teflonový přípravek do motorového oleje
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud znáš jirku z jiných for tak je to jak přes kopírák, do nekonečna, ten jeho článek z roku 2003 je určitě zajímavý a jeho příspěvky tu jsou na místě, já tu hledám zkušenosti s PTFE, neco podobného co byla firma nulon, skutečnost tam byla taková, že byly různém přípravky na různé projevy, třeba motor kouří, teče olej, motor dýchá slaby výkon, a po aplikaci se zázrak konal nepamatuji si že bych nulon nacpal někam jinam než do fáček, u 120 jsem motor spravidla překroužkoval, lamelovými pístními kroužky, nebo druhý motor, co se týče toho ekolube tak ten jsem zkusil někdy v roce 90 do žigulíka a nic zázračného protože mě to nijak nenadchlo, ono ten motor byl OK a tak jsem až do objevu nulonu
se o takové přípravky nezajímal, ten ekolube jak jsem uvedl jsem aplikoval do fábie SDi a feldy 1.9, najeto mám už víc jak 2000 km a jsem velmi spokojený, tu feldu dobře hodnotím po dálnici má se k světu je svižná, měl jsem možnost prohodit pár slov s jedním co jsem mu prodal formana před osmi lety, motor kouřil na černo horší výkon, aplikován nulon jestli to byl 30 nebo 40 si nepamatuji, s motorem nemá jediný problém, měnil rozvody, svíčky a olej po 15000 km, kolik přesně ujel neví ale víc jak 50000 km, ekolube budu dávat do dodávky mazda 2000, tak uvidíme jaké budou výsledky, motor trochu pokuřuje dýchá, žere olej a něco sním dělat, jen dolít olej musíte rozhodit řidičovu sedačka, změřit, pak spolujezdcův dvousedák a dolít, svíčky jsem měnil tři hodiny, no děs miloš
|
3.3.07, 09:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Každý si stojíme za svým názorem a tím bych to už dále nerozmazával.......kdo chce ať si koupí co chce.......je to jen jeho věc a nikoho jinýho.....[/quote]
Když je ta přísada tak kvalitní že ji lejete do lisu a jejich převodovek tak proč to škodovka neleje přímo do aut? Tím myslím třeba někde ve škodováckým servisu. A když tady někdo vykřikoval že se to tam má lejt až po 60 000 tak to by hodně rychle přišel o záruku na novým autě protože hodně často se garantuje prvních 100 000 nebo 200 000 a nebo třeba 3 - 5 let záruka. Že s tou přísadou někdo najede 10-15-30 tisíc to není nic podstatnýho to uvidíš třeba po 100 000, až ti motor ztratí tlaky a kolikrát stačí nalejt jednou přísadu a pak další dvě výměny to tam nedat a je hotovo
|
4.3.07, 11:50 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Sadra17 píše: Jiří Čech píše: Chtěl bych někdy vidět lis za 100 milionů korun... proč by nemoh bejt ? je to indiiduální výroba jeden dva kusy a nic víc
Viděl jsi někdy, jak vypadá třeba tisícitunový lis? Já ano, když mi někdo řekne cenu 5 milionů, tak to vezmu, ale 100 určitě ne...
