Autor |
Zpráva |
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Topení z Feldy do Fáva
Ahoj, snažim se vyměnit topení v Red Dwarfovi za topení z Feldy a dumám nad jednou věcí- jak dostat dolů horní ofukovací trysky? Půjde to ven když v motoru jakoby zapáčím nahoru, aby se ty trysky "odlepily" od tělesa topení? Vyndavat kompletní palubku se mi fakt nechce.
Zřejmě je spíš otázka pro ty, kdo to už dělali.
Jsou tam nějaký další jobovky? Na co si mám dát ještě pozor?
Díky za odpovědi.
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
23.1.10, 09:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Tak topení je vyměněný, jen jsem ho musel po montáži ještě jednou vyndat kvůli horním tryskám Je v nich totiž udělanej kříž a ten se musí trochu vyřezat, aby se mohla horní klapka otevřít. Jinak tam žádnej jinej zádrhel neni, topení tam sedne úplně perfektně. Dokonce se mi tam podařilo zpátky nacpat i vzpěru mezi tlumiče , která se zpočátku tvářila, že se tem nevejde. Díky tomu i trochu líp sedí těsnící guma na vstupu vzduchu do topení
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
23.1.10, 14:26 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.1.10, 21:04 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Hledal, ale blbě, jak tak koukám
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
24.1.10, 21:39 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, já to najdu rychle, když je to moje. Ale i kdybys hledal na googlu, najdeš minimálně jeden návod a nemusíš topení vyndavat podruhé kvůli tomu kusu plastu.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
25.1.10, 08:11 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Stane se, ale aspoň to bylo trochu dobrodrůžo Hlavní je, že už to perfektně topí a líp reguluje teplej vzduch
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
25.1.10, 08:59 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, má to svoje mouchy.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
25.1.10, 09:22 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
no hlavne to netecie
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
25.1.10, 15:18 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
deekay píše: no hlavne to netecie
Přesně tak Ale fakt se mi zdá, že to topí líp a malinko mi vadí, že to dokonale nesedí na díru v kapotě...
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
25.1.10, 22:34 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Mě zase tekla voda dovnitř, když hodně pršelo.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
26.1.10, 00:00 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ked to nesedi, pomoze pridat tu rozpernu tyc medzi tlmice, vdaka nej mi to sadlo na dieru v kapote
s vodou som nemal problem zatial
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
26.1.10, 01:37 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak já už mám taky Feldí topení. S fíčkovým se to opravdu nedá srovnávat. Nechtěl jsem tomu věřit, ale je to tak. Topí to mnohem rychleji a o hodně více. Možná jsem už měl za...ý výměník u fáčko topení, ale i když jsem vyměnil termostat za nový a motor se lépe ohřívá, tak topení né a né pořádně topit. Tohle feldí začne topit už asi za polovinu času než to fáčkové a po prohřátí motoru jde úplně vařící vzduch.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.2.10, 20:08 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
varok píše: Tak já už mám taky Feldí topení. S fíčkovým se to opravdu nedá srovnávat. Nechtěl jsem tomu věřit, ale je to tak. Topí to mnohem rychleji a o hodně více. Možná jsem už měl za...ý výměník u fáčko topení, ale i když jsem vyměnil termostat za nový a motor se lépe ohřívá, tak topení né a né pořádně topit. Tohle feldí začne topit už asi za polovinu času než to fáčkové a po prohřátí motoru jde úplně vařící vzduch.
jj přesně tak, když jsem se pokoušel nedávno vycouvat z garáže a dojed do prujezdu tak než sem tam dojel tak už bylo v autě krásně teplo - né žebych to měl daleko je to tak z 15metru ale s letníma gumama to moc nechtělo jet přes sníh
stačí tak 2-3 minuty a je tam krásně teplo, možná je to i tím že to topení sem sehnal z felicie která jezdila ani né rok ...
|
7.2.10, 07:37 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Hlavně si správně zapojte tu zem, nebo vám bude ještě tepleji
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
7.2.10, 10:18 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Nepér: Já jsem včera psal Novonovi, ale zatím i neodepsal. Nevím jak to ukostřit. Z motorku mi vede černý drát s červeným proužkem a hnědý. Na prvním konektoru pak pokračuje hnědý zůstává a černý pokračuje jako zelený. Ten jde do toho bílého konektoru na panelu s kolečkami. Z jiného pinu na tom samém konektoru pak jde červený na černý konektor s třemi piny, který je zapojený na původní konektor ve fáčku. Hnědý jde taky na ten černý konektor, kde je i ten červený. Pak tam je ještě tenký hnědý, který je napojený na ten hrubý hnědý. Ten hnědý hrubý je kostra? Motorek stačí přikostřit zvlášť a původní káblík odpojit, nebo mám dát kostru zvášť, ale původní nechat? Děkuji.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.2.10, 13:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|