Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 14:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
 LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ?
Zdravím vás, chci se zeptat jakou značku podlakového, řízeného LPG do Felície Mpi 50kW? Jde mi hlavně o spolehlivost a slušnou spotřebu s možností seřízení. Na co si dát před montáží a po montáži pozor? Jak je to se zárukou na nové LPG? Je nějaký systém, kde je možnost u Mpi start na Lpg?


25.1.10, 21:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jestli chceš řízený tak na reduktoru máš jeden šroubek na volnoběh a škrťák do směšovače jinak nic neštaluješ

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.1.10, 21:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 533
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
u podtlaku máš možnost startu na lpg, ale může to prej bejt nebezpečný, když nespálenej plyn jde do vejfuku a pak chytne :)

sekvenční vstřik plynu startuje hned na plyn

_________________
Mrs. Green


26.1.10, 17:23
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
no_-_name píše:
u podtlaku máš možnost startu na lpg, ale může to prej bejt nebezpečný, když nespálenej plyn jde do vejfuku a pak chytne :)

sekvenční vstřik plynu startuje hned na plyn


Myslím, že nemáš zcela pravdu. Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. Sekvenční vstřikování má jeden známý v oktávce a ten možnost startu na plyn taky nemá, navíc mu to přepne na lpg až když je auto zahřáté na povozní teplotu, nebo tak kolem 70°.


26.1.10, 18:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
děda má podtlak v MPI lovtec a buď automat nebo LPG, BA
já mám BRC na BMM a taky si můžu vybrat, co chci :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.1.10, 19:45
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
bosator píše:
Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. °.


BRC Blitz :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.1.10, 19:50
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Co jsem četl i jinde nejvíc je chválené BRC, nejspíš do něj půjdu. Mám totiž na výběr BRC za asi 18300, nebo LOVTEC za 15900, oboje s nádrží místo rezervy. Je tam 2400 rozdílu, jde mi o to aby se mi tenle rozdíl vyplatil. O LOVTECU jsem se taky dočetl, že nemá údajně tak dokonalou ř. jednotku oproti např. BRC, že se nedá téměř seřizovat, takže je běžná vyšší spotřeba cca 10l normál. Nevím, zdali je tohle pravda, ale kdyby měl rozdíl ve spotřebě být takový, tak jdu do brc. Kamarád má Lovtec asi 8 lel v 50kW mpi a opravdu má průměrnou spotřebu kolem 10l.Co máme doma ve 2. fel. combi tartarini, je průměr kolem 8,5 a na delší vzd. i 7l. Máte někdo lovtec a jak jste spokojeni? Nebo, co byste doporučili?


27.1.10, 21:42
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já na brc mam 10.7 spotřebu :lol: :lol: ale ma těžkou nohu :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


27.1.10, 22:04
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já na brc mam 10.7 spotřebu :lol: :lol: ale ma těžkou nohu :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


27.1.10, 22:05
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Sadra17 píše:
já na brc mam 10.7 spotřebu :lol: :lol: ale ma těžkou nohu :lol: :lol:


No ale teď za mrazu a po městě. Ne? Jinak za normálního počasí, na delší vzdálenost a s lehčí nohohou by si za 7,5l jet dokázal. Je to tak? U 40kW Bmm je spotřeba vyšší tak o 1l taky díky nižší kompresi.


27.1.10, 22:58
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
na 7. plynu máš jako 6a něco na benzín :shock:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.1.10, 06:05
Profil ICQ

Příspěvky: 241
Příspěvek bosator
hele, polské bingo dělá docela dobrý řj, já to mám nakombinované s BRC směš a solenoidem, levnější.. vyšlo to na 16t


28.1.10, 11:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Sadra17 píše:
já na brc mam 10.7 spotřebu :lol: :lol: ale ma těžkou nohu :lol: :lol:

Docela dost teda.Já jezdím teď za 9l s 1.8 karbec,starty na lpg..a mám LOVTEC..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


28.1.10, 16:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
bosator píše:
no_-_name píše:
u podtlaku máš možnost startu na lpg, ale může to prej bejt nebezpečný, když nespálenej plyn jde do vejfuku a pak chytne :)

sekvenční vstřik plynu startuje hned na plyn


Myslím, že nemáš zcela pravdu. Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. Sekvenční vstřikování má jeden známý v oktávce a ten možnost startu na plyn taky nemá, navíc mu to přepne na lpg až když je auto zahřáté na povozní teplotu, nebo tak kolem 70°.




V případě sekvenčního vstřikování se vždy startuje na benzín a přepíná se na plyn při určité teplotě, která se dá nastavit v jednotce, optimálně stačí 35 °C. Existovali jisté jednotky, které umožnovali nouzové startování na LPG, když nebyl benzín nebo byla závada u benzínu. Dále by se dal systém trochu ošidit, stačil by správný rezistor (nebudu psát kam a jaký) a šlo by vždy startovat na plyn. Zas na druhou stranu, motor by trpěl. Mé zkušenosti za 14 let jízdy na LPG jsou bohaté v šesti autech a najeto moře km, momentálně mám dvě auta na LPG, Fábii a Octávii. Pár much má LPG, ale je spolehlivější než benzín.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


28.1.10, 21:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 533
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
Karátek píše:
V případě sekvenčního vstřikování se vždy startuje na benzín
předpokládám, že se myslí sekvenční vstřikování benzínu :) Takže tam je teda přepínač, že to buďto jede jenom na benzín, anebo ve druhý poloze automat BA/LPG kterej při určitý teplotě sám přepne, chápu to správně ? A z jakého důvodu se u toho přepínání řeší ještě otáčky?

_________________
Mrs. Green


29.1.10, 00:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz