gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Ono je to spíš divné v tom, že na LPG všechno šlape jak má. Takže je buď něco špatně na karburátoru nebo nevím...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.2.10, 20:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Asi jsi mě blbě pochopil, myslej jsem ten zpětný ventil na podtlaku do posilovače.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
5.2.10, 20:44 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Jo, to jsem pochopil. Ale kdyby byl špatný ten ventil, na LPG by mi to taky tahalo otáčky dolů ne? Což se neděje.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.2.10, 21:18 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Tak dějou se věci mezi nebem a zemí, aspoň u starších škodovek mi to přijde.
EDIT: Ale pokud chápu systém LPG správně, tak tam kde je normálně rozptýlen benzín ve vzduchu jsou u LPG jen plyny(v sacím potrubí, kde je vývod pro posilovač). A směs plynů než plynu s kapalinou třeba bude asi něco jiného ne?
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
5.2.10, 21:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Těžko říct, jaký to má přesně vliv. Spíš bude v karbecu něco ucpaného nebo kdovíco...protože i ten volnoběh tak hapruje. No asi se na to zase vykašlu a budu jezdit bez starostí na plyn.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.2.10, 21:53 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
podtlakově vyčistit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.2.10, 22:01 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Myslíš jako ucpat pařátem sání do chvíle než to tak tak nechcípne?
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
5.2.10, 22:18 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo přesně tenhle způsob
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.2.10, 22:20 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.2.10, 22:27 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
To ucpání pomáhá?
Nad novým karbecem jsem taky polemizoval...spíš bych koupil celý motor (nejlépe 136X), nacpal ho do 135 bloku (kvůli STK) a pak jej celý zgenerálkoval. Ale to je vzhledem k mým znalostem a zkušenostem trochu nereálno.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.2.10, 22:53 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
jak říká carlos...někde o tom tady bylo téma a pak jsem se o tom u nás bavil s banym, ale ted to nemůžu najít
edit: to ucpání pomáhá, ale u mě spíš jenom krátkodobě...když jsem vzal špatnej benzín, tak to pomohlo
|
6.2.10, 01:44 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10230 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Hoši, úplně chcípnout to nesmí, zavčas musíte ruku oddělat, jinak dostanou na prdel svíčky od zachlastání A přesně tak, nouzovka je to hodně dobrá (a hlavně šikovná) ale pořádný vyfoukání karbece kompresorem to nenahradí...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.2.10, 11:49 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
já to nedělám do chcípnutí, jen to přidusám a plynuju
|
6.2.10, 16:28 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Tak. Vyměněn obohacovač a membrána akcelerační pumpičky. Předstih zůstal na cca 5° při volnoběžných otáčkách. Na 135 je to sice více, ale když tankuju N95, tak by to nemělo mít vliv(?). Motor už necuká, táhne, při sešlápnutí brzdy otáčky nehaprují. Studený startuje krásně, sytič funguje tak jak jsem zvyklý (ale podle někoho to není úplně správně). Bohatost směsi by měla být OK, spotřeba je 7,8l/100km. Stále mě ale trápí teplé starty. Když motor chcípnu a do 5 minut nastartuju, chytne krásně, tak jak by měl. Po přišlápnutí plynu naskočí. Ale jakmile stojím někde hodinu a více motor točí a točí, až když plyn držím na podlaze jako u přechlastaného motoru tak naskočí. Trvá to tak nejméně 5s. Benzín jsem ošetřil Aquafobinem a natankoval jsem na Shellce, která má obrovský obrat benzínu. Nevíte, na co se ještě podívat?
A takhle dopadla žárovna zadní mlhovky. Je vidět, že jí vis hlavou dolů moc nesvědčí.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
13.2.10, 18:51 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Sleduju tady tvoje trable už dlouho, ale myslím, že nemusíš panikařit. Na to, že je zima máš pěknou spotřebu a to že to nechytá bud teplý nebo studený je normální...V létě to jde nastavit asi líp, ale ted bych se nato vysral, jezdil do 8l na 100km a neřešil.
|
14.2.10, 04:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|