Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
mezi svorku R (D+) na alternátoru a svorku D+ regulátoru, propustným směrem z alternátoru k regulátoru
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
4.3.07, 23:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
a kde se da nejako takova dioda sehnat ...??? dal jsem to do vyhledavace a nic moc mi to nevyhledalo...
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
4.3.07, 23:08 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Někde kde se prodávají součástky. Odpory, kondenzátory, tranzistory a tak... V Praze třeba GM, nebo GES a tak, v Mostě nevím
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
4.3.07, 23:19 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
jeste mam posledni otazecku .. kolik tak stoji ??
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
4.3.07, 23:26 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No nevim, asi 10 korun
Prostě chceš Shottkyho diodu na 5A. Když budeš chtít zvednout napětí víc, dáš tan normální diodu na 5A.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
4.3.07, 23:26 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
tak sem vyměnil ložiska, celej altec sem vyčistil a hle - na volnoběh 14.2 a se světlama větrákem a saharou 13.8.. takže pryč s diodou
nikdy by mě nenapadlo že blbý ložiska a špína může dělat tolik
_________________ Favorit 136L r.v. 1989, 50KW
|
14.3.07, 16:36 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Na ložiska bych to nesváděl, spíš jestli nebyly špinavé sběrací kroužky, nebo někde špatný kontakt (třeba na kostře). Ještě mohl také být nějaký nepořádek v diodovém bloku. Ale hlavně, že ti to funguje.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
14.3.07, 17:09 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Zdarec,
kam mam pripojit + a - voltmetru na altík ??? A kolipak by tam mělo býti na volnoběh, pri 2000, na volnobeh se svetlama a pri 2000 se svetlama ???
Zatim dikas...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
6.4.07, 22:48 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Plus na ten šroub M6 na kterém je ten tlustý drát a - na kostru. Na volnoběh bez zátěže by mělo být 14V, když zapneš spotřebiče, tak to klesne až na 12V nebo méně. Při zvýšených otáčkách musí být 13,8-14,5V naprázdno i se zátěží.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
7.4.07, 07:16 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tak mě to nabijí 13.5V na volnoběh900-1000 , při odběru cca 40A na volno 15V
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
7.4.07, 17:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
15V už je moc
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.4.07, 07:49 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Zdarec,
tak sem dnes koumal dobíjení na Rapídkovi a mám tyto výsledky:
volnoběh bez světel a větráku - 14,1 V
volnoběh se světlama a větrákem - asi 12,6 V ( kolísalo to mezi 12,2 V a 12,9 V )
2500 ot/min bez světel a větráku - 14,2 V
2500 ot/min se světlama a větrákem - asi 13,7 ( kolísalo to mezi 13,2 V až 13,9 V ale většinou se to ustálilo na tech 13,7 V )
Předpokládám, že dobíjení a elektriku mám z krku ??? Že je to v pořádku
Zatim dikas...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
8.4.07, 13:30 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
kde je řešení novej regler, jeden doma mám, je na 55 irp 14v, ale mám tam 70a
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
8.4.07, 13:57 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Martin 007 píše: Zdarec, tak sem dnes koumal dobíjení na Rapídkovi a mám tyto výsledky: volnoběh bez světel a větráku - 14,1 V volnoběh se světlama a větrákem - asi 12,6 V ( kolísalo to mezi 12,2 V a 12,9 V ) 2500 ot/min bez světel a větráku - 14,2 V 2500 ot/min se světlama a větrákem - asi 13,7 ( kolísalo to mezi 13,2 V až 13,9 V ale většinou se to ustálilo na tech 13,7 V ) Předpokládám, že dobíjení a elektriku mám z krku ??? Že je to v pořádku Zatim dikas...
Ano, dobíjení bys měl mít v pořádku, hodnoty napětí jsou dobré.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
8.4.07, 17:37 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
spartra píše: kde je řešení novej regler, jeden doma mám, je na 55 irp 14v, ale mám tam 70a
Buď nový regulátor, nebo může být třeba špatná některá dioda v usměrňovači. Zkus změřit i to řídící napětí při 15V, mělo by se blížit nule.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
8.4.07, 17:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|