Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 08:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 tubo do felicie 1,3mpi 50kw 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
filcky su "pohlavna choroba" (ak sa to tak da nazvat :D ), iba kedy ste nevedeli ;)
ale pre mna za mna si toho gulateho favorita volajte ako chcete ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


21.1.10, 23:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
no jestli můžu přidat žblept. Už o tom slouho uvažuju a dost jsem o tom četl. Takže sitauce je taková. Motor 135 zatím bez úprav, sériová komprese 8.5. Turbo mitsubishi td04-11B. Se zapojením problém nemám, až teda na to, že musím vynalézt propojku od baroskopu jako přívod oleje. Systé bude zapojený karburtor - turbo - sání. Je v plánu zkusit provoz na lpg s tím, že turbo bude sát klasicky směs jako benzín tak plyn z karburátoru. Podtlak Lpg bude zapojen před turbem. Samozápaly by horzzit neměly v turbo, lpg má vyšší zápalnou teplotu a rychlost proudění směsi v turbu je dost vysoká na to, aby se směs v něm vznítila. Chevrolet Corsair turbo takhle bezproblémů fungoval. Bude zapojen klasický chladič oleje. Turbo není chlazené vodou. Plnící tlak nechci překročit 0,3 bar . Otázka je, co vy na to? motor bude pokus, a kdo si hraje - nezlobí.


27.1.10, 10:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Corvair turbo.
Usporadani karbec > turbo > motor je historicka zalezitost a kdokoli chce resit preplnovani takhle, jen ukazuje, ze nema dostatek znalosti na to, aby to udelal poradne (ne, nepotrebujes shanet turbokarbec).
Radsi ty prachy, ktery se v tom chystas utopit prosukej v bordelu, uzitek z toho budes mit radove vetsi ... anebo si sedni k netu, nastuduj si maximum dostupnych informaci a udelej to poradne, protoze karbec pred turbem nikdy nenaladis tak, aby fungoval.

_________________
Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.

Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!


27.1.10, 10:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
turbo z TD do benzinaku? komu neni rady...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


27.1.10, 11:47
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
bitmap: co je na tom zlého? dle mě se lpg v tomhle případě ladí docela dobře. A kdo to nezkusí, nezjistí. Prachy v tom neutopím téměř žádné, což je plus. BTW tam karbec vůbec nemusí být, udá se udělat klapka z nějakého mpi a do ní místo vzduchu přivést lpg. A zašukám si aj tak:)
darklord: CO je na to zlé?sic to není ideální, na pokus stačí, je mi jasná problamatika výfukových spalin, ale zatím to nechystáme nějak dlouhodobě zatěžovat, jak říkám, chci to na test.


27.1.10, 12:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Spatny je cely koncept toho, ze budes tahat pres turbo cokoli jineho nez vzduch.
Nemuzes pouzit mezichladic (teda muzes, ale nechci videt ten tanec, kdyz ti motor flusne zpatky do sani :D), odezva na plyn bude desiva a vubec je to takove ghetto reseni.
LPG se na pretlak predela jeste mnohem jednoduseji nez karbec, takze nevidim zadny duvod, proc bys to musel delat podle vzoru 50 let stareho auta.

_________________
Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.

Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!


27.1.10, 15:34
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
No opřetlaku jsem taky přemýšlel, ale zatím jsem nepřišel na nic kloudného, máš nějaký nápad?:)


27.1.10, 18:08
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
spíš mě zajímá při přetlaku úprava zplynovače, popř vyřešení podtlaku lpg?


27.1.10, 18:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
bitmap píše:
Corvair turbo.
Usporadani karbec > turbo > motor je historicka zalezitost a kdokoli chce resit preplnovani takhle, jen ukazuje, ze nema dostatek znalosti na to, aby to udelal poradne (ne, nepotrebujes shanet turbokarbec).
Radsi ty prachy, ktery se v tom chystas utopit prosukej v bordelu, uzitek z toho budes mit radove vetsi ... anebo si sedni k netu, nastuduj si maximum dostupnych informaci a udelej to poradne, protoze karbec pred turbem nikdy nenaladis tak, aby fungoval.


ta koncepcia funguje, odozva na plyn je normalna, s ladenim nie je problem.....problem je s palivom (min 100oct) a tazsie naladitelny predzapal........

vyhoda, ze je to easy, nevyhody......ufff ufff

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


27.1.10, 18:53
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
to je i moje domněnka gemini, tohle fungovalo a funguje. Na ladění bude už času dost, spíš přemýšlím o úpravě kp pod 8:1. SPíš se časem poohlédnu po jiném turbu, je sice z dvoulitru, ale o dost menší než třeba K16 a to jako o dost. a když jsem ho ze srandy přiložil na výfuk, tak od 2500 se dost slušné točilo kolem tří už hvízdalo do plných téměř.


27.1.10, 19:17
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz