|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
No nevím, já se s tím natrápil dost, než jsem našel správné čidlo, bud neukazovalo vůbec, nebo jen málo. A fakt to bylo jiným čidlem, i ten budík teploty jsem měl jiný.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 16:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ano nový náhrady ukazujou blbě ale u originálů to je stejný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.2.10, 16:54 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Já měl originál, před 10 lety snad ani náhražky neexistovali, možná tak poláci dělali světla, elektro dělal PAL.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 17:03 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak možná někde udělali chybu a dali ti čidlo na favorita
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.2.10, 17:04 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Sice je to dlouhá doba, ale čidlo potrápilo, uf. Jinak jsem byl spokojený. Ta přístrojovka byla hezká, lepší než ty kulaté budíky.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 17:15 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
U škodovky bylo možné všechno, co kus, to originál, výkony motorů to samé, +- 5 kw nehrálo žádnou roli. Ta moje jezdila rychleji než Favorit. Ručičku jsem dostal na rovině až na 170 km v hod, tachometr tam byl do 180 km. Také se mohl motor točit o cca 500 ot. více, v TP byla uvedená max rychlost 150 km.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 17:19 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No jestli to tady zakladatel Topicu vidí tak už asi ani nedoufá že se dočká odpovědi, tak to sem hodím ještě jednou:
Předpokládám že to chceš na Audi a rok výroby máš 86-91 no podle toho co píšeš tak jsi nejspíš koukal na teplotní SPÍNAČ ale ty potřebuješ teplotní SNÍMAČ, a ten by bylo nejlepší hledat podle kódu motoru nebo čísla karoserie protože tam jich je kapánek víc druhů a lišej se délkou, konektorem, odporem při určitej teplotě atd, takže nejlépe vyndat starý a podle něj vybrat nové
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.2.10, 17:37 |
|
|
audi84301
Příspěvky: 69
|
ok dik pojdem kupit
_________________ Audi 80 1.8 66kw jednobod
|
7.2.10, 21:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|