slovacek.milos píše:
mám ten pocit že bych asi podle těch rad nic nespravil
třeba napětí na vstřiku je jen dvě vteřiny po zapnutí klíčku taktéž na pojistce
začal bych takto:
vytáhni konektor ze vstřiku připoj na pin žárovku a ukostři zapni klíček a nahlaš co se děje vypni klíček
pak dej drát do druhého pinu a nahlaš co se děje po zapnutí klíčku
pak odpoj žárovku od kostry a připoj ba 12 v a startuj, vypni klíček
pak přehod do druhého pinu na konektoru a staruj,
nahlaš co říká dvouwatová žároveka miloš
asi sem se huř vyjádřil tak jinak vstřiky sou řízeny počítačem respektive minusem to jest na vstřiku v jeho konektoru se na jednom pinu musí po klíčku naměřit 12V vem 2w žárovičku a jednu stranu dej na kostru vozu a tu druhou přilož na jeden a pak druhý pin v konektoru pokud na některém pinu bude 12V odpadá možnost špatného napájení pokud ne nejdřív proměř příslušnou pojistku-vyndat vzít ohmetr a měřit pokud bude O.K. vem žarovku či voltmetr,zapni klíček a proti kostře vozu změř jestli se na pojistce nachází 12V, nebo jestli svítí žárovka