjení. Ve finále mi nestartovalo, příznaky jako při vybité baterii. Na roztlačení jelo. Nechal jsem stát, druhý den už vůbec nestartovalo, startér ani necvakl. Kontroloval jsem ohmetrem vodiče od startéru ke spínací skříňce, všechno vede jak má, zdá se, že jsou ve spínací skříňce podle schematu i správně zapojené. Když startér vyndám z auta a připojím na baterii, točí. Napětí na svorkách startéru v autě stejně jako kostra je OK.
Současný stav: při zapnutí zapalování do 1. nebo 2. polohy nesvítí žádná kontrolka na palubce, ručička palivoměru i teploměru "žije", elektrické spotřebiče- stírače, světla atd. fungují včetně příslušných kontrolek správně. Při poloze startování nestartuje, startér ani necvakne, pouze se rozsvítí kontrolka brzdové kapaliny. Mám podezření na alternátor, ale nerozumím, proč by nemělo startovat při poruše alternátoru. Může někdo, prosím, poradit?
Děkuji.
Ještě doplnění: je to karbec, spínací skříńka je nová, vrátil jsem tam i starou a zkusil zase dát novou, s oběma se to chová stejně, ta nová je originál ze značkové prodejny škoda-výroba FAB.
Druhý alternátor bohužel nemám, ani mi ho nemá kdo půjčit- dá se nějak rozumně alternátor vyzkoušet? Ještě jsem pro jistotou rozmontoval přístrojovku, žárovička kontrolky dobíjení je v pořádku. tak už nevím.....[/quote]
Takže, nakonec to bylo úplně jinak- příčinou byl doslova uhnilý kostřící měděný pásek mezi podlahou a předvodovkou, bohužel při měření voltmetrem se motor a tím i startér tvářil, že kostru má. Poučení do budoucna- neměřit, ale vlézt pod auto a kostřící pásek mechanicky otestovat.
Díky všem.
|
28.2.07, 07:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|