_________________ J.
|
4.3.07, 12:34 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
slovacek.milos píše: pokud znáš jirku z jiných for tak je to jak přes kopírák, do nekonečna, ten jeho článek z roku 2003 je určitě zajímavý a jeho příspěvky tu jsou na místě, já tu hledám zkušenosti s PTFE, neco podobného co byla firma nulon, skutečnost tam byla taková, že byly různém přípravky na různé projevy, třeba motor kouří, teče olej, motor dýchá slaby výkon, a po aplikaci se zázrak konal nepamatuji si že bych nulon nacpal někam jinam než do fáček, u 120 jsem motor spravidla překroužkoval, lamelovými pístními kroužky, nebo druhý motor, co se týče toho ekolube tak ten jsem zkusil někdy v roce 90 do žigulíka a nic zázračného protože mě to nijak nenadchlo, ono ten motor byl OK a tak jsem až do objevu nulonu se o takové přípravky nezajímal, ten ekolube jak jsem uvedl jsem aplikoval do fábie SDi a feldy 1.9, najeto mám už víc jak 2000 km a jsem velmi spokojený, tu feldu dobře hodnotím po dálnici má se k světu je svižná, měl jsem možnost prohodit pár slov s jedním co jsem mu prodal formana před osmi lety, motor kouřil na černo horší výkon, aplikován nulon jestli to byl 30 nebo 40 si nepamatuji, s motorem nemá jediný problém, měnil rozvody, svíčky a olej po 15000 km, kolik přesně ujel neví ale víc jak 50000 km, ekolube budu dávat do dodávky mazda 2000, tak uvidíme jaké budou výsledky, motor trochu pokuřuje dýchá, žere olej a něco sním dělat, jen dolít olej musíte rozhodit řidičovu sedačka, změřit, pak spolujezdcův dvousedák a dolít, svíčky jsem měnil tři hodiny, no děs miloš
Pokud motor kouří z opotřebení motoru, nelze ho zachránit žádným přípravkem, nalitým do oleje, ale pouze opravou mechanických částí, tedy převážně výbrusem, někdy pomůže dát opravárenské Goetze kroužky. Pokud kouří kvůli zapeklým kruhům, lze je pomocí přísad do oleje uvolnit, ale nikdy ne opravit vydřené plochy. Dost často pomůže přejít na oleje vyšší výkonnostní kategorie a díky rozpuštění úsad v oblasi pístních kroužků se hodně změní, ovšem to trvá tak jednu výměnu oleje. Ale PTFE nemá co v motorovém oleji dělat, to ví
každý tribotechnik a kdo z nich tvdí něco jiného, je obyčejný podvodník nebo není tribotechnik.
Najel jsi 2 000 km? To neznamená vůbec nic, většinou se po těchto km přstane PTFE jako dotěsňovač pístů projevovat. Nulon a Ekolube jedno a totéž je, rozdíl v tom není...
_________________ J.
|
4.3.07, 12:39 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Kristensen píše: Každý si stojíme za svým názorem a tím bych to už dále nerozmazával.......kdo chce ať si koupí co chce.......je to jen jeho věc a nikoho jinýho..... Když je ta přísada tak kvalitní že ji lejete do lisu a jejich převodovek tak proč to škodovka neleje přímo do aut? [/quote]
protože některý ty lisy a převodovky na strojích maj už pomalu život zasebou......
|
4.3.07, 12:53 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Jiří Čech píše: Viděl jsi někdy, jak vypadá třeba tisícitunový lis? Já ano, když mi někdo řekne cenu 5 milionů, tak to vezmu, ale 100 určitě ne...
Sem ti říkal že mě nemáš učit ceny lisů......vím svý a zase si akorát ze mě dělát dobrý den.......
|
4.3.07, 12:55 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Někdy mi ten lis za 100 melounů ukážeš, ju? Zatím jsem se dopátral lisu za dvacku, ale ten měl další příslušenství na ohřev výlisků atd., což dělalo tu cenu...
_________________ J.
|
4.3.07, 12:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: Každý si stojíme za svým názorem a tím bych to už dále nerozmazával.......kdo chce ať si koupí co chce.......je to jen jeho věc a nikoho jinýho..... Když je ta přísada tak kvalitní že ji lejete do lisu a jejich převodovek tak proč to škodovka neleje přímo do aut? Tím myslím třeba někde ve škodováckým servisu. A když tady někdo vykřikoval že se to tam má lejt až po 60 000 tak to by hodně rychle přišel o záruku na novým autě protože hodně často se garantuje prvních 100 000 nebo 200 000 a nebo třeba 3 - 5 let záruka. Že s tou přísadou někdo najede 10-15-30 tisíc to není nic podstatnýho to uvidíš třeba po 100 000, až ti motor ztratí tlaky a kolikrát stačí nalejt jednou přísadu a pak další dvě výměny to tam nedat a je hotovo [/quote]
prostě u toho nulonu i ekolube doporučuje výrobce u nových aut až po 60000 km, to máš těžko výrobce škodovky ti dává taky různá doporučení a když se jimi neřídíš a řekneš si že je to jedno, tak můžeš skončit i na odtahovce, nevím ale o názor z mé strany ani nejde, prostě mám nějaké zkušenosti s prípravkem nulon, který na našem trhu už není firma ale jede dál v anglii a hledám další přípravek a další zkušenosti, že nějaká diskuze občas zhoustne to je snad všude, já jsem měl zrovna včera shodou náhod takovou příhodu koupili jsme pikapa 1.9 feldu, naložili jsme to nábytkem i tu moji a vyprašovali jsme z brna, no dost svižně, ten stou novou koupenou 230 tis.km se za mnou pořád držel i do kopců, po příjezdu mi říkal že ten motor jede velmi dobře tak jsem se do něj díval, baterka jak kráva, nové kabely, nové žhaviče, ošetřeno slik 50 tak jsem tomu prodejci volal, že ten slik tam dal asi 25000 km, že mu to špatně startovalo a že se to zlepšilo, já teda vidím závadu ve starteru točí to jak v posmertné křeči, se slikem je to moje první zkušenost, dělám servis i na dalších 1.9 kde se dává olej jen superturbo a to každých 7500 km a ta svižnost tam taková není miloš
|
4.3.07, 12:58 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Ale je možné, že to byla cena v italských lirách nebo slovinských tolarech, pak tomu věřím...
_________________ J.
|
4.3.07, 12:59 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Jiří Čech píše: Někdy mi ten lis za 100 melounů ukážeš, ju? Zatím jsem se dopátral lisu za dvacku, ale ten měl další příslušenství na ohřev výlisků atd., což dělalo tu cenu...
Škoda že se ve fabrice nemůže fotit.........
|
4.3.07, 12:59 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
slovacek.milos píše: Kristensen píše: Každý si stojíme za svým názorem a tím bych to už dále nerozmazával.......kdo chce ať si koupí co chce.......je to jen jeho věc a nikoho jinýho..... Když je ta přísada tak kvalitní že ji lejete do lisu a jejich převodovek tak proč to škodovka neleje přímo do aut? Tím myslím třeba někde ve škodováckým servisu. A když tady někdo vykřikoval že se to tam má lejt až po 60 000 tak to by hodně rychle přišel o záruku na novým autě protože hodně často se garantuje prvních 100 000 nebo 200 000 a nebo třeba 3 - 5 let záruka. Že s tou přísadou někdo najede 10-15-30 tisíc to není nic podstatnýho to uvidíš třeba po 100 000, až ti motor ztratí tlaky a kolikrát stačí nalejt jednou přísadu a pak další dvě výměny to tam nedat a je hotovo prostě u toho nulonu i ekolube doporučuje výrobce u nových aut až po 60000 km, to máš těžko výrobce škodovky ti dává taky různá doporučení a když se jimi neřídíš a řekneš si že je to jedno, tak můžeš skončit i na odtahovce, nevím ale o názor z mé strany ani nejde, prostě mám nějaké zkušenosti s prípravkem nulon, který na našem trhu už není firma ale jede dál v anglii a hledám další přípravek a další zkušenosti, že nějaká diskuze občas zhoustne to je snad všude, já jsem měl zrovna včera shodou náhod takovou příhodu koupili jsme pikapa 1.9 feldu, naložili jsme to nábytkem i tu moji a vyprašovali jsme z brna, no dost svižně, ten stou novou koupenou 230 tis.km se za mnou pořád držel i do kopců, po příjezdu mi říkal že ten motor jede velmi dobře tak jsem se do něj díval, baterka jak kráva, nové kabely, nové žhaviče, ošetřeno slik 50 tak jsem tomu prodejci volal, že ten slik tam dal asi 25000 km, že mu to špatně startovalo a že se to zlepšilo, já teda vidím závadu ve starteru točí to jak v posmertné křeči, se slikem je to moje první zkušenost, dělám servis i na dalších 1.9 kde se dává olej jen superturbo a to každých 7500 km a ta svižnost tam taková není miloš[/quote]
Víš, to je tak - každý motor jede tak, jak se o něj majitel stará a jak ho dobře zajel. Pokud chceš mít skutečně v ruce nezpochybnitelný fakt, musíš změřit výkon motoru, spotřebu paliva a oleje před aplikací písady a pak vše toto změřit po aplikaci. Pak poznáš, jestli je to jenom domněnka, nebo skutečně přínos. Také sledovat množství kovového otěru v oleji před aplikací a po ní. Jinak je to celé jen mlácení prazdné slámy. Nic z toho jsi neudělal.
_________________ J.
|
4.3.07, 13:05 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
Jiří Čech píše: slovacek.milos píše: Kristensen píše: Každý si stojíme za svým názorem a tím bych to už dále nerozmazával.......kdo chce ať si koupí co chce.......je to jen jeho věc a nikoho jinýho..... Když je ta přísada tak kvalitní že ji lejete do lisu a jejich převodovek tak proč to škodovka neleje přímo do aut? Tím myslím třeba někde ve škodováckým servisu. A když tady někdo vykřikoval že se to tam má lejt až po 60 000 tak to by hodně rychle přišel o záruku na novým autě protože hodně často se garantuje prvních 100 000 nebo 200 000 a nebo třeba 3 - 5 let záruka. Že s tou přísadou někdo najede 10-15-30 tisíc to není nic podstatnýho to uvidíš třeba po 100 000, až ti motor ztratí tlaky a kolikrát stačí nalejt jednou přísadu a pak další dvě výměny to tam nedat a je hotovo prostě u toho nulonu i ekolube doporučuje výrobce u nových aut až po 60000 km, to máš těžko výrobce škodovky ti dává taky různá doporučení a když se jimi neřídíš a řekneš si že je to jedno, tak můžeš skončit i na odtahovce, nevím ale o názor z mé strany ani nejde, prostě mám nějaké zkušenosti s prípravkem nulon, který na našem trhu už není firma ale jede dál v anglii a hledám další přípravek a další zkušenosti, že nějaká diskuze občas zhoustne to je snad všude, já jsem měl zrovna včera shodou náhod takovou příhodu koupili jsme pikapa 1.9 feldu, naložili jsme to nábytkem i tu moji a vyprašovali jsme z brna, no dost svižně, ten stou novou koupenou 230 tis.km se za mnou pořád držel i do kopců, po příjezdu mi říkal že ten motor jede velmi dobře tak jsem se do něj díval, baterka jak kráva, nové kabely, nové žhaviče, ošetřeno slik 50 tak jsem tomu prodejci volal, že ten slik tam dal asi 25000 km, že mu to špatně startovalo a že se to zlepšilo, já teda vidím závadu ve starteru točí to jak v posmertné křeči, se slikem je to moje první zkušenost, dělám servis i na dalších 1.9 kde se dává olej jen superturbo a to každých 7500 km a ta svižnost tam taková není miloš Víš, to je tak - každý motor jede tak, jak se o něj majitel stará a jak ho dobře zajel. Pokud chceš mít skutečně v ruce nezpochybnitelný fakt, musíš změřit výkon motoru, spotřebu paliva a oleje před aplikací písady a pak vše toto změřit po aplikaci. Pak poznáš, jestli je to jenom domněnka, nebo skutečně přínos. Také sledovat množství kovového otěru v oleji před aplikací a po ní. Jinak je to celé jen mlácení prazdné slámy. Nic z toho jsi neudělal.[/quote]
a ty jo Jirko? když to tak zpochybňuješ tyhle přísady?
|
4.3.07, 13:11 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Jediný, kdo je má, je Bishop, jinak nikdo. Dokonce má i dlouhodobé testy, což nikdo z výrobců těch šmejdů neriskne.
A také jsem se nedozvěděl, s jakým autem bez oleje někdo ujel 300 km, ale o tom jsi asi nepsal Ty.
_________________ J.
|
4.3.07, 13:18 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiří Čech píše: Jediný, kdo je má, je Bishop, jinak nikdo. Dokonce má i dlouhodobé testy, což nikdo z výrobců těch šmejdů neriskne.
A také jsem se nedozvěděl, s jakým autem bez oleje někdo ujel 300 km, ale o tom jsi asi nepsal Ty.
jirko já ani nezpochybnitelné fakty nehledám, jak jsem ti psal na tom formanu to funguje 330 tisíc km, jezdí výměnu každých 10.000 km a oleje neubyde, řeknu ti že ani neznám fáčko 330 tisíc bez výměny gufer ventilů, kovový otěr žádný asi 300 tis.km jsem měnil těsnění vany chytlo to pár pecek, o tom bišopovi mi prosím napiš nějaký kontakt jezdím několikrát do roka do havířova, nebo se dá někde získat nějaký prospekt výrobku atd, no motor moc nezkoumám spíš co jde z výfuku, co slyším a jak to jede miloš
|
4.3.07, 15:33 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
v mých článcích máš na Bishopa odkaz i s popisem... Ten favo běží dobře proto, že hodně jezdí a jezdí na dobrý olej a ne proto, že tam dáváš PTFE. Kovový otěr okem nevidíš, ten se dělá rozborem...
_________________ J.
|
4.3.07, 15:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|