Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 záhada s chlazením 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek záhada s chlazením
Zdravím. Mám formana na plyn. Minulý týden jsem s ním jel a najednou chcíp a nešel znova nastartovat. Otevřel jsem kapotu a zplynovač celej zamrznutej a téměř žádná voda v nádržce. Vodu jsem dolil(s fridexem) nastartoval na benzín a jel dál. Od této doby vždycky když jedu na plyn tak mi zamrzne zplynovač a topení vůbec netopí. Dneska od rána hledám závadu a nic jsem nenašel-všechny hadice, chladič, radiátor, zplynovač, čerpadlo jsou průchodný a v pořádku-vrtulka čerpadla se točí, když odpojím hadici co vede z hlavy motoru ke zplynovači, háže to vody dost. Termostat funguje dobře je novej, co teplota vystoupá je vidět jak otevře a teplota klesne. Velký okruh(přes chladič) cirkuluje ale malej(motor-radiátor-zplynovač) ne! Kde je závada?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


21.1.10, 17:25
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
koukni kolik máš oleje :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


21.1.10, 17:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tohle se mi letos už taky stalo. Postarej se, ať je v okruhu hodně nemrznoucí kapaliny. V reduktoru umí totiž voda zamrznout a pak to vypadá jako u tebe. Nebo startovat na benzín a po chvíli přepnout na plyn. Pak už by vše mělo jet v pořádku. Když už se auto zahřeje, jede na plyn normálně? Je to karburátor nebo BMM?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.1.10, 18:07
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
podle me to chce vic fridexu a taky vyzkousej jesli tece voda na vystupu ze zplynovace, ne kazdej kousek soustavy zvlast,ale nastartuj to zapojeny v kupe a odpoj vystup ze zplynovace jestli z nej bude voda vytekat, vis jak, jestli se do zplynovace ta voda tlaci nebo jenom tak plyne..pak by se podchlazovala a mrzla

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.1.10, 18:13
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Já si spíš myslím, že těsnění pod hlavou, prasklá hlava, nebo prasklá vložka.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


21.1.10, 18:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já bych na to šel jinak draka už to napadlo


bubliny a proto ti to netopí,


musíš udělat test řádně pojezdi na benál a pohon to do kopce, pokud ti to bude topit, teplota OK a reduktor bude vřelý hlavou to nebude

a praskla membrána prvního stupně a plyn ti probublává do chladící kapaliny :sick: miloš :P


21.1.10, 18:34
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
sou to zahady s tim chlazenim. me se deje to, ze jedu jak chci a nic, ale jakmile na chvili vypnu motor a pak jedu dal, tak termostat nikdy neotevre..vzdycky se prevari a pak zas muzu jet jak chci..se studenym motorem to nedela :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.1.10, 18:54
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Ted jsem protočil motor aby čerpadlo prohnalo vodu v okruhu a najednou se z výfuku začal valit býlej kouř a v garáži to vypadalo jak když hodí výmovnici. Motor byl řádně prohřátej a z výfuku přesto kapala voda. Takže je špatný těsnění pod hlavou, prasklá hlava nebo válec? Když oddělám víčko od oleja, je tam emulze víc než kdy předtím. Na měrce oleja ale bílá emulze není. Tak co ted? Zítra jedu do města tak chci rovnou koupit věci co budou potřeba. Myslíte že to bude stačit koupit to těsnění nebo mám koupit ještě nějaký ty měděný kroužky co se dávají pod vložky. Jdou tam ty měděný kroužky dát pod vložky válců pouze s oddělanou hlavou? Formana mám už 5let a furt jen opravuju :(

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


21.1.10, 19:23
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Vypadá to na těsnění. Zkus nastartovat s otevřenou nádobkou na vodu, prudce přidej plyn a hned uber. Dívej se přitom do nádobky, jak se ti tam objeví sifon, tak ti jde tlak ze spalováků do vody. Sundej hlavu a budeš vědět víc.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


21.1.10, 19:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
florisimo píše:
Formana mám už 5let a furt jen opravuju :(


A jinak to nebude. :) Jsme na tom stejně, ale poslední dobou se to nějak uklidnilo, už se tam pomalu nemá co posrat...(klep, klep).

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.1.10, 19:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
může být i záhadně prdlé těsnění pod sáním že to tahá vodu

a pokud chceš vrtat s přesahama tak vana dole, hlavadole lástkovou měrkou naměříš co to chce a podle toho se kupijí ty mědění kroužky, varazíš píst i s válcem dáš kroužek a nasadíš miloš


21.1.10, 20:02
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
už jsem viděl jak nějaký trouba naskládal ty kroužky Cu mezi vložku a těsnění hlavy teoreticky by to tak mohlo fachčit ale ty kroužky se propálili miloš


21.1.10, 20:05
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Kachnis píše:
sou to zahady s tim chlazenim. me se deje to, ze jedu jak chci a nic, ale jakmile na chvili vypnu motor a pak jedu dal, tak termostat nikdy neotevre..vzdycky se prevari a pak zas muzu jet jak chci..se studenym motorem to nedela :(

Máš prověšenou hadici mezi expanzkou a termostatem. Zakrať ji co půjde a pokud možno ještě něčím přichyť, ať nedělá oblouk.


21.1.10, 20:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Na Formanu? :|

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.1.10, 21:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Kachnis píše:
sou to zahady s tim chlazenim. me se deje to, ze jedu jak chci a nic, ale jakmile na chvili vypnu motor a pak jedu dal, tak termostat nikdy neotevre..vzdycky se prevari a pak zas muzu jet jak chci..se studenym motorem to nedela :(
to mi děla taky rapid buď ten čudlík odvzdušňovací na termostatu je naopak nebo ti fouká komprese do vody..

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


21.1.10, 21:16
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz