Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 31.10.24, 22:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 131  Další
 gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ono je to spíš divné v tom, že na LPG všechno šlape jak má. Takže je buď něco špatně na karburátoru nebo nevím...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.2.10, 20:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Asi jsi mě blbě pochopil, myslej jsem ten zpětný ventil na podtlaku do posilovače. :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


5.2.10, 20:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jo, to jsem pochopil. Ale kdyby byl špatný ten ventil, na LPG by mi to taky tahalo otáčky dolů ne? Což se neděje.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.2.10, 21:18
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Tak dějou se věci mezi nebem a zemí, aspoň u starších škodovek mi to přijde. :lol:
EDIT: Ale pokud chápu systém LPG správně, tak tam kde je normálně rozptýlen benzín ve vzduchu jsou u LPG jen plyny(v sacím potrubí, kde je vývod pro posilovač). A směs plynů než plynu s kapalinou třeba bude asi něco jiného ne?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


5.2.10, 21:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Těžko říct, jaký to má přesně vliv. Spíš bude v karbecu něco ucpaného nebo kdovíco...protože i ten volnoběh tak hapruje. No asi se na to zase vykašlu a budu jezdit bez starostí na plyn. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.2.10, 21:53
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
podtlakově vyčistit 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


5.2.10, 22:01
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Myslíš jako ucpat pařátem sání do chvíle než to tak tak nechcípne?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


5.2.10, 22:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo přesně tenhle způsob :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


5.2.10, 22:20
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
http://www.aukro.cz/item913162540_karbu ... _4_ks.html :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


5.2.10, 22:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
To ucpání pomáhá? :shock:

Nad novým karbecem jsem taky polemizoval...spíš bych koupil celý motor (nejlépe 136X), nacpal ho do 135 bloku (kvůli STK) a pak jej celý zgenerálkoval. Ale to je vzhledem k mým znalostem a zkušenostem trochu nereálno.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.2.10, 22:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
jak říká carlos...někde o tom tady bylo téma a pak jsem se o tom u nás bavil s banym, ale ted to nemůžu najít

edit: to ucpání pomáhá, ale u mě spíš jenom krátkodobě...když jsem vzal špatnej benzín, tak to pomohlo


6.2.10, 01:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10230
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Hoši, úplně chcípnout to nesmí, zavčas musíte ruku oddělat, jinak dostanou na prdel svíčky od zachlastání :wink: A přesně tak, nouzovka je to hodně dobrá (a hlavně šikovná) ale pořádný vyfoukání karbece kompresorem to nenahradí...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


6.2.10, 11:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
já to nedělám do chcípnutí, jen to přidusám a plynuju


6.2.10, 16:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak. Vyměněn obohacovač a membrána akcelerační pumpičky. Předstih zůstal na cca 5° při volnoběžných otáčkách. Na 135 je to sice více, ale když tankuju N95, tak by to nemělo mít vliv(?). Motor už necuká, táhne, při sešlápnutí brzdy otáčky nehaprují. Studený startuje krásně, sytič funguje tak jak jsem zvyklý (ale podle někoho to není úplně správně). Bohatost směsi by měla být OK, spotřeba je 7,8l/100km. Stále mě ale trápí teplé starty. :roll: Když motor chcípnu a do 5 minut nastartuju, chytne krásně, tak jak by měl. Po přišlápnutí plynu naskočí. Ale jakmile stojím někde hodinu a více motor točí a točí, až když plyn držím na podlaze jako u přechlastaného motoru tak naskočí. Trvá to tak nejméně 5s. Benzín jsem ošetřil Aquafobinem a natankoval jsem na Shellce, která má obrovský obrat benzínu. Nevíte, na co se ještě podívat?

A takhle dopadla žárovna zadní mlhovky. Je vidět, že jí vis hlavou dolů moc nesvědčí. :)

Obrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.2.10, 18:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Sleduju tady tvoje trable už dlouho, ale myslím, že nemusíš panikařit. Na to, že je zima máš pěknou spotřebu a to že to nechytá bud teplý nebo studený je normální...V létě to jde nastavit asi líp, ale ted bych se nato vysral, jezdil do 8l na 100km a neřešil.


14.2.10, 04:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 131  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz