zapojení ampérmetru do š120
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
paradio píše: vedete tu docela bujnou diskuzi, ale já bych potřeboval vědět, kam ho mám připojit/tedy ty dva šrouby/ když ho nebudu chtít rozdělávat. a kam když bych z něj ten bočník vyndal a kam přpipojit bočník, předpokládím, že má taky dva přípojovasí body.
z baterky ide jeden tlstý drát na štartér, a jeden tenší k altíku a zbytku elekriky. ten tenší prerušíš (prestrihneš) a vložíš tam celý ampérmeter, alebo bočník, ak ho nechceš rozoberať natiahneš dva dostatočne tlsté drôty na palubku a budeš mať na nich aj tak 1-3V úbytok napätia, ak tam vložíš ten bočník do predu ti postačí potiahnuť ina dva tenšie vodiče (napr 1,5mm/2).
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.3.07, 11:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
ten tenší asi začíná až u starteru, ne? od baterky jde jen ten silný. Tak že ho přípojím do toho slabšího starter
|
3.3.07, 11:10 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
paradio píše: ten tenší asi začíná až u starteru, ne? od baterky jde jen ten silný. Tak že ho přípojím do toho slabšího starter
áno, máš pravdu.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.3.07, 11:12 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
vydrž, já ho rozdělal, stejně chci vyměnit rámeček za chromovaný. jen co natáhnu fotky tak je sem hodím.
|
3.3.07, 11:23 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
|
3.3.07, 11:51 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
no pejska máš pěknýho... moc telefonů dneska nemá makrorežim takže by bylo lepší fotit to z větší dálky, takhle nevím jestli ti někdo něco poradí sám jsem zvědav
|
3.3.07, 11:53 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
foto pěkný ale mě dělá mobil hezčí
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.3.07, 12:53 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No z těch fotek toho moc vidět není. Mezi těmi šrouby je pásek a na ten musí být připevněny dva drátky, které jdou do měřící cívky. Musel bys ten pásek z budíku vytáhnout, dát ho mezi alternátor a startér a dvěma drátky přivés dopředu měřené napětí.
Pokud bys chtěl tahat drát dopředu, musel by mít pořádný průřez, zpátky stačí už slabší.
V každém případě potom proměř napětí na baterce a případně zvedni napětí regulátoru.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.3.07, 13:12 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
tak já mám nějaký divný ampérmetr, . Ty dva šrouby jsou spojené mosaznou páskou/ průřez asi 1x5mm a na ní je celá konstrukce přístroje. . Když ten šroub se znamínkem + připojím k akumulátoru 12V a na druhý připojím takovou starou žárovku /na ní 12V3,5A nic víc/ a připojím ji na -pól žárovka svítí a ampérmetr ukazuje úchylku do mínusu, ale 3,5A na 50 A stupnici se moc nepozná, ale je patrná. Jinak v něm nejsou žádné drátky ani cívka. na ručkové hřídelce je jakýsi malý hranatý magnet a z té klémy mezi šrouby jdou dvě tyčinky ale jen do blízkosti toho magnetu. Existuje jiná konstrukce ampérmetru než s cívkou? Tenhle ji evidentně nemá.
pokusil jsem se ho trochu nakreslit. podle mého ty / na obrázku zelené/ tyčky nějak ovlivňují otočení toho magnetu i když jsou ocelové a jsou napevno připevněny k té spojce šroubů..
když se podívám dovnitř, je patrné, že se tam nemá co zničit, dřív by přehořel drát od baterie, než ta kléma mezi šrouby.
http://www.ukazto.com/img/nkresamprmetru.jpg
|
3.3.07, 14:19 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
hele sadro zkoušel si s ním fotit na 20 cm?
|
3.3.07, 14:20 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
paradio píše: hele sadro zkoušel si s ním fotit na 20 cm?
jj se koukni na http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3641
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
Naposledy upravil Jarda S. dne 3.3.07, 15:14, celkově upraveno 1
|
3.3.07, 14:42 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Pánové,toto se mu nepodaří rozebrat a zapojit,jak radíte.Zapojuje se mezi baterku a altík a měří zda je odebírán proud z baterky,nebo zda je baterka dobíjena.Proto má nulovou polohu s výchylkou málo( - ),nebo moc ( + ).To comu radíte je správné,ale na jiný typ přístroje a tím padem měřit odebíraný proud ze sítě.No a na to stačí /pokud nechcete měřit prou i při startu/, dát bočník až k hlavnímu přívodu /pojistkov. a spín.skříň/. Záleží podle typu auta /zapojení/. čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
3.3.07, 14:44 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
|
3.3.07, 14:52 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
já bych si myslel, že pokud ručka poleze k -50A potom se vybíjí baterka a pokud poleze opačně, potom se bude dobíjet. proto je asi nula uprostřed. měří na obě strany, ne?
|
3.3.07, 14:54 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
taky mam mašinu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.3.07, 14:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|