|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Pojistka ventilátoru praskne v poloze 4 - felície
Autor |
Zpráva |
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Pojistka ventilátoru praskne v poloze 4 - felície
Zdravím vás. U felície mám problém s ventilátorem, poloha 1,2,3 funguje správně, ale pokud přepnu do polohy 4 shoří pojistka č.3 -20A a z výdechu topení je v tu chvíli mírně cítit, jako by se motor ventilátoru pálil. Jinak ventilátor se točí pravidelně a potichu, ložiska OK bez vůlí. Lopatky se nepřidírají a voda a bordel tam taky nejsou. Právě napohled se zdá vše pořádku. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Díky moc za odpověď.
|
17.2.10, 23:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
není to náhodou těma odporama?...tohle sem ještě nikdy neřešil
když už sme u toho, může mi někdo říct, kde ty odpory jsou a jak to vůbec funguje?
NOVON to řešil na favoritu a bylo to tim...tušim (má tam felda topení)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.2.10, 23:16 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
odpory najdeš kdyš otevřeš motor a koukneš na baterku tak z pravé strany nad hadiceme vod topení najdeš konektor-bejvá to uhnilý zoxidovaný přelámaný-ten vycvakni a na dvou šroubkáchje to uchycený.elektricky to maká asi takto na přepinač je přivedeno napětí po klíčku a z něj se jednotlivými polohami dostává napětí přes tepelnou pojistku na jednotlivé odpory a z nich na motor ventilátoru,akorát 4 stupen je zapojen na přimo.to že vyhazuje pojistku múže způsobovat náký přechodový odpor,vypálenej konektor,nalomenej či napálenej drát bude to ctít rozebrat a prohlídnout
|
17.2.10, 23:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
odpory se čtverkou tam problém nebude,
problém je v motorku už hoří, nebo jsou ložiska KO
řešení namazat ložiska a zkusit, pak origo ventilátor 2500, náhrada 1500 a jen motorek 84O korun v náradě, miloš
|
18.2.10, 06:49 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Čtvrtá poloha jede bez odporu, jak psal Miloš. Buď to už motorek na plné otáčky nemůže rozdýchat, nebo bude chyba někde v konektoru. Většinou na ten plný výkon bere motorek největší proud a konektor trpí. Někdy se roztopí a pak dělá problémy.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.2.10, 16:58 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Díky za rady, bylo to skutečně motorkem. Závada vznikla tak, že předtím, než jsem obložil těleso topení protihlukovou izolací, tak jsem ventilátor vydělal, chtěl jsem preventivně namazat ložiska. Stříkl jsem tam konkor a ten se bohužel dostal na komutátor na který se za čas přilepil prach a ten vydřel komutátor. Drobné měděné pilinky s konkorem zalepily mezery mezi jednotlivými pložkami komutátotoru a tak to šlo do skratu. Vyčistil jsem to a zdá se, že to už valí dobře, jen komutátor je cca 0,5mm do hloubky vydřený.
|
21.3.10, 23:10 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|