Autor |
Zpráva |
svejk
Příspěvky: 10
|
diagnostika
HI all, potreboval bych poradit od diagnostiky znalych co znamena pri vycteni na Wagu hodnota % vedle uhlu skrtici klapky (na prilozenem obrazku je to policko s udajem -17%), dival jsem se do manualu a mela by tam byt hodnota +20%, muze toto mit nejaky vliv na chod motoru ci na starty. Jeste bych prosil o vysvetleni co znamena policko Bin Bits a jake hodnoty jsou optimalni. Dekuji za odpovedi
Mam Skoda felicia 1,3 MPi 40kW.
Jen podotknu ze namerene hodnoty jsou podobne jako pri zahratem motoru az na teplotu samozrejme a navic tady jsem udelal screen obrazovky pri vyssich otackach normalne je hodnota v % na cisle 22-25%, zajima me to proto ze mam problemy se startem a zkousel jsem promerit vse, az na skrtici klapku, kterou mi nedavno v servise cistili.
Naposledy upravil svejk dne 7.2.10, 21:58, celkově upraveno 1
|
7.2.10, 20:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
motor nebol zohriaty na prevadzkovu teplotu, cize aj BIN kod je taky aky je... a sklon tak isto...
nahrej motor na min 80st C a potom to tu sem daj obrazok...
sklon ma byt 17-30%,
ak su hodnoty ine, premeraj odpor medzi PINom 1-2 na konektore klapky, mal by sa pohybovat medzi 3-200ohm....
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
7.2.10, 21:12 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
úhel škrtící klapky odpovídá což je 6 stupňů, jinak záleží taky na tom zda koukáš na hodnoty na studeným motoru nebo motoru ohřátým na teplým motoru, kolonka Bin Bits je stavové slovo, umí to pouze nuly a jedničky a informuje o stavu většinou spínačů zda je sepnutý a rozepnutý
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.2.10, 21:13 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
a jinak Bin Bits obsahuje 8 čísel a pokud na něj koukáš v sekci 001 tak jak to máš na obrázku tak:
1č: 0 - vše OK, 1 - diag chyba v ovládání škrtící klapky
2č: neuvažuje se
3č: kompresor klimatizace zapnut (pokud nemáš klimu tak neuvažuje se)
4č: 0 - rozpojený volnoběžný spínač, 1 - sepnutý volnoběžný spínač
5č: 0 - OK, 1 - chyba lambda regulace
6č: 0 - OK, 1 - ovladač škrtící klapky není uzavřen
7č: 0 - OK, 1 - motor není v klidu, adaptace nastavovače škrticí klapky nebude provedena.
8č: 0 - teplota motoru nad 80 stupňů, 1 - teplota pod 80 stupňů
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.2.10, 21:22 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Při problémech se studeným startem a následným volnoběhu použij toto: http://www.motordiag.cz/download/MSMSetup.exe
Hodnoty můžeš mít všechny v pořádku, problémy nastávají po vyčištění klapky, pravděpodobně tvůj případ.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
8.2.10, 16:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra
vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka miloš
|
8.2.10, 20:02 |
|
|
svejk
Příspěvky: 10
|
slovacek.milos píše: na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka miloš
Tak tento pokus tez nevysel.
Popsal bych zavadu od zacatku. Prijdu k autu a nejde nastartovat, starter normalne toci motorem, ale nic. Az na treti pokus motor naskoci. Dam auto do servisu, vymeni svicky, vycisti skrtici klapku, seridi skrtici klapku. A nic porad to stejny. Pujcim si od kamarada zapalovaci listu a porad nic. Napichneme to na Vag a jedina chyba co to vyhodi je lambda sonda- vysoka hodnota spodniho dorazu-sporadicky, toto vymazeme a druhy den je to tam zpet. Promerovali jsme postupne kontakty cidel na odpor a voltaz a vse je v norme. Sme uz z toho zoufali pac po nastarovani a zahrati jede motor normalne , ale stava se mi ze zacne najednou cukat a hure jde za otackama. Treba se s tim nekdo setke a pomuze. diky
|
9.2.10, 13:49 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
to že čidlo vykazuje normální odpor neznamená že nemůže dělat bordel... stejný problém mám s felckou známé, nevyřešený - akorát jsem nasadil postup startování stud. motoru - zapnout klíček bez startování na 10sec, vypnout a startovat - zkus to (bych tipoval tlak paliva, v mrazech se čerpadlu nechce, taky filtry jsou náchylnější.. ale potvrzený to nemám)
|
9.2.10, 14:48 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
slovacek.milos píše: na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka miloš
a nové čídlo od číňana stojí 220,-
|
9.2.10, 14:49 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
svejk
jsem si to přečet pozorněj - hele ono je to uplně stejné jako ta filcka té známé ! to procuknutí a neochota do otáček je sporadické žejo ? i na teplém motoru žejo ? Si začínám myslet že to dělá řj, protože jsem prolezl stejně jako ty všechno, chyba občas lambda otevřený vstup atd - ale tím to fakt není Dej vědět pls
|
9.2.10, 14:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
svejk píše: slovacek.milos píše: na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka miloš Tak tento pokus tez nevysel. Popsal bych zavadu od zacatku. Prijdu k autu a nejde nastartovat, starter normalne toci motorem, ale nic. Az na treti pokus motor naskoci. Dam auto do servisu, vymeni svicky, vycisti skrtici klapku, seridi skrtici klapku. A nic porad to stejny. Pujcim si od kamarada zapalovaci listu a porad nic. Napichneme to na Vag a jedina chyba co to vyhodi je lambda sonda- vysoka hodnota spodniho dorazu-sporadicky, toto vymazeme a druhy den je to tam zpet. Promerovali jsme postupne kontakty cidel na odpor a voltaz a vse je v norme. Sme uz z toho zoufali pac po nastarovani a zahrati jede motor normalne , ale stava se mi ze zacne najednou cukat a hure jde za otackama. Treba se s tim nekdo setke a pomuze. diky
jak ti fachá lambáda jsi nám neukázal
jakou má hodnotu přes startem tak se předved a
dej na ranní start multimetr na akumulátor a nahlaš vývoj napětí na akumulátoru při startu přesně na desetiny voltu miloš
Naposledy upravil slovacek.milos dne 9.2.10, 17:56, celkově upraveno 1
|
9.2.10, 17:53 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Nezoufej a zkus použít ten xindl od motordiagu. Resetuje jednotku na tovární hodnoty, což VAG neumí. Můžeš mít hodnoty třeba pozlacený, ale když jednotka neví co s nima, tak je ti to prd platný.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
9.2.10, 17:54 |
|
|
svejk
Příspěvky: 10
|
slovacek.milos píše: svejk píše: slovacek.milos píše: na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka miloš Tak tento pokus tez nevysel. Popsal bych zavadu od zacatku. Prijdu k autu a nejde nastartovat, starter normalne toci motorem, ale nic. Az na treti pokus motor naskoci. Dam auto do servisu, vymeni svicky, vycisti skrtici klapku, seridi skrtici klapku. A nic porad to stejny. Pujcim si od kamarada zapalovaci listu a porad nic. Napichneme to na Vag a jedina chyba co to vyhodi je lambda sonda- vysoka hodnota spodniho dorazu-sporadicky, toto vymazeme a druhy den je to tam zpet. Promerovali jsme postupne kontakty cidel na odpor a voltaz a vse je v norme. Sme uz z toho zoufali pac po nastarovani a zahrati jede motor normalne , ale stava se mi ze zacne najednou cukat a hure jde za otackama. Treba se s tim nekdo setke a pomuze. diky jak ti fachá lambáda jsi nám neukázal jakou má hodnotu přes startem tak se předved a dej na ranní start multimetr na akumulátor a nahlaš vývoj napětí na akumulátoru při startu přesně na desetiny voltu miloš
Oki, diky zatim vsem za podmety, promerim to jeste s kamaradem a dam vedet je jsou hodnoty a jeste nahodim hodnoty lambda sondy. Nezoufam ale jsem zoufalej
|
9.2.10, 21:19 |
|
|
svejk
Příspěvky: 10
|
diagnostika
|
12.2.10, 17:40 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
hm no na 85stC je lamda len 0,25V??
to je myslim nejako malo.. nie?
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
12.2.10, 21:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|