Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.12.24, 06:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 unik vody po vymene hlavy-SPECHA 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek unik vody po vymene hlavy-SPECHA
na pecovi (742.12x) jsem vymenil hlavu a nastal problem : mezi hlavou a blokem unika chladici smes na strane jak jsou svody. blok byl ocisteny, hlava byla srovnana. hlava neni brousena na hladko, ale je krapet hrubsi. Pri utahovani jsem postupoval vzorne : utahl jsem do spiralypostupne na 10Nm, 25Nm, 42Nm, 56Nm. tesneni je Victor Reinz. narozdil od Temacu nema na sobe ten cervenej silikon.
Poznamka : pri vymene hlavy v r.2006 se mi tohle stalo taky, jenze to neunikalo tak rychle jako ted a po par set km to prestalo..
Poznamka 2 : presahy vlozek jsou lehce nad 0,1mm a mene nez 0,15.
rano musim vratit momentak, tak nevim co s tim,ale hlavu sundavat rozhodne nechci

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.2.10, 21:09
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Utesnovak tekutej zkus.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.2.10, 22:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
ja to vidim, ze hlava dole... zial

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.2.10, 22:33
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Je tam buďto velký rozdíl v přesahu mezi vložkou a hranou bloku-tedy mezi stranou od tyček v porovnání se stranou od výfuku,což se děje i normálně,ale v tomto případě je to tady tak znatelné a nebo těsnení který se jmenuje viktor,které bych vůbec nenazýval nejlepší a konkrétně já bych ho do motoru nikdy nedal :!: ,je tvrdé natolik,že mezi vložkou a válcem je nehybné,tudíž povolený a hlavně předepsaný přesah nedokáže dohnat a utěsnit tak vodu mezi blokem a hlavou :wink:Za další to můžou být ty svorníky,pokud je tam tedy máš ...Buď tedy použiješ temac,nebo půjdeš s přesahem dolů,ale tady se naskýtá otázka zda-li vložky sedí na naprosté rovině,nebo jsou na nerovině která vytváří tento rozdíl v utěsnění...To vše musíš zvážit a znovu zkontrolovat.Za starých montážních let se používal i mastný provázek,kterej se na tu jednu stranu položil a byl klid...Ale to je podobný ojeb jako dát pro nešťastný přesah místo pod vložky kroužky pro vymezení vůlí na vložky...tak že hlava dolů a znovu všecko zkontrolovat :wink:Zkontroluj taky tu hlavu,jestli někde naspadla a neprdla...možností proč to teče může být více...A zpět dej Temac....ten prostě funguje :!: Reinz ať si dá nějakej tuzer :P Za další dej větší utahovací moment,protože se zdá že svorníky pruží více než-li pevnější šroub...chtělo by to cca dvojitou matici,aby dokázala přenést tento moment na hlavu...Délka závitu jedné matice není jako délka závitu v závitovém pouzdře,tudíž větší moment a větší přenos síly na hla vu musíš zaručit a to i přes tepelnou deformaci,která se děje ohřátím motoru...

P.S.A to už jsi mimo přesah a to o dvě stovky...což by mělo být normálně dobrý... :) 0,12-0,16mm

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


Naposledy upravil patrik-hp dne 13.2.10, 22:47, celkově upraveno 1



13.2.10, 22:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Přetáhni na 70Nm pokud nepomůže tak hlava dolu a hledat problem, Reinz je tvrdší než Temac. Jinak nevidím důvod proč by si ho měl dávat nějakej Tuzer protože Reinz a Elring jsou spolehlivé těsníky.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


Naposledy upravil Kristensen dne 13.2.10, 22:46, celkově upraveno 1



13.2.10, 22:43
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
hm, tos me nepotesil, ten Reinz je takovej celej pruznej, docela ohebnej.. doporucili mi ho tady v servisu, ze ho davaj taky, protoze opravdu drzi..to me sere, tesneni pomalu petikilo, vsechny srouby za tri kila novy a vsechno to muzu vyhodit :(.no nic, rano si privstanu a nejak to doresim..diky

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.2.10, 22:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Proc vyhazovat srouby? A je to jen voda ke svodum? To nevadi ne, co ten utesnovat? Pokud ti nejde oil do vody a opacne.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.2.10, 22:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
kup tu gebuzinu na utesnenie chladiacej sustavy , ja som to riesil podobne na kamosovej 105ke . alebo si pockaj kym sa to zenesie samo co podla velkosti priesaku moze trvat 500 az nekonecno kilometrov . Ako rychlo to tecie ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


13.2.10, 22:46
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no vytek litr za 15 minut..zskze jako docela dost. Neni tech 70Nm moc? predepsano je 55. aby mi pri tech 70Nm nepraskl nejakej sroub..to bych si moh rovnou strcit hlavu k vejfuku a zhulit se :| . Ten utesnovac zkusim koupit. mate nejakej typ? Winns? nebo jinej?

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.2.10, 22:53
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jestli jsem někoho urazil,že utrácí za těsnění,který má jiný vlastnosti oproti temacu,tak se mu omlouvám... :D Jinak 70 krouťák na litinu je taky docela jiný a proto bych ho nedoporučoval...max o 5 st....víš,tedy do 60Nm předepsáno jest pouze 50-55Nm...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


13.2.10, 23:03
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Já ti momeťák klidně pujčím,ale nic tam nepatlej,pokud nepotřebuješ tedy akutně Pepe automobil...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


13.2.10, 23:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Na stodvácovou hlavu není problem ani 8 kilo a pokud na těch 70Nm najedeš postupně tak se nic neděje, hodil bych 62-65Nm a potom 70, pokud nepoteče tak najet 500km až si to sedne a přejít hlavu už jen na 60Nm. Na 8 kilo jsem to tahal když jsem si nechal udělat samotnej těsník bez kroužků na vložky a potom jsem na vložku pokládal měděnej těsník.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


13.2.10, 23:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jinak k těm těsníkům nevím jak ostatní ale co se týče škodovek tak buď Temac nebo stejně jako všech aut tak dávat buď originál těsnění nebo v náhradách Elring, Viktor Reinz, a Goetze eventuálně ještě Nipparts, jinak ostatní nevim a čemu se obloukem vyhnout tak Glaser.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


13.2.10, 23:18
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jenom nemáš tam třeba delší šroub? :lol: když mě tekla voda pod hlavou, hocikokot mě strhnul závit v bloku, už jsem vybaven vložkama vcoil M11x1,5 :lol:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


13.2.10, 23:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
K těm sajrajtům na utěsnění chladicí soustavy (stop leak) - asi je vcelku jedno, jakou značku, ale doporučuji tekuté, nikoli ty v prášku. Já jsem tím řešil netěsnost na Dačiji a dobrý.
Na A°, kde jsem (blbec) závitníkem protáhl zaoxidované závity svorníků parohů v hlavě a když jsem dal nové svorníky, tak jsem to ničím nezatěsnil a tekla mi tam trošku kapalina... :roll:
Tak jsem tam nalil před odjezdem do skandinávie ten utěsňovač a zatim (po 8 000Km) taky dobrý :)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.2.10, 00:33
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz