Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 00:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
 13,5V 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak jsem tam tu tuningovou (hrozné slovo :? ) diodu na radu kachnise dal, neboť ta bezúdržbová baterka VARTA BLUE DYNAMIC legovaná stříbrem údajně potřebuje trochu víc než obyčejná údržbová baterka, takže bez spotřebičů je na libovolné otáčky 14.5 až 14.6V, s potkávacími světly na libovolné otáčky necelých 14.2V a se světly a ventilátorem na 2.rychlost to kolísá mezi 13.98 až 14.00 voltu :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.2.07, 14:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Co jsi použil za diodu?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


9.2.07, 17:32
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nepér píše:
Co jsi použil za diodu?


Normální 5A, jmenuje se BY 255 :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.2.07, 11:33
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
děcka dneska sem to měřil na svým parostroji, tak mi to nabíjí 2000ot světla+topení 12.8 a bez ničeho 13.6, mám doma diodu P600B 6A a měla by mít úbytek 0.5V, to by šlo ne?


13.2.07, 18:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jestli máš při 2000ot jenom 12,8V, tak to je někde chyba, to diodou neřeš. Chtělo by to zkontrolovat altík, případně vyměnit regulátor.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


13.2.07, 18:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
12.8 je hodne malo :cry:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.2.07, 19:36
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
no je pravda ze se me asi trochu pridiraj loziska na altiku, jde z neho takovy sumeni/susteni..


14.2.07, 11:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
spíš máš nějakej divnej regulátor...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


14.2.07, 12:33
Profil ICQ

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
tak sem tam dal tu 6A diodu co sem psal nahore, a ted to se svetlama vetrakem a radiem dobiji 13.8-14, dokonce me jdou i sterace tak jak maji :D (pred tim me skakaly po vokne a blbe stiraly)


15.2.07, 12:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
18,1V @ 3000 /min :shock:
14,1V @ 900 /min pri zapnutom vsetkom moznom aj nemoznom

to budem mat z toho cistenia motora :(

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.2.07, 10:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ventYl píše:
18,1V @ 3000 /min :shock:
14,1V @ 900 /min pri zapnutom vsetkom moznom aj nemoznom

to budem mat z toho cistenia motora :(


hm.... tak regulatorom to nie je... regulator som vymenil a chova sa to naprosto rovnako...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.2.07, 12:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
ventYl píše:
ventYl píše:
18,1V @ 3000 /min :shock:
14,1V @ 900 /min pri zapnutom vsetkom moznom aj nemoznom

to budem mat z toho cistenia motora :(


hm.... tak regulatorom to nie je... regulator som vymenil a chova sa to naprosto rovnako...


Tak to musíš mít blbej měřák, jestli je regulátor OK, tak by v síti nemohlo být víc, jak cca 14,8 - 15V !
Anebo ti něco hned odpálí regulátor... :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


24.2.07, 09:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Pokud budeš měřit volty na baterce tak by jednoznačně neměly překračovat 14,5 voltu, pokud to leze přes je špatnej regulátor!!!!!!!!


24.2.07, 13:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Kristensen píše:
Pokud budeš měřit volty na baterce tak by jednoznačně neměly překračovat 14,5 voltu, pokud to leze přes je špatnej regulátor!!!!!!!!


nejaka dobra dusa prehodila kabliky od regulacie, takze sa alternator budil plnym napatim baterie, neskor plnym napatim cievky. Cest veskerej elektroinstalacii, ze za tych 1300 km od generalky motora, kedy to tam zrejme prehodili, nezhorela.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


24.2.07, 17:01
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
Nepér píše:
Já tam teď dal SB540 (Shottky, 5A),
při 2000ot se světly, větrákem a rádiem 13,96V(13,66), volnoběh 13,8V(12,6)
při 2000ot bez světel, bez větráku a bez rádia 14,28V(14,02), volnoběh 14,26V(13,97).
V závorkách jsou nově naměřené původní hodnoty.

mam takovou kontrolní otazku. kdybych si tuto diodu chtel naisntalovat do shade, tak by mela prijit na dratek co vede od altiku na regulator, ze ?

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


4.3.07, 22:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